یک تماس برای کمک به

یک تماس برای کمک به – سبک زندگی

به روز شده: مارس 10, سال 2020, 08:53 IST | Gitanjali Chandrasekharan | بمبئی

می خواهید بدانید که در صورتی که سرفه های کوچک تراکم یا COVID علامت? شرکت های خصوصی گام برای کمک به شرکت به شهروند نمایش داده شد

A government poster advising precautions during a nationwide lockdown, which has been extended till May 17. Pic/ Satej Shinde

دولت و پوستر ارائه مشاوره به اقدامات احتیاطی در سراسر کشور مستند که تمدید شده است تا مارس 17. عکس/ Satej Shinde

نگران آن 10,000-عجیب و غریب کارکنان در سراسر کشور و همه تحت مستند و صورت می تواند مسائل پزشکی در خانه Lupin محدود یک شرکت دارویی مستقر در بمبئی تصمیم به فعال کردن شبکه ای از پزشکان در ماه گذشته. چرا که این پزشکان همچنین از آغاز نمایش داده شد در مورد کوروناویروس و پیامدهای آن شرکت و سپس اضافه تنفسی پزشکان و روانپزشکان به آن تماس بگیرید فهرست. “زمانی که این طرح شروع به گرفتن یک پاسخ خوب از کارکنان ما فکر گسترش خدمات به مردم, بسیاری از آنها نمی خواهد که دسترسی آسان به پزشکان گفت:” دکتر Dhananjay Bakhle معاون اجرایی رئیس جمهور, پزشکی, پژوهش در Lupin. و به این ترتیب در هفته گذشته Lupin راه اندازی Jan Kovid خط تلفن برای بمبئی یک شماره تلفن رایگان که در آن مسئولین پاسخ به سوالات به زبان انگلیسی, Hindi مراتی و گجراتی.

من گلو درد. آیا من باید COVID?” “من همسایه تا به حال به خود شده است. من در خطر است؟” “از کجا می توانم برای دریافت تست شده؟”

به عنوان پرسش های فراوان در یک جمعیت است که هر دو پربار و با اطلاعات و در عین حال گرسنگی شرکت های خصوصی باید پا به آمپر تا نیروهای گسترش آگاهی. در حالی که دولت مرکزی و دولت های خود را کمک نیز وجود دارد 104 تلفنی که اجرا شده توسط Piramal Swasthya مدیریت و پژوهش موسسه ابتکار Piramal بنیاد در ارتباط با دولت های ایالتی.

Dr Dhananjay Bakhle, executive vice president, medical research, Lupin
Dr Dhananjay Bakhle معاون اجرایی رئیس جمهور, پزشکی, پژوهش, Lupin

Paresh Parasnis مدیر عامل شرکت Piramal بنیاد اشاره می کند که این خط تلفن که در حال حاضر توابع در سراسر هشت متحده اول تاسیس در اطراف 2008 در آندرا پرادش که در مناطق روستایی این شرکت متوجه امکانات پزشکی دشوار بود برای دسترسی به. مشاوره و مشاوره با تلفن شد و سپس یک راه آسان برای پل های اساسی شکاف.

دادن یک مثال Parasnis می گوید: اگر یک فرد به نام با شکایت از اسیدیته این تیم می توانست یک سری از پزشکی معتبر, بیماری خلاصه و الگوریتم های که کمک خواهد کرد که شناسایی علت درد و کلی داروها و یا درمان های خانگی برای اعمال می شود. یک موضوع جدی تر خواهد بود کارگردانی به نزدیکترین مرکز پزشکی با اطلاعات است که بیش از حد ارائه شده توسط تماس با مسئولین.

در اوایل ماه مارس هنگامی که خبر از این بیماری همه گیر شروع جدی گرفته شود در هند, گروه شروع به آموزش تیم خود را در پاسخ به کروناویروس-اطلاعات مرتبط. که در آن روزانه یک شماره تماس در سراسر هشت متحده خواهد بود 30,000 آنجا مارس 25 Parasnis می گوید که تعداد زیادی رفته تا 50000. Dr Bakhle می افزاید که حتی اگر خود را تلفنی نشده است بسیار شایع و در عین حال آنها دریافت 15 تماس در اولین روز و 20 در دوم. که گرسنگی برای Coronavirus-اطلاعات مرتبط.

Paresh Parasnis
Paresh Parasnis

هر دو باید کمک پزشکان و امدادگران در هیئت مدیره. ژان Kovid خط تلفن (1800-572-6130) است که در حال اجرا در همکاری با بهداشت و درمان در صفحه اصلی یک شرکت است که فراهم می کند صفحه اصلی ICU خدمات نیز تا 20 قفسه سینه پزشکان که تماس گیرنده می توانید کتاب یک قرار ملاقات با یک زن آفلاین مشاوره. اگر شما تب بالا آنها را نیز به شما به طور مستقیم به نزدیکترین تب درمانگاه. و در حالی که یک تله مشورت با پزشک خواهد بود رایگان برای تماس گیرنده, Lupin قدم خواهد شد و پرداخت پزشکان برای وقت خود را.

Dr Gaurav google tricks, COO, بهداشت و درمان, در خانه می گوید: شبکه ای از پزشکان مراقبت های اولیه در دسترس بود به آنها و زمانی که نیاز به انتشار کوروناویروس اطلاعات آنها قادر بودند به سرعت گام.

به عنوان یک جامعه مهم است که مراقب باشید در مورد منبع اطلاعات به خصوص در طول یک بیماری همه گیر وضعیت. Dr Prabhat Jha, استاد جهانی بهداشت و اپیدمیولوژی در Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه تورنتو که صحبت در پخش با عنوان Demystification و انتشار بیماری همه گیر داده های سازمان یافته توسط انجمن آسیا و هند اشاره به ساده اسطوره که دیگر صادق است: “یک اسطوره است که نیروهای خارجی در پشت این ویروس و یا برخی از گروه های مذهبی. این ویروس در آمد با مسافران از چین [و شواهد جدید نشان می دهد که شاید حتی از اروپا] و آغاز شده در مناطق شهری که در آن وجود دارد فرودگاه. اما هنگامی که آن را می رسد این انتقال به بعد بستگی به تماس فیزیکی و فاصله. بنابراین جامعه انتقال تاسیس شد و خیلی زود در و این به این معنی که تمرکز باید بر روی گسترش, تست قرنطینه از مثبت و تماس با ردیابی. این فقط احمقانه می گویند که گروه های خاصی مسئول COVID-19.”

Dr Prabhat Jha
Dr Prabhat جها

او می گوید که در حالی که انتشار کوروناویروس-اطلاعات مربوط به همه دولت ها باید به دنبال دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت (WHO). “و دولت هند است,” او می گوید:, و اضافه کرد که زمانی که اطلاعات در حال آمدن است از هر منبع دیگر برحذر باشید از کسانی که در تلاش برای فروش قات درمان است.

در هر دو Jan Kovid و 104 خط تلفن اطلاعات داده شده به عنوان در هر دولت هند و که در سایت. و با اطلاعات در حال تحول هر روز Parasnis می گوید: “تیم ما از بالينی کارشناسان و مربیان پیگیری به روز رسانی به صورت روزانه و سپس آموزش تماس با مسئولین. ما باید در بالا از این بازی است.” که در آن Jan Kovid خط تلفن دارای پنج تماس مسئولین در سراسر آن کمک, 104 است 1,250—150 از آنها اضافه شد برای رسیدگی به کروناویروس-سوالات مرتبط با پس از دولت رسید, درخواست از آنها برای افزایش ظرفیت خود را. از این 1,250, Parasnis می گوید 930 در حال امدادگران 94 در حال مشاوران و 97 پزشکان.

104 تلفنی دریافت کرده است, انتقاد قادر به پاسخ به سوالات و قادر به تحمل حجم تماس بگیرید. Parasnis می گوید در حالی که وجود ندارد یک مورد زمانی که آنها تا به حال به طور مستقیم تماس بگیرید بازگشت به دولت/BMC تلفنی تماس حجم اساسا بالاتر از آنها آماده کرده بود. “ما باید یک سیستم که در آن ما تماس فرد و شرکت به پرس و جو.” در حالی که ژان Kovid تلفنی توابع از 8 صبح تا 8 ساعت اگر شما تماس بگیرید و بعد شماره خود را می شود ثبت شده و شما می توانید یک تماس صبح روز بعد.

Staffers of HealthCare at Home, who are attending to calls on the Jan Kovid helpline from home, in Hindi, Marathi, Gujarati and English
کارکنان بهداشت و درمان در خانه هستند که با توجه به تماس در Jan Kovid تلفنی از خانه in Hindi, Marathi گجراتی و انگلیسی

در علاوه بر این به علائم فیزیکی هر دو کمک نیز ارائه خدمات مشاوره اتصال تماس گیرنده با یک روان پزشک یا درمانگر در صورت نیاز. Jan Kovid, مثلا, کارتون Dr Kersi Chavda و دکتر Avinash d’souza.

“BMC در حال اجرا است یک خط و ما به آنها صحبت کرد و دولت وزیر بهداشت به ببینید که چگونه ما می تواند مکمل این تلاش است. بنابراین بسیاری از مردم در تماس هستند. با اطلاعاتی که مردم می تواند بدون علامت نگران مردم حتی در مورد سرفه. قفل شده است و در چگونه شما دسترسی به یک نظر پزشکی? این است که مخاطبان ما. با دستورالعمل پزشکی از راه دور در حال بازنگری شده آن را آسان تر به ارائه مشاوره در برابر چنین می گوید:” Dr Bakhle.

گرفتن در آخرین بمبئی, اخبار جنایت, اخبارامور جاری و یک راهنمای کامل از مواد غذایی برای همه چیز برای انجام و حوادث در سراسر بمبئی. همچنین دانلود جدید mid-day اندروید و iOS نرم افزار برای دریافت آخرین به روز رسانی.

اواسط روز است که در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@middayinfomedialtd) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار


ثبت نام برای همه آخرین اخبار, گالری بالا و روند ویدئوها از Mid-day.com

اشتراک

این وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا فن آوری های مشابه به منظور افزایش تجربه مرور خود را و ارائه توصیه های شخصی ، با ادامه استفاده از وب سایت ما, شما توافق می کنید به سیاست حفظ حریم خصوصی و سیاست کوکی. OK

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de