چرا سازمان های غیردولتی هند در واکنش به COVID-19 یک برنامه آموزشی مشترک ایجاد می کنند؟

[ad_1]

این بیماری همه‌گیر چالش‌های بی‌شماری را در سراسر سیستم‌های آموزشی در سطح جهان ایجاد کرده است، اما همچنین فرصتی را برای استفاده از این اختلال و ایجاد تغییرات اساسی در مورد نحوه آموزش فرزندانمان ایجاد می‌کند. سیستم آموزشی هند به 250 میلیون دانش آموز – برخی از آنها که تقریباً دو سال است از مدرسه بازمانده اند – خدمات می دهد. با آماده شدن جهان برای بهبودی از این بیماری همه‌گیر، درک آنچه در هند کار می‌کند می‌تواند نکات اثباتی را در مورد آنچه با سایر جمعیت‌های متنوع در مقیاس کار می‌کند ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، با مدیر عامل بنیاد مرکزی میدان، Shaveta Sharma-Kukreja، که در هند مستقر است و دو دهه تجربه حرفه ای در آموزش و مدیریت دارد، صحبت کردم. او کار بنیاد را در زمینه سواد و حساب و کتاب در سراسر مشارکت ایالتی و آموزش کلاس درس رهبری می کند و همچنین بر توسعه سازمانی و کمک هزینه های بنیاد نظارت می کند.

1. سازمان شما به همراه 15 سازمان غیردولتی دیگر در هند در ایجاد یک برنامه آموزشی مشترک برای تغییر سیستم آموزشی هند از COVID-19 همکاری کرده است. آیا می‌توانید با ما در میان بگذارید که چرا این گروه‌ها گرد هم آمده‌اند و امیدوارید چه کاری انجام دهید؟

Shaveta Sharma-Kujrera
Shaveta Sharma-Kukreja.

موج دوم کووید-19 در اوایل سال گذشته بحران بی سابقه ای را در هند ایجاد کرد. در حالی که دولت های ایالتی و مرکزی به طور خستگی ناپذیری تلاش کرده بودند تا اطمینان حاصل کنند که یادگیری در خانه از طریق ابزارهای دیجیتال ادامه می یابد، راه حل ها کوتاهی کردند و به عنوان یک راه حل موقت تا زمانی که دانش آموزان بتوانند به مدرسه بازگردند تلقی می شدند. از آنجایی که بین کارشناسان بخش آموزش اتفاق نظر فزاینده ای وجود دارد که در دو سال آینده تعطیلی متناوب مدارس با امواج متعدد کووید همراه خواهد بود، سیستم آموزشی باید ظرفیت دیجیتالی ایجاد کند تا تأثیر آن بر یادگیری دانش آموزان کاهش یابد. انجام این کار همچنین به ما این امکان را می دهد که یادگیری در خانه را برای تقویت یادگیری مدارس به طور سیستماتیک تر ادغام کنیم.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما در بنیاد سنترال اسکوئر، 15 سازمان مختلف را که در بخش آموزش در هند کار می‌کنند، گرد هم آوردیم تا با یک چشم‌انداز مشترک برای تغییر آموزش پس از کووید، هماهنگ شوند. هدف نه تنها همسویی با یک هدف مشترک، بلکه جمع آوری تمام منابع در یک جهت برای به حداقل رساندن افت یادگیری به دلیل COVID و تضمین دستاوردهای همه دانش آموزان در آینده ای نامطمئن بود.

این تلاش در یک گزارش سیاستی به اوج رسید که 10 توصیه کلیدی را برای ایجاد آموزش بهتر پس از کووید برجسته می کند.

2. عمده ترین مشکلاتی که این ائتلاف بازیگران به دنبال حل آن هستند چیست؟

سه مشکل اصلی وجود دارد که ائتلاف بازیگران امیدوار است در آینده به آنها رسیدگی کند.

از دست دادن مهارت به دلیل از دست دادن زمان آموزشی در طول تعطیلی مدارس. کودکان آنچه را که اگر مدارس باز می‌ماندند، یاد می‌گرفتند و آنچه را که قبل از تعطیلی می‌دانستند، فراموش کرده‌اند. در واقع، یک مطالعه توسط دانشگاه عظیم پریمجی نشان می دهد که 92 درصد از کودکان حداقل یک توانایی مرتبط با زبان را از دست داده اند و 82 درصد از کودکان حداقل یک توانایی مرتبط با ریاضی را از کلاس های قبلی به دلیل تعطیلی مدارس مرتبط با کووید از دست داده اند. اصلاحات کوتاه مدت به وضوح برای بازگرداندن دانش آموزان به سطح پایه کافی نخواهد بود و هند به یک استراتژی بلندمدت نیاز دارد تا تمام وقت آموزشی از دست رفته را جبران کند.

چالش بالقوه ادامه اختلالات حتی پس از بازگشایی مدارس. اپیدمیولوژیست ها در سراسر جهان تا زمانی که جمعیت قابل توجهی ایمن نشده باشند، امواج متعدد و احیاکننده کووید را پیش بینی کرده اند. این امر در حال حاضر با افزایش موارد کووید در سطح جهان مشهود است، به ویژه در گروه‌های سنی جوان‌تر که هنوز واکسینه نشده‌اند. بنابراین، ما معتقدیم که هر راه حل آموزشی نمی تواند احتمال اختلالات آینده را رد کند و سیستم باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا با این عدم قطعیت ها مقابله کند.

افزایش نابرابری در دسترسی به آموزش در چند دهه گذشته، هند پیشرفت چشمگیری در جذب تقریباً 100 درصد از کودکان واجد شرایط در مدارس ابتدایی داشته است. با این حال، همه گیری این پیشرفت را تا حد زیادی معکوس کرد. مطالعات نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از کودکان، به ویژه کودکانی که از گروه های حاشیه نشین هستند، در معرض خطر ترک تحصیل به دلیل جابجایی و محرومیت های اقتصادی، سوق دادن کودکان به کار کودکان و ازدواج های زودهنگام به دلیل همه گیری همه گیر هستند. نیاز فوری برای رسیدگی به این نابرابری در دسترسی به آموزش با بازگشایی مدارس وجود دارد.

3. چرا فکر می کنید اکنون زمان آن فرا رسیده است جهش در آموزش در هند، و ائتلاف چگونه این کار را پیشنهاد می کند؟

همه‌گیری برای همه ما چیزی جز زنگ بیداری نبود. هرگز شاهد تعطیلی مدارس جهانی در طول ماه ها و حتی سال ها در برخی مناطق نبوده ایم. حتی قبل از همه‌گیری، نیمی از کودکان هند از فقر یادگیری رنج می‌بردند و برای دستیابی به سواد اساسی و حساب کردن تلاش می‌کردند. این گواه بر این است که سیستم آموزشی ما به شکل فعلی‌اش حتی قبل از همه‌گیری، فرزندان ما را ناکام می‌گذاشت و این همه‌گیری تنها شکاف را بیشتر کرده است.

خوشبختانه، همه‌گیری دلیل محکمی برای عقب‌نشینی، فکر کردن و برنامه‌ریزی به ما داد. به عنوان یک ائتلاف، ما معتقدیم که چند تغییر اساسی برای بازسازی بهتر سیستم آموزشی ما لازم است:

  1. بر مهارت های اساسی تمرکز کنید. سواد اساسی و شمارش مهارت‌های دروازه‌ای هستند که به کودکان کمک می‌کنند در آینده مهارت‌های فکری بالاتری کسب کنند. بنابراین، ما باید اولویت بندی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که همه بچه ها می توانند بدون در نظر گرفتن سن و کلاسشان ریاضیات پایه را بخوانند و انجام دهند.
  2. بازسازی آنچه که کودکان می آموزند و چگونه یاد می گیرند. همراه با مهارت‌های اساسی، اولویت‌بندی و شناسایی آنچه برای یادگیری مهم‌تر است را تعیین کنید و برنامه درسی را به آن تغییر دهید. به طور مداوم یادگیری کودکان را ارزیابی کنید تا مشخص کنید که کجا هستند و سپس آنها را در سطح خود در مقایسه با محتوای آموزشی که ممکن است به طور کامل درک نمی کنند ملاقات کنید.
  3. نقش معلمان و مربیان را دوباره تعریف کنید. نقش معلم دیگر محدود به چهار دیواری کلاس نیست. یادگیری دیجیتال و در خانه نقش معلمان را به عنوان تسهیل کننده بازتعریف کرد و آنها باید به سمت نقش های جدید خود هدایت شوند. به همین ترتیب، ضروری است که معلمان مربیانی داشته باشند تا از پیشرفت حرفه ای مستمر در کار حمایت کنند و به آنها کمک کنند تا با انگیزه بمانند.
  4. ایجاد ظرفیت والدین برای حمایت از یادگیری در خانه. یادگیری دیگر محدود به مدارس نیست و نقش والدین در طول همه‌گیری بسیار مهم‌تر شده است. والدین باید با ابزارها و منابعی حمایت شوند تا به فرزندانشان کمک کنند تا در خانه به یادگیری ادامه دهند و تأثیر هر گونه اختلال پیش بینی نشده آینده را به حداقل برسانند.

امیدوارم درس‌های آموخته‌شده و راه‌حل‌هایی که از طریق این همه‌گیری به‌کار گرفته شده‌اند، به ما کمک کند رویکردی یکپارچه‌تر و انعطاف‌پذیرتر طراحی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه کودکان – در هند و در سراسر جهان – برای یادگیری بهتر و آینده‌ای بهتر تنظیم شده‌اند.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleri