پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

شفت جک میتواند مهم یک رزوه به پیستون متصل شود. دوعدد ترک در زاویه ۱۸۰ سکو نسبت به نیز به جهت بستن و باز نمودن قطعه. درحالیکه پیشرانههای احتراق داخلی مرسوم بخشی از انرژی تولیدی خویش را صرف پمپاژ ترکیب سوخت و هوا به باطن و تخلیه گازهای خروجی به خارج میکنند.از جمله مزایای پیشرانه OPE میتوان به آلایندگی کم (به لطف سیستم احتراقی GCI) و ایجاد سادهتر و ارزانتر پیشرانه نسبت به نمونههای معمولی اشاره کرد؛ زیرا سرسیلندر و مجموعه سوپاپها در این طرح حذف می شوند و دیگر نیازی به آن ها نیست.حذف سرسیلندر دلیلی هست که سبب ساز کمتر مساحت سطح نسبت به حجم پیشرانه و کمتر تلفات حرارتی میشود، در نتیجه انرژی بیشتری از احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می‌گردد (بازده حرارتی بالا). علل اهمیت پیدایش این ایراد آن است که یا این که سوخت تزریقی به موتور بیش از اندازه رقیق بوده می باشد ، یا این که شمع های موتور از دسته خیلی گرم گزینش شده اند و یا این که سیستم جرقه موتور زودتر از موعد اضطراری عمل می کند ( به این معنی که آدوانس می باشد ) و یا این که این‌که نسبت جرم به تناسب اکتان سوخت ، خیلی بالاست و یا اصلا موتور نقص‌ کلی گرم شدن را دارد. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می­شود، و به همین جهت می­بایست رواداری به اندازه را برای حرکت آزادانه آن در درون سیلندر پیش بینی نمود. در موقع تولید پیستون ها، عملکرد می نمایند آنان راکمی بیضی شکل صحیح کنند تا در موقع گرم شدن به صورت استوانه درآید. در اثر گرمای مضاعف و حجمی گرفتگی شدید پیستون پیش میآید و نشانه آن تقتق كردن است و معمولاً به رخ لب پریدگی و یا این که آب شدن در قسمت پیستون و میل لنگ وسط آن میباشد. در ایجاد بوشهای KIEK از چدن خاکستری فارغ از مواد بازیافتی استعمال شده و پس از ریخته گری به طرز اسپکتروفتومتری کنترل شده و بوسیله اتومبیل آلات پیشرفته تراش خورده و آنگاه دارای دستگاه های هونینگ، تراز داخلی بوش به شکل Plateau Honing در آمده و بعد به یاری ابزار پیشرفته میزان گیری، بعد ها داخلی بوش از 9 تا 12 نقطه به رخ همزمان ساعت زده می شود، عاقبت این عمل بوش یکدست با سایز معادل در کل ارتفاع بوش و فارغ از دو پهنی می باشد. در صورتی که خودور شما در گیر قفل حلقه پیستون شود، رینگ توان توده کردن روغن از جداره سیلندر را از دست می دهد و روغن باقی باقیمانده بر بر روی جداره سیلندر می سوزد و به شکل بخار از درب روغن خارج می شود. حساس ارتقا تعداد همین قطعه، اندازه بلوک سیلندر هم افزایش می یابد؛ میل لنگ هم مهم توجه به تعداد سیلندرهای خودرو، امکان پذیرش شاتون را خواهد داشت. اعضای متحرک درون موتور منجمله پیستون، سوپاپ، میل لنگ و … در صورتی که دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها زیاد بخش اعظم در گزینه صدای پیستون سمند ef7 لطفا به بازدید از وب وبسایت ما.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleriElektronik sigara