[ad_1]
تا آوریل 2021، تقریباً 23٪ از کل بزرگسالان و 29٪ از سیاهپوستان بزرگسال در ایالات متحده گزارش دادند که از توییتر استفاده می کنند. اگرچه توییتر در مقایسه با 69 درصد آمریکاییها و 74 درصد سیاهپوستان آمریکایی که از فیسبوک استفاده میکنند، کوچک است، اما توییتر بر همه چیز، از فرهنگ پاپ گرفته تا سیاست تأثیر میگذارد و برای تقویت جوامع همفکر نقش کلیدی دارد. توییتر سیاه یکی از قابل توجه ترین زیرمجموعه های آنلاین است و توانایی ویژه ای در ایجاد توییت ها و هشتگ های ویروسی دارد که باعث افزایش آگاهی از مسائل اجتماعی و فرهنگی می شود.
یک مطالعه جدید توسط Niya Atkins، یکی از نویسندگان، تاثیر توییتر سیاه را در چندین جبهه بررسی می کند. یکی توانایی او در تنظیم دستور کار خبری برای رسانه های جمعی – مانند CNN، نیویورک تایمز و یو اس ای تودی – در مورد مسائلی است که بر جوامع سیاه پوست تأثیر می گذارد. یکی دیگر از تأثیرات توییتر سیاه بر رای دهندگان سیاه پوست در حوزه سیاست انتخاباتی، به ویژه در زمان انتخابات است. اگرچه تحقیقات او به این نتیجه می رسد که توییتر سیاه، به طور کلی، هیچ قدرتی بر دستور کار رسانه های اصلی ندارد، همچنین نشان می دهد که توییتر سیاه ممکن است بر بحث ها و دیدگاه های انتخاباتی رای دهندگان سیاه پوست تأثیر بگذارد. به این ترتیب، توییتر سیاه ممکن است نقش اجتماعی-سیاسی ویژه ای داشته باشد – نقشی که سزاوار توجه بیشتر رسانه ها و نامزدهای سیاسی علاقه مند به دسترسی به رأی دهندگان سیاه پوست است.
ایجاد توییتر سیاه
در دنیای مدرن قبل از توییتر، مشارکت سیاسی اغلب شامل تعامل شخصی – از طریق روش هایی مانند کمپین خانه به خانه، طومارها و اعلامیه ها بود. سایر اقدامات برای سازماندهی رسانه های اجتماعی از طریق تلفن انجام شد. یکی از نمونههای اولیه سازماندهی مبتنی بر تلفن، درخت تلفن است، یک روش محبوب برای ارسال ایمیل، که در آن، برای مثال، پنج نفر با پنج نفر تماس میگیرند، که هر یک از آنها با پنج نفر دیگر تماس میگیرند (و غیره). اگرچه امروزه از این روشهای حضوری و تلفنی استفاده میشود، اما پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به افرادی که از نظر تاریخی از سازمانهای سیاسی بزرگ محروم شدهاند – مانند سیاهپوستان و دیگر گروههای به حاشیه رانده شده – اجازه میدهند تا در گفتمانهای سیاسی در مقیاس بزرگ شرکت کنند و از آنچه که خودشان هستند دفاع کنند. به
از زمان آغاز به کار، توییتر یک مکانیسم غیرمتمرکز ارائه کرده است که از طریق آن افراد می توانند به طور فوری و مداوم نظرات خود را هم در جوامع خاص و هم با جامعه گسترده تر به اشتراک بگذارند. در واقع، طبق گفته کمیسیون تجارت فدرال در یک شکایت مداوم علیه فیس بوک، طراحی توییتر تعامل موضوعی با غریبه ها را تشویق می کند، در حالی که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک ارتباط با دوستان و خانواده را آسان تر می کنند.
در حالی که نقش توییتر به عنوان یک انجمن برای بحث اخبار، فرهنگ عامه و سیاست جدید نیست، استفاده سیاه پوستان از توییتر برای این منظور توجه و علاقه ناظران را به خود جلب کرده است. این توسط مجموعهای از صداهای سیاهپوست آمریکایی در توییتر شکل گرفته است، که به دلیل مشارکت در تفسیر و انتقاد سیاسی-اجتماعی درباره موضوعات مختلف و احساس سیاهپوستان به آن شهرت دارد. اگرچه جوامع مبتنی بر هویت دیگری در توییتر وجود دارد، اما توییتر سیاه به دلیل موفقیت مداوم در جلب توجه افراد خارجی همچنان مشهورترین این جوامع است. به عنوان مثال، عبارت رایج “جان سیاهان مهم است”، شعار و هشتگی است که توسط سیاهپوستان آمریکایی در توییتر از طریق این جامعه آنلاین خاص پس از تیراندازی پلیس به مایکل براون، یک نوجوان سیاهپوست در سال 2014 تبلیغ شد. اما آیا چنین اقدام آنلاین و جمعی، مانند کاری که به هشتگ «جان سیاهپوستان اهمیت دارد» به طور کلی، میتواند بر دیدگاههای انتخابات سیاهپوستان و برنامه اصلی اخبار تأثیر بگذارد؟ تحقیقات اخیر جامعه سیاه توییتر ممکن است شواهد اولیه ای برای پاسخ به چنین سؤالاتی ارائه دهد.
تاثیر توییتر سیاه
به عنوان بخشی از مطالعه خود، اتکینز روش تحقیقی را توسعه داد که شامل اعداد جامعهشناختی نامزدهای ریاستجمهوری سیاهپوست و خلق و خوی توییتر سیاه در زمینه انتخابات مقدماتی دموکراتها در سال 2020 است. حالات با استفاده از بستهای مبتنی بر واژگان برای تحلیل خلق به نام Sentimentr محاسبه شد. ، توسط دانشمند داده تایلر رینکر توسعه یافته است. این انتخابات با توجه به اکثریت قاطع رای دهندگان سیاهپوست که از حزب دموکرات در مقابل حزب جمهوری خواه حمایت می کردند، اهمیت رسانه های اجتماعی و توییتر به ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری گذشته و ارتباط رو به رشد توییتر سیاه برای فرهنگی به عنوان یک مورد مناسب انتخاب شد. و روحیه سیاسی-اجتماعی آن زمان. تجزیه و تحلیل حالات روی نمونه ای از توییت ها در این دوره برای ارزیابی احساسات سیاه توییتر نسبت به حوزه نامزدها انجام شد. به طور خاص، میانگین امتیاز برای حالات – عددی بین -1 و 1 – برای همه توییتها در ماه برای هر نامزد محاسبه شد. در نهایت، رابطه بین ارزیابی ماهانه روحیات داوطلبان و تعداد ماهانه نظرسنجی داوطلبان با رگرسیون خطی ارزیابی شد.
با توجه به آخرین موضوع بخش قبل، تأثیر بحثهای توییتر سیاه بر دستور کار رسانههای اصلی نیز بر اساس بحث هر پلتفرم در دو حوزه سیاست – اصلاح عدالت کیفری و غرامت برای بردهداری آمریکا – ارزیابی شد. انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب دموکرات در سال 2020. این دو حوزه سیاستی به دلیل ارتباط فعلی آنها با کل گفتگوهای سیاسی در آن زمان انتخاب شدند، پس از بحث های تازه در مورد زندگی سیاه پوستان، ضد نژادپرستی نیز مهم است، و همچنین ارتباط خاص آنها با جوامع سیاه پوست. فراوانی مجموعهای از کلیدواژهها و عبارات مرتبط با اصلاح عدالت کیفری و جبران خسارت، مانند «غرامت»، «حبس دستهجمعی» و «اصلاح زندان»، بین نمونهای از توییتها در توییتر سیاه و نمونهای از مقالات سه مورد مقایسه شد. روزنامه بزرگ در نهایت رابطه بین دو متغیر با استفاده از مدل رگرسیون خطی برآورد شد.
توییتر سیاه یک نیروی سیاسی است که شایسته توجه است
نتایج مدل رگرسیون اول که حال و هوای توییتر سیاه و تعداد نظرسنجیها را اندازهگیری میکند، نشان میدهد که افزایش یک امتیازی حال و هوای توییتر سیاه به مدت یک ماه منجر به افزایش 12.1 درصدی تعداد نامزدها شده است. در میان رای دهندگان سیاه پوست در ماه آینده بنابراین، این مدل شواهدی مبنی بر ارتباط بین حال و هوای توییتر سیاه و حمایت رای دهندگان سیاه پوست ارائه می دهد. این نشان میدهد که گفتمان سیاه توییتر در مورد نامزدهای سیاسی ممکن است بر دیدگاه گستردهتر انتخابات سیاهپوستان در مقیاسی بالقوه برای تغییر انتخابات تأثیر بگذارد.
مدل رگرسیون دوم که بر مسائل سیاستی تمرکز دارد، ارتباط کمی بین مکالمه مبتنی بر توییتر سیاه و گزارش بر اساس مشکلات در رسانه ها پیدا می کند. نتایج نشان میدهد که سازمانهای خبری اصلی ممکن است بحثهای سیاسی در توییتر سیاه را شایسته خبری ندانند، یا ممکن است اصلا تماشای چنین مکالماتی را فراموش کنند. مکانیسم هرچه که باشد، تأثیر رسانه های اجتماعی اندکی بر بحث های سیاسی با سیاهپوستان آمریکایی بود.
هر دو نتیجه این داده ها شواهد اولیه از تأثیر توئیتر سیاه را در مورد رفتار رأی گیری سیاه پوستان و برنامه های خبری اصلی تأیید می کنند. علیرغم شهرتش به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی های اجتماعی-سیاسی و فرهنگی، به نظر می رسد توییتر سیاه عموماً در گزارش دادن به رسانه های گروهی در مورد چنین موضوعات سیاسی-اجتماعی بی تأثیر است. این ناکارآمدی بهویژه در جریان انتخابات مقدماتی ریاستجمهوری آشکار شد، دورهای که گفتوگوهای مبتنی بر سیاسی اهمیت ویژهای داشت. با این وجود، پیوند آشکار توییتر سیاه به نظرات رای دهندگان سیاهپوست باید رسانه های خبری متعارف را – حداقل – تشویق کند تا بر توییتر سیاه، به ویژه در طول انتخابات ریاست جمهوری، برای برخی از ایده های نامزدهایی که رای دهندگان سیاه پوست می توانند از آنها حمایت کنند، نظارت کنند. سیاست هایی که می توانند در مورد آنها بحث کنند. با این حال، در حالت ایدهآل، این نتیجهگیریها همچنین رسانهها را ترغیب میکند تا با گنجاندن موضوعات سیاستمحور از گفتگو در توییتر سیاه در پوشش اخبار، از این هم فراتر بروند.
در حالی که رابطه توییتر سیاه با الگوهای رأی گیری سیاه پوستان موضوع بحث بسیار کمتری است، این مطالعه ماهیت همبستگی چنین رابطه ای را روشن می کند. اگر حال و هوای توییتر سیاه بتواند بر تعداد نظرسنجی ها در میان رای دهندگان سیاه پوست تا 12 درصد تأثیر بگذارد، رسانه ها باید به عنوان بازیگر مرتبط در سیاست های انتخاباتی در نظر گرفته شوند. این که آیا تغییر در تعداد نظرسنجی ها توسط خود توییتر سیاه ایجاد شده است یا خیر، یافته ها نشان می دهد که توییتر سیاه می تواند این تغییر را پیش بینی کند.
این نتایج نظرسنجی نشان میدهد که چگونه یک جامعه توییتری متشکل از افراد به حاشیه رانده شده میتواند در شکلدهی چشمانداز سیاسی نقش داشته باشد. با توجه به این یافته ها، روزنامه نگاران به سیاستمداران باید به کاربران سیاه پوست توییتر به عنوان یک نیروی سیاسی که در زمان انتخابات شایسته توجه است، توجه کنند. آنچه نتایج این نظرسنجی نشان می دهد پتانسیل آنها به عنوان رأی دهندگان یا جمعیتی از شهروندان نگران برای پیش بینی تغییرات در حمایت رأی دهندگان سیاه پوست از یک سیاستمدار خاص است. چنین یافتههایی تأثیر پلتفرمهای آنلاین را نشان میدهد و همچنین باید نامزدهای احتمالی را تشویق کند که از گفتمان رسانههای اجتماعی، بهویژه در میان کاربران سیاهپوست آنلاین، در جریان کمپینهایشان به عنوان یک شاخص اضافی برای حمایت جمعیتی گستردهتر، قدردانی کنند.
فیس بوک یک اهداکننده نامحدود و مشترک به موسسه بروکینگز است. یافتهها، تفاسیر و نتیجهگیریهای منتشر شده در این مقاله فقط برای نویسندگان است و تحت تأثیر کمک مالی قرار نمیگیرند.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir