نحوه افزایش ترافیک وب سایت توسط 250،000+ بازدید ماهانه

این تعداد در واقع بزرگتر است … اما فکر می کردم شما به من اعتقاد ندارید.

عنوان واقعی و واقعی برای زندگی من باید استفاده می کردم این است که “چگونه می توان میزان ترافیک وب سایت را 500000 بازدیدکننده ماهانه افزایش داد” … زیرا این همان چیزی است که ما بدست آوردیم.

و ما این کار را برای مشتریان خود انجام دادیم نه یک بار …

نه دوبار …

… اما سه بار در کمتر از دو سال.

انصافاً ، به هیچ وجه تنها ما مسئول این بالابرها نیستیم. هر سه مورد فوق شرکتهای بزرگ و بسیار دیدنی با تیم های بازاریابی با استعداد هستند.

اما اعداد فوق بطور مستقیم نماینده سئو را در 24 تا 36 ماه گذشته افزایش می دهد.

و حتی عادلانه تر بگوییم ، از آنجا که این تعداد فقط ترافیک ارگانیک است ، آنها همچنین تأثیرات دیگری مانند مراجعه اجتماعی و مراجعه به سایت را نیز حذف می کنند که ما نیز به افزایش آن کمک کردیم.

اگرچه اکنون ما یک تیم 60+ نفری هستیم که دارای دفاتر در مکانهای مختلف هستیم ، اما این رشد بیشتر توسط تیمهای کوچکتر 3-4 نفره ایجاد می شود. این رشد سایت و به نوبه خود رشد شرکت ما ، ارزش فرآیند پشت سر آنها را نشان می دهد: یک استراتژی قابل تکرار و قابل دستیابی که هر کسی حتی در مقیاس کوچکتر می تواند انجام دهد.

تا زمانی که شما روند مناسب را پیاده سازی کرده و کار را برای رسیدن به آنجا انجام دهید ، این نوع رشد قابل دستیابی است.

نحوه تکثیر
بنابراین … چگونه آن را انجام می دهید؟ روند چیست؟

به طور خلاصه ، می توانید با ایجاد و تبلیغ مکرر مطالب بالا یا قیف متوسط ​​یا متوسط ​​که برای کلمات کلیدی با حجم قابل توجهی رتبه بندی می شود ، به این رشد دست پیدا کنید ، همچنین به صفحات فرود قیف پایین که از طریق اثرات همبستگی تحت فشار قرار دارند ، گره خورده است.

در این پست ، مقاله ای گام به گام را که برای شناسایی قطعات مناسب برای ایجاد ، چه تبلیغاتی ، چه تبلیغی و چه اطمینان از مطالب شما در هر بار رتبه بندی مناسب به شما ارائه می دهم ، برای شما ارائه خواهم داد.

ما در مورد روند داخلی چگونگی بدست آوردن ترافیکی بیشتر که ایجاد کرده ایم ، برای مشتریان خود تکرار می کنیم و آن را پیاده سازی خواهیم کرد – این قبلاً تأثیرات گسترده ای را ایجاد کرده است ، اما برای شما ، تقریباً قابل استفاده است. فرم کامل

تمام تکنیک ها ، تمام استراتژی ها ، تمام درس های آموخته شده – همه در یک پست.

نحوه افزایش ترافیک وب سایت

تکنیک آسمان خراش را برای موفقیت بیشتر ارتقا دهید
مباحثی را که می توانید برای امروز رتبه بندی کنید در اولویت قرار دهید
محتوا 10 برابر بهتر از رقبا ایجاد کنید
پیوندهایی به محتوای خود ایجاد کنید … هر بار
با استفاده از Roundup Discovery ، حجم پیوند خود را 21٪ افزایش دهید
با آخرین به روزرسانی ، ترافیک وب سایت طولانی مدت 66 درصد رشد کنید
همه را با هم قرار دهید [منابع و فهرست های اضافی]

The Skyscraper Technique یک فرایند چهار مرحله ای است که توسط برایان دین محبوبیت یافته و از یک مسیر پاک و صاف برای ساختن مخاطبان گسترده پرده برمی دارد. مراحل زیر است:

مرحله 1: محتوای ارزشمندی در رابطه با یک موضوع با حجم جستجو پیدا کنید
مرحله 2: چیزی را بهتر کنید
مرحله 3: برای تولید لینک های مورد نیاز برای رتبه بندی به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید
مرحله 4: با موضوع جدید تکرار کنید

برایان با استفاده از استعاره آسمان خراش برای این تکنیک ، این ایده را ایجاد می کند که برای ایستادگی در یک شهر ، باید بزرگترین آسمان خراش را بسازید. هیچ کس به هشتمین آسمان خراش بزرگ اهمیتی نمی دهد – آنها فقط به بلندترینها اهمیت می دهند.

بنابراین ، به طور خلاصه ، کار شما به عنوان خالق محتوا ایجاد بزرگترین و بدترین محتوا در آنجا است – و سپس در مورد آن به مردم بگویید.

تفسیرهای نادرست از تکنیک
من کاملاً به عقیده برایان اعتقاد دارم ، و این یک روش فوق العاده مؤثر در ایجاد مشاغل شماست ، و هدف رسیدن به این هدف 250،000+. با این حال ، این تکنیک بدون منتقدان خود نیست – و من معتقدم که این به این دلیل است که برایان مفهوم را ساده تر کرده است.

در اصل ، اگر مطلب را در تکنیک آسمان خراش بخوانید ، اساساً دین می گوید در ایجاد بهترین چیز برای یک کلمه کلیدی معین ، و سپس ساختن یک تن از پیوندها به صفحه بر اساس آن کیفیت ، به اندازه کافی برای آن صفحه خواهید بود برای رتبه بندی این همیشه درست نیست.

عنصر باقی مانده نیاز به اقتدار دامنه است. اگر از ابتدا شروع می کنید و علیه CNN ، New York Times و Business Insider شروع می کنید ، 40 پیوند به یک صفحه واحد کافی نخواهد بود. برای اینکه بتوانید از آنها پیشی بگیرید ، به اقتدار ترکیبی بیشتری نیاز دارید ، حتی اگر صفحات آنها به عهده شما نیست.

می توان محتوای مناسب کلاس را برای یک کلمه کلیدی ایجاد کرد ، 40 پیوند ایجاد کرد و سپس به ساخت محتوای مشابه مانند آن ادامه داد تا در نهایت این صفحه رتبه 1 را کسب کند. اما این سریعترین مدل رشد نیست و اکثر مشاغل مایل هستند از رتبه بندی صفحات دیگر به طور موقت درآمد کسب کنند و از آن سود ببرند.

تجزیه و تحلیل مخالفت با کلید واژه را وارد کنید.

تجزیه و تحلیل KOB ، همراه با تکنیک آسمان خراش ، تکمیل معادله تجاری سازی شما است.

نحوه استفاده از آنالیز KOB
تحلیل KOB که تکنیک آسمان خراش نمی داند ، در عین حال پتانسیل درآمد را در کنار رقابت در نظر گرفته است.

با نگاه به رقابت زودهنگام ، می توانیم از قبل بفهمیم که آیا توانایی رتبه بندی داریم ، حتی اگر دامنه ما پایین باشد.

با نگاه به پتانسیل درآمدی ، می توانیم از قبل بدانیم که اگر رتبه کسب کنیم ، ما در واقع از این فعالیت ، منافع تجاری کسب خواهیم کرد – و نه فقط برای چیزی بدون هیچ گونه قصد خریدی رتبه بندی می کنیم.

یک استراتژی محتوای هوشمند با بالاترین محتوای سودمندی که می توانید برای اولین بار رتبه بندی کنید ، شروع می شود و سپس از آنجا ساخته می شود.

و پس از زمان کافی ، تلاش و رتبه بندی های بعدی ، می توانید به فکر ایجاد Empire State Building باشید.

معادله KOB برای محتوا
تجزیه و تحلیل KOB که در ابتدا توسط تاد Malicoat مشهور شده است ، می تواند اشکال و سطح پیچیدگی های مختلفی داشته باشد. برای اهداف این تحلیل و اجرای خود شما ، آن را نسبتاً ساده نگه خواهیم داشت.

معادله KOB

با شکستن آن ، هزینه ترافیک روش SEMRush برای نشان دادن مقدار فرضی یک صفحه است. هزینه ترافیک با تخمین نرخ کلیک (CTR) ترافیک یک صفحه را بدست می آورد ، و سپس آن را در برابر تمام موقعیت هایی که برای آن رتبه بندی می شود ضرب کرد. از آنجا ، این مسئله را بررسی می کند که دیگران با استفاده از CPC Google AdWords چه هزینه ای را برای همان ترافیک پرداخت می کنند.

این به ما تخمین می زند هزینه ترافیک ، که یک برآوردگر قوی از ارزش واقعی یک صفحه است. ما از هزینه ترافیک در سطح صفحه استفاده می کنیم و کمتر به کلمات کلیدی شخصی فکر می کنیم ، زیرا کلمات کلیدی به دلیل افزایش هوشمند بودن گوگل در تعیین موضوعات به دلیل به روزرسانی اخیر Hummingbird ، اهمیت کمتری پیدا می کنند.

با توجه به این ، کاری که ما واقعاً باید انجام دهیم این است که رتبه بندی صفحه شماره 1 برای کلمه کلیدی اصلی را بدست آوریم ، آن را در SEMRush ریخته و سپس ببینیم چه کلمات کلیدی دیگری برای این صفحه رتبه بندی شده است – نمایش “مقدار موضوع” واقعی از آن کلمه کلیدی.

اگر فقط از یک کلمه کلیدی استفاده کنیم ، تقریباً مطمئناً خودمان را کوتاه می فروشیم.

ابزار کلمات کلیدی Moz ، یک عکس فوری از مسابقه را در مجموعه کلمات کلیدی معین به ما می دهد تا بتوانیم مشکل را تعیین کنیم. اگرچه ما نمی توانیم در این زمان خاص مشکل را حل کنیم ، اما گرفتن مشکل یکی از بزرگترین کلمات کلیدی یک شاخص بسیار خوب برای کل موضوع است – بنابراین ما این کار را خواهیم کرد.

اگرچه هزینه ترافیک یک معیار عالی برای شروع کار است و در کل تیمی از مبتدیان مقیاس خوبی دارد ، اما پیشنهاد می شود که آن اعداد متناسب با شغل خود را تغییر دهید. همه موضوعات برای شما ارزشمند نخواهند بود ، و ممکن است برخی از مباحث حتی از متریک ذکر شده با ارزش تر باشند. مطابق مقدمات ادامه دهید.

اگر اهورف را ترجیح می دهید ، معیار معادل آنها Traffic Value است. هر دوی آنها از نظر تعداد دیگری که تفریح ​​می کنند بسیار شبیه به هم هستند ، بنابراین در استفاده از ابزار انتخابی شما هنگام انجام این تجزیه و تحلیل هیچ آسیبی نیست.

مثال تجزیه و تحلیل KOB
برای مثال دادن به این فرآیند در عمل ، بیایید به کلمه کلیدی “بازاریابی محتوا” بپردازیم. با وارد کردن آن در ابزار مشکل کلمه کلیدی Moz ، داده های زیر را باز می گردیم:

در این سطح ، به راحتی می توان فهمید که بله ، کلمه کلیدی بسیار رقابتی است و همچنین بسیاری از افراد هر ماه این کلمه کلیدی را جستجو می کنند.

اما ما ورودی های خاصی را از دست می دهیم ، یعنی ارزش بالقوه هر یک از این بازدیدها چیست ، و همچنین ، آیا این موضوع دارای تعداد زیادی دم بلند است که آن را به یک کلمه کلیدی بسیار بزرگتر تبدیل می کند؟

ما این مورد را با استفاده از SEMRush و نتایج جستجو کشف می کنیم. به Google بروید و نتیجه شماره یک را بدست آورید – یا نتیجه ای را که فکر می کنید قادر به ایجاد 10 برابر محتوا هستید. در این حالت ، نتیجه “صفحه بازاریابی محتوا چیست؟” از CMI.

سپس آن URL را به SEMRush وارد می کنیم تا وسعت فرصت را در اختیار شما قرار دهد ، و همچنین حدس می زنیم در مورد ارزش براساس آنچه دیگران در ترافیک مشابه پیشنهاد می دهند.

در این حالت ، ما می بینیم که بر اساس 1100 کلمه کلیدی ، میزان تخمین ترافیک به صفحه 13300 بازدید گوگل در ماه است. اگر فقط روی کلمه کلیدی مفرد قرار داشتیم ، این دم بلند زیاد از دست می رفت.

با استفاده از معادله تخمین زده شده آنها از ترافیک * CPC ، می بینیم که ارزش تخمینی رتبه 1 برای “بازاریابی محتوا” و سایر کلمات کلیدی در منطقه موضوع 228000 دلار در هر ماه است.

هنگامی که شماره هزینه ترافیک را داریم ، آن را با مشکل کلمه کلیدی ، 76٪ تقسیم می کنیم تا نمره KOB را بدست آوریم. در این حالت ، نمره KOB ما 300000 است.

خارج از شرایط ، این نمره به معنای هیچ چیز نیست. ما باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم و پایگاه داده موضوعی را که می توانیم از آن استفاده کنیم برای اولویت بندی مناسب مطالبی که ایجاد می کنیم ، بسازیم.

کافی است که بگوییم ، این کلمه کلیدی یک کلمه بسیار ارزشمند است. با این حال ، مشکل آن بدان معنی است که این چیزی نیست که اکثر شرکت ها (از جمله ما نیز بتوانند) در کوتاه مدت حتی به رتبه بندی نزدیک شوند.

ما باید نتوانیم از آن عکس بگیریم ، حتی با محتوای شگفت انگیز ، زیرا ما نمی توانیم بدون داشتن دامنه بیشتری صفحه را خراب کنیم. ما به زودی در بخش آینده خود درباره انتخاب موضوع مناسب به آن خواهیم رسید.

تحقیقات کلمات کلیدی
اکنون که می دانید چگونه موضوعی را شناسایی و به درستی ارزیابی کنید ، وقت آن رسیده است که تا حد ممکن بسیاری از مباحث را که برای عمودی داده شده شما جمع می شود جمع کند.

دنیای سئو همواره بر کلمات کلیدی متمرکز بوده است ، بنابراین ایده انجام تحقیقات موضوعی یک مفهوم تا حدودی جدید است. با این حال ، به راحتی قابل انجام است ، فقط چند مرحله اضافی را طی می کند. در اینجا چند هک وجود دارد که ما آموخته ایم که به سرعت لیستی از مباحث قیف بالا و میانی بسازیم.

تجزیه و تحلیل صفحه SEMRush
Screen Shot 2016-01-02 در 9.22.10 AM

SEMRush یک ویژگی نسبتاً جدید دارد که به شما امکان می دهد صفحات دارای بالاترین قاچاق را برای یک دامنه خاص به سرعت مشاهده کنید. این اندکی دفن شده است ، بنابراین می توان آن را آسان کرد ، اما میانبر بدون مغزی است که به سرعت از موضوعات با ترافیک گسترده پرده برداری کنید. متأسفانه بلافاصله هزینه ترافیک یا ترافیک به شما نمی دهد ، اما یک قدم اضافی آن را برای شما حل می کند.

ما دوست داریم ناشران بزرگ را در قسمت عمودی مشتری خود پیدا کنیم و سپس این ویژگی را در SEMRush باز کنیم – این یک روش سریع برای کشف موضوعاتی است که فکر می کنیم می توانیم آن را تکرار کنیم و به عنوان روشی برای ایجاد ترافیک ارزشمند بهبود بخشیم.

این امر را برای ناشران محدود نکنید ، اما باید واقعاً این کار را برای هر رقیب یا مشاغل با ارزش نمک در فضای خود انجام دهید – این فرصت زیادی را برای شما باز خواهد کرد که در غیر این صورت ممکن است از دست دهید.

ایده های گروه تبلیغات کلمات کلیدی کلیدی

اگرچه در ابتدا برای اهداف مناقصه در نظر گرفته شده بود ، ایده های گروه تبلیغاتی Google به خوبی مباحث را تقلید می کنند ، و می توانند یک عکس فوری مناسب از پتانسیل واقعی یک گروه خاص به شما ارائه دهند. به متوسط ​​جستجوهای ماهانه اعتماد نکنید ، اگرچه از همان روشی که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا تحقیقات اولیه Google را انجام دهید تا عکس دقیق تری بگیرید.

یک پیشرفت ویدیویی از روند
اگر ویدیو بیشتر مورد شماست ، من یک مسیر پیشرفت آموزشی ایجاد کرده ام که برخی از اصول اولیه فرایند تحقیق در مورد کلید واژه را به شما نشان می دهد.

ساختمان از آنجا Work کار سخت
در تجربه من ، تحقیقات کلمات کلیدی خوب ، فراتر از هک های سریع فوق ، اساساً به کار سخت می رسد. خلاق شوید ، انواع مختلفی از کلمات کلیدی مختلف را بدست آورید ، از عبارت عبارت استفاده کنید تا لیست گسترده ای از اصطلاحات مربوطه و برداشت محصول از آنجا و غیره را بگیرید.

این به این معنا نیست که منابع مفصل تر و عمیق تری در موضوع وجود ندارد تا به شما در ساخت لیست خود کمک کنند. من می توانم از آنجا به آنجا بروم ، اما انجام این کار کمی خارج است. اگر تازه کار تحقیقاتی در مورد کلمه کلیدی است ، توصیه می کنم برخی از مقالات زیر را که در مورد موضوع بیشتر است بررسی کنید:

راهنمای مبتدی برای تحقیقات کلمات کلیدی – Moz
تحقیقات کلمات کلیدی: راهنمای تعریف – Backlinko
نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO – Nick Eubanks
مثال فرآیند تحقیق KOB
بنابراین ، این فرایند چگونه به نظر می رسد؟ صفحه گسترده تحقیق شما باید شامل چه مواردی باشد؟ برای ردیابی سریع یادگیری شما ، ما یک مجموعه تحقیق 100 موضوعی برای یک عمودی فرضی ایجاد کرده ایم.

روی تصویر زیر کلیک کنید و لیستی از 100 موضوع ، از جمله هزینه ترافیک و شماره ترافیک ، ما را برای تجارت خود در زمینه بازاریابی محتوا ایجاد خواهیم کرد. شما می توانید صفحه گسترده را کپی کرده و داده ها را پاک کنید تا به تجارت خود مربوط شود.

صفحه گسترده

شما ممکن است فکر کنید من دیوانه هستم که تحقیق رقابتی را به صورت رایگان ارائه می دهم ، اما صادقانه بگویم ، فکر نمی کنم مهم باشد. تحقیقات یک چیز است ، اما گذشته از تحقیق است – همانطور که در 5،000+ کلمه دیگر در این راهنما خواهید دید ، اجرای همه چیز است.

با استفاده از تحقیقات شما ، زمان آن رسیده است که مطالب مورد نیاز برای ایجاد را تقسیم بندی کرده و سپس اولویت بندی مناسبی را انجام دهید.

KOB معیار بزرگی است که به پایین تر کردن رقابت ، شرایط سود بالا در لیست شما کمک می کند ، اما این بدان معنی نیست که شما باید به طور خودکار بالاترین مبحث KOB را انتخاب کنید. این می تواند “SEO” باشد و با مشکل 86٪ ، این چیزی نیست که ما حتی از سه سال دیگر بتوانیم در آن رتبه دهیم.

کاری که شما باید از اینجا انجام دهید اینست که یک پایه را بر اساس اقتدار دامنه خود ایجاد کنید ، محتوای شما چقدر خوب خواهد بود و همچنین جایی که در قیف محتوای شما متناسب است.

برای اینکه مثالی بزنم ، در حال حاضر اختیارات دامنه ما به دلیل عدم تأکید زیاد بر روی آن ، در گذشته متوسط ​​است. به همین دلیل ، ما می خواهیم (تقریباً) به طور خودکار هر کلمه کلیدی را با مشکل بالاتر از 70٪ خراشیده کنیم – فقط امروز نمی توانیم رتبه دهیم. حتی محدوده 60٪ به عنوان نقطه شروع ، لثه است ، اما اگر محتوا به اندازه کافی خوب باشد ، میسر می شود.

از طرف دیگر ، اگر اختیار دامنه شما در دهه 60 یا 70 باشد ، تجزیه و تحلیل شما درمورد این نیست که آیا می توانید رتبه بندی کنید یا خیر – در عوض می خواهید تعیین کنید که چه کلمات کلیدی را می توانید بدون ارتقاء ، یک لوکس خوب رتبه بندی کنید. در دهه 40 ، شما به احتمال زیاد این توانایی را ندارید – هر موضوع برای دیدن صفحه اول نیاز به دسترسی سرد دارد.

این مبنای پایه می تواند در متغیرهای مختلفی مانند اختیار موضوع شما متغیر باشد. اگر شما صاحب Flowers.com و تمام مطالب و امثال شما تا کنون در مورد گل بوده ایم ، احتمالاً می توانید برای یک اصطلاح مشکل بالاتر تمایل داشته باشید.

برعکس ، اگر یک شرکت گل سعی در ایجاد محتوای شیوه زندگی عمومی تری دارید ، ممکن است برای جبران کمبود اقتدار درک شده ، این مشکل را باد کنید.

لایه بندی محتوا 101
لایه بندی محتوا قدرتمندترین بخش از این فرایند است و یکی از قطعه های این استراتژی است که بسیاری از آنها هنوز قدرت آن را درک نکرده اند.

اگر بتوانید محتوایی را ایجاد کنید که پیوندها ، رتبه های خوبی ایجاد می کند و لایه هایی به طور مستقیم در بالای یکی از صفحات فرود شما ایجاد می شود ، نه تنها ارزش آن ترافیک اضافی را می بینید ، بلکه یک اطمینان قوی نیز وجود خواهد داشت که به زمین تجاری بیشتر خود فشار خواهید آورد. صفحه به شماره 1 نیز

سردرگم؟ بگذارید مثالی به شما نشان دهم.

قبل از خرید اسنوبورد ، احتمالاً می خواهید بدانید که چه اندازه برای قاب شما معنی دارد. بنابراین ، احتمالاً شما به دنبال چیزی مانند “اندازه اسنوبرد” یا “نمودار اندازه اسنوبرد” هستید. این دو جستجو درست قبل از خرید هستند – اما مستقیماً تجاری نیستند.

به عنوان ارائه دهنده اسنوبرد ، اگر می توانید در مقابل کاربر نهایی در آن موقعیت قرار بگیرید ، شانس قوی تر از حد عادی آنها را از شما خریداری می کند.

Screen Shot 2016-01-03 در 9.52.59 AM

اوو دقیقاً همین کار را می کند. آنها یک راهنما به زیبایی انجام داده اند که تقریبا برای هر کلمه کلیدی در این مجموعه رتبه بندی می شود.

اما ارزش اینجا فقط مربوط به کالاهای قیف خرید بازاریابی عادی نیست که قبلاً یک میلیون بار خوانده اید. این نیرو در مزایای اضافی سئو است که از لایه بندی صفحه مانند این در بالای صفحه اصلی هسته آنها ناشی می شود.

ایجاد این صفحه موارد زیر را برای کمک به اوو برای رتبه بندی “اسنوبرد” انجام می دهد:

وقتی افراد سپس “اسنوبرد” را جستجو می کنند ، به دلیل آگاهی از نام تجاری که تازه تولید شده است ، احتمالاً روی Evo کلیک می کنند. افزایش CTR ممکن است منجر به ترمیم مجدد بعدی بر اساس اقتدار تجاری درک شده (و واقعی) شود. شما ممکن است یک برند عظیم نداشته باشید ، اما می توانید با لایه بندی سیگنال های مشابه تولید کنید.
ایجاد پیوندهای به این صفحه (که به صفحه فرود پیوند دارند) ممکن است ارتباط قدرت / قیف موضوع به صفحه فرود را افزایش دهد. هیچ مشکلی پیش نمی آید ، اما شکی نیست که افزایش اقتدار شما از طریق پیوندها ، و محتوای بیشتر درباره موضوع ، می تواند بر رتبه بندی مرحله نهایی نیز تأثیر بگذارد.
آنها را قادر می سازد در پروسه دسترسی به پیوندهای صفحه فرود بیایند. اگرچه این کاری است که Evo در واقع انجام نداده است ، به دلیل نزدیکی معنایی می توان پیوندهای صفحه فرود را در فرآیند دستیابی دریافت کرد. ما در پست خود در مورد چگونگی دستیابی به پیوندهای صفحه فرود با محتوای وبلاگ ، بیشتر به این استراتژی می پردازیم.
وقتی این سه چیز با هم ترکیب شوند – خصوصاً قسمت اول ، می توانید بسیاری از صفحات فرود قیف پایین را فشار دهید. ما بارها و بارها شاهد آن بوده ایم.

تصور کنید که برای صفحه به اندازه اسنوبرد رتبه بندی می کنید که 8،100 جستجو ماهانه در اختیار شما قرار می دهد ، و سپس شما را برای شرایطی که 38000 از شما دریافت می کند – به عنوان مثال در مورد Evo ، به یکی سوق می دهد.

تصور کنید که این کار را برای ویبوکرها نیز انجام دهید ، و 1900 جستجو را از آن مجموعه میانی قیف مشاهده می کنید ، که شما را به شماره 1 برای ویبرابرها و 13200 بازدید دیگر نیرو می دهد.

تصور کنید که برای هر محصولی از خط محصول خود این کار را انجام دهید. یکی یکی. لایه به لایه.

به این ترتیب 500000 افزایش در ترافیک وب را مشاهده می کنید.

به عبارت ساده تر ، Evo و بسیاری از مشاغل مانند آنها از بسیاری از اصطلاحات قیف میانی که در فضای آنها وجود دارد بهره می برند. اگر می توانید محتوای قیف میانی را ایجاد کنید که رتبه ی اول را دارد ، یک قفل قوی است که می توانید قیف پایینی خود را به شماره 1 نیز برسانید.

گزینه های لایه بندی محتوا
متأسفانه ، همه مشاغل دارای موضوعاتی نیستند که به راحتی در بالای صفحات فروش لایه بندی می شوند. قیف بالاتر ، انتزاعی تر ، و کمی کمتر احتمال دارد که لایه بندی اثر CTR را انجام دهد.

به عنوان مثال ، در شغلی مانند ما ، بعید نیست که اصطلاحی که می توانیم برای آن رتبه دهیم ، تأثیر CTR مهمی در هر اصطلاح مربوط به آژانس یا خدمات داشته باشد. بنابراین ، کمتر احتمال دارد که بتوانیم محتوا ایجاد کنیم که اثر چند برابر آن را داشته باشد که Evo به اندازه کافی خوش شانس است.

این به معنای این نیست که شما هنوز هم محتوای بالای قیف را دنبال نکنید. اما برخلاف Evo ، کاملاً ضروری است که شما می توانید راه هایی برای ماساژ افراد از طریق قیف – مانند بازاریابی از طریق ایمیل یا بستن آنها روی حساب های اجتماعی پیدا کنید.

این چیز جدیدی نیست – جالب و یکپارچه ، چگونگی انتخاب این شرایط قیف بالا است.

درخت تصمیم انتخاب موضوع چیزی شبیه به این است:

از هم پاشیده ، این بدان معنی است که ما به طور کلی در جستجوی مباحثی هستیم که فکر می کنیم بازار دسترسی به آنها ، خصوصاً در بالای قیف. پیوندها بسیار مهم هستند ، نه تنها در رتبه بندی این صفحات ، بلکه به تقویت قدرت دامنه به عنوان یک کل نیز کمک می کنند.

از آنجا که هر موضوعی ذاتاً قابل پیوند نیست ، در انتخاب مفهوم مناسب نکات خاصی وجود دارد. در پست فوق در بازارهای دستیابی عمیق تر می شوم ، اما همچنین در ویدیوی زیر برخی از تحلیل های انتخاب موضوع را دنبال می کنم.

تصاویر کوچک ویستیا
 

اگر ما می توانیم پیوندهایی به قیف فوق العاده ایجاد کنیم ، نه تنها در کسب رتبه این صفحه سود خواهیم برد بلکه صفحات دیگر قیف پایین را نیز تقویت می کنیم – ایجاد یک اثر میکرو قابل مقایسه با آنچه که در بالا شاهد آن بودیم.

بنابراین ، اگر همه موارد از نظر زمان / تلاش / KOB برابر باشند ، می خواهیم محتوایی را که می توانیم برای آنها پیوند برقرار کنیم انتخاب کنیم ، زیرا این سریعترین مسیر به سمت شیب تیز Evo است – خصوصاً در کل درآمد.

البته ، ما همیشه در حال فکر کردن در مورد هزینه / ارزش / احتمال این هستیم که بتوانیم بهترین مطالب را به صورت عمودی ارتقاء دهیم – تقریباً همیشه اینگونه است که محتوای کم رقابت ، اگرچه سود کمتری دارد ، اما به همان کیفیت محتوای بالا نیز احتیاج ندارد. شرایط رقابت انجام می دهد ، بنابراین ما گاهی اوقات می توانیم با ضربه زدن به آن شرایط زودتر سود بیشتری کسب کنیم.

گزینه نهایی: لینک بی بی کلمه
اگر قیف میانی زیادی ندارید ، و قیف بالایی ندارید ، ممکن است خود را در سطل تاسف آور مردمی پیدا کنید که فقط یک منطقه از آن باقی مانده است – پایین. برای این افراد ، پیوند بی جستجو همان چیزی است که برای جابجایی حرکت سوزن مورد نیاز است.

با استفاده از پیوند بدون جستجو ، آنچه من دلالت می کنم این است که “پیوند به صفحه” با مباحثی که در واقع دارای حجم جستجو هستند می توان به دست آورد. من از linkbait بدون کلمه بیزارم ما هنوز این کار را می کنیم ، اما وقتی این کار را انجام می دهیم ، تقریباً همیشه آن را با قطعات کم هزینه و با ارزش بالا انجام می دهیم که با اطمینان کامل به موفقیت انجام می شود.

بهترین ، قدرتمندترین مطالب در جهان پیوند کلمه کلیدی است. خیر ، احتمالاً شما نمی توانید از اکثر قطعات رانده شده جستجو ، محتوای ویروسی تولید کنید ، اما تقریباً مقدار آن قطعات تقریباً بیشتر خواهد بود. و شما هنوز هم می توانید 40-100 پیوند برای اینها ایجاد کنید ، که سوزن قیف پایینی شما را به همان روش حرکت می دهد.

این قطعات مربوط به کلمات کلیدی محور هستند که تقریباً فقط باعث افزایش ترافیک گسترده می شوند. پیوند بدون کلمه کلیدی این کار را نمی کند. این مکان است ، و برای کسب و کار مناسب ارزش دارد ، اما این چیزی نیست که ما قلب خود را پشت سر بگذاریم.

نمایشنامه با بازی چگونگی ایجاد linkbait کمی فراتر از این مقاله است. برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین شیوه های linkbait ، قطعات زیر را پیشنهاد می کنم:

راهنمای جستجوگرها در زمینه ایجاد ویروس Linkbait توسط Ed Fry
بازاریابی علمی در مورد بازاریابی ویروسی توسط گرگوری سیوتی
نحوه ایجاد ایده های دارایی قابل ارتباط توسط Siege Media

امیدوارم اکنون با تحقیق و انتخاب موضوعاتی که برای کسب و کار شما حساس است ، کمی آسوده باشید. اکنون قسمت سخت – در واقع ایجاد محتوا است.

می بینید ، نه تنها باید محتوای پیرامون یک موضوع ایجاد کنید ، بلکه به شما توصیه می شود محتوایی را تهیه کنید که 10 برابر بهتر از رقابت باشد. صرفاً دو تا سه برابر بهتر بودن ممکن است برای شناختن خود کافی نباشد.

احتمالاً نسخه‌ی بهتر 1.25 برابر Facebook را نادیده گرفته اید ، درست است؟ شما واقعاً به گزینه ای 10 برابر نیاز دارید تا شما را از آن دور کند.

همین روند تفکر در مورد محتوا و همچنین جذاب کردن موتورهای جستجو اعمال می شود. شرط بندی برنده شدن در مسابقه 1.25x خود را نداشته باشید – آن را به یک ابتکار عمل بدون فکر تبدیل کنید که حتی یک موتور جستجوی ناقص نتواند آن را خراب کند.

اینفوگرافیک زیر تمام بهترین داده های عملی را که بیشترین مقدار 10 برابر محتوای 1x را از هم جدا می کند ، خلاصه می کند. همه را با هم ترکیب کنید ، مانند جهنم اعدام کنید ، و حتی ممکن است در شماره 1 تمام شوید.

اکنون که محتوای 10 برابر خود را دریافت کرده اید ، وقت آن رسیده است که به مردم در مورد آن بگویید. بدون این بخش از فرآیند ، تقریباً غیرممکن است که میزان ترافیک به وب سایت شما با هر میزان قابل توجهی روبرو شوید.

در صورت دستیابی به محتوای شگفت انگیز ، دسترسی به عمق و پیچیدگی بسیار زیادی دارد – اما برای کار با 80٪ راندمان عملیاتی ، به دنبال یافتن اهداف مناسب و ارسال ایمیل های مناسب … با سرعتی مناسب می آیید.

اینها همه ابزاری است که برای رسیدن به آن مرحله به آنها نیاز دارید:

Prospector Link – اهدافی را که ممکن است با استفاده از پرس و جوهای جستجوی پیشرفته در مقیاس به شما پیوند دهند ، شناسایی کنید که برای ایجاد یک لیست چشم انداز ترکیب شده اند.
پیوند اکسپلورر / Majestic / Ahrefs – مشخص کنید چه کسی به مطالب دیگر مانند شما پیوند می دهد ، و به آنها دسترسی پیدا کنید.
Link Miner – پیوندهای خراب را در صفحات افراد دیگر مشخص کنید. با گفتن این که لینک ها خراب هستند ، ارزش خود را اضافه خواهید کرد / به آنها دلیل می دهید تا صفحه را اصلاح کرده و پیوند خود را اضافه کنید.
BuzzStream / CRM دیگر – بلند مدت ، شما می خواهید اطلاعاتی را در مورد اهداف خود جمع آوری کنید ، روابط را توسعه دهید و اطمینان حاصل کنید که تیم های بزرگتر به همان چشم اندازها دسترسی ندارند.
Superhuman – اگر تیم گسترده تری ندارید ، Superhuman ابزاری عالی برای دسترسی به ایمیل هایپرسپس است. این یک راه حل B2B است که به عنوان “سریعترین تجربه ایمیلی که تاکنون ساخته شده است” به بازار عرضه می شود ، که یک فرسایش دقیق است.
TextExpander – به شما امکان می دهد تا با استفاده از میانبرهای متن ، برای کارآیی سریع تر الگوهای دستیابی را به سرعت بچسبانید.
Voila Norbert – کارآمدترین روش برای یافتن ایمیل در بازار با استفاده از نام آتش نشانی نام خانوادگی ، نام خانوادگی و آدرس وب سایت.
هنگامی که همه ابزار را پیدا کردید ، به الگوهای دستیابی نیاز خواهید داشت. از آنجا ، برای شروع فقط به دو قالب نیاز دارید: یکی برای پیشنهادات سرد و دیگری برای ایجاد لینک های شکسته.

برای هر سایتی بدون صفحه موجود ، محتوای شما متناسب با آن است ، الگوی دسترسی به سرما بهترین است.

الگوی سرگرمی سرد

موضوع: دارایی برای وب سایت: DESCRIPTION

بدن: سلام نام ،

فکر می کنید ممکن است این ASSET را برای WEBSITENAME BECAUSEREASON دوست داشته باشید.

می توانید اینجا را مشاهده کنید: HTTP://WWW.URL.COM/ASSET

اگر آن را دوست دارید ، اگر در نظر داشتید که آن را به اشتراک بگذارید ، قدردانی خواهد کرد. به سلامتی!

برای شرکت هایی که صفحات پیوندی همیشه سبز وجود دارند ، می خواهید از الگوی ایجاد لینک شکسته استفاده کنید. پیشنهاد نمی شود از این موارد در پست های قدیمی وبلاگ استفاده کنید ، فقط صفحات وب مسترها هنوز به روز می شوند.

الگوی ساختمان لینک شکسته

موضوع: پیوندهای شکسته و پیشنهادی برای WEBSITENAME

بدن: سلام نام ،

صفحه PAGENAME شما را بررسی می کردم و متوجه شدم که چند پیوند شکسته ، به ویژه LINK1 و LINK2 وجود دارد. فکر کردید که می خواهید بدانید! نظر در صفحه

من همچنین می خواستم منابعی را که فکر می کنم دوست دارید پیشنهاد کنم. این ASSET DESCRIPTION است.

می توانید اینجا را مشاهده کنید: HTTP://WWW.URL.COM/ASSET

اگر آن را دوست دارید ، اگر آن را برای صفحه خود در نظر بگیرید ، حتما قدردانی می کنیم. به سلامتی!

اگر تازه می خواهید ارتباط برقرار کنید و توصیه های فوق زنگ زنگ نزنید ، من یک ویدیو نیز ضبط کرده ام که درمورد نحوه نوشتن ایمیل های پیک ، یافتن ایمیل و ابزارهای مختلف برای شما قدم می زند.

من هفت سال است که پیوندهای ارتباطی را انجام داده ام. فکر می کنم چیزهای زیادی دیده ام

من به هیچ وجه ارتباط برقرار نمی کنم ، اما من به هر مناسبت فقط برای ارتباط برقرار کردن انجام می دهم و احساس می کنم که چگونه اوضاع تغییر می کند. همین اواخر دستانم را کثیف کردم ، دست به دست هم دادم و به چیز جدیدی فکر کردم.

به همین دلیل من از یک استراتژی جدید که باعث افزایش 21٪ تولید ما شد … تقریباً یک شب هیجان زده شدم.

اگر تاکنون احتیاج به ایجاد پیوندهایی با محتوای خود دارید ، قدرت گردهمایی پیوندها را می دانید. پیوندهای هفته ، “بهترین پیوندهای روز / ماه / غیره” روشهای بسیار قدرتمندی برای دسترسی به لینک هستند … زیرا آنها برای ناشران بسیار اصطکاک دارند.

چند ابزار وجود دارد که به شما امکان می دهد این پست ها را پیدا کنید. Prospector Link (ابزاری که از چندین نمایش داده Google استفاده می کند تا بیشترین و خلاقانه ترین سؤالات Google را کشف کند) و نسخه رایگان ، Google ، از جمله قدرتمندترین ها هستند.

یکی از نقاط ضعف آنها این است که شما هنوز نمی توانید مطمئن باشید که همه آنها را شناسایی خواهید کرد. متأسفانه برخی از این پستهای گردآوری لینک دارای برخی نامهای عجیب و غریب هستند. به عنوان مثال ، “جمعه می یابد” ، “آنچه می خوانم” و “انتخاب های مثبت ارائه شده”.

چی؟ چگونه می توانیم نامهایی مانند اینها را در مقیاس شناسایی کنیم؟

پاسخ از تکیه ناشران عالی مقام در فضای شما ناشی می شود. اگر می توانید ناشرانی را پیدا کنید که محتوای بسیار باکیفیت را با فرکانس ارائه می دهند ، اما فرکانس خیلی زیاد نیست (5 برابر در هفته مقدار مناسبی است) ، و دارای یک دامنه قدرتمند (معمولاً 70-90) هستید که یک معدن طلای گرد از آنها تهیه می کنید. در نوک انگشتان

برای یافتن اینها ، پیشنهاد می کنم دامنه را در BuzzSumo قرار دهید و سپس سهام خود را در ماه گذشته مرتب کنید. شما محبوب ترین مطالب را بدست می آورید ، که قطعاً با بیشترین احتمال حضور در جمع لینک مرتبط خواهد بود.

مثال خوبی از این Moz ، وبلاگ یادداشت در فضای سئو است. اگر Moz را در BuzzSumo بیاندازم ، می بینم که پست بریتنی مولر در On-Page SEO در سال 2019 پربیننده ترین پست ماه گذشته است.

از آنجا ، می خواهید نگاهی به جدیدترین پیوندها به آن پست بیاندازید. پیوندهای اخیر به احتمال زیاد گردهای اصطکاک کم هستند.

نشانی اینترنتی یافت شده از ناشر اختیارات خود را بردارید و آن را به عنوان گزینه پیوند انتخابی خود انتخاب کنید – اولویت من کشف و نمایش از دست رفته Moz در لینک اکسپلورر است ، زیرا به احتمال زیاد سریعترین لینک به ما پیوند می دهد. به لینک های مربوط به آن پست ، و فقط آن پست نگاه کنید.

در مورد این سایت های دارای قدرت بالا ، در غیر این صورت سر و صدای زیادی به شما می رسد – بنابراین نگاه به پست های اخیر ، و فقط ارسال های اخیر ، چیزی است که به احتمال زیاد نتایج خوبی را به شما می دهد.

اگر این کار را برای پست بریتنی انجام دهیم ، ثمرات کار ما را می بینیم … پستهایی که احتمالاً هرگز به غیر از این نمی توانستیم پیدا کنیم.

لیست گرایش SparkToro
هفتگی بازاریابی دیجیتال
جمعه های فیس بوک
… و بیشتر.

تصور کنید که یک پست سئو واقعاً خوب که اخیراً منتشر کرده اید وجود دارد که کاملاً قابل مشاهده Moz نیست. می توانید از این فرآیند برای Moz و وبلاگ های دیگر مانند آن استفاده کنید ، تا تعداد زیادی از این حلقه های پیوندی را که هرگز نتوانسته اید به طور دیگری پیدا کنید ، کشف کنید.

شما فقط چهار پیوند برای رسیدن به … شما به احتمال زیاد ده به علاوه جدید خواهید داشت … همه اینها احتمالاً 50 درصد پوند تبدیل خواهند کرد ، با فرض اینکه لینک های شما به اندازه کافی خوب باشند که گنجانده شوند.

این کار را برای محتوای محور جستجو خود انجام دهید – مخصوصاً محتوا که احتمالاً از منظر پیوندها بدتر است – برای ایجاد یک استراتژی کاملاً گرد که اکثر مطالب شما را بالای صفحه اول گوگل فشار می دهد.

یکی از مشکلات این فرآیند و تعداد ، پایداری است. هیچ قفلی در رتبه بندی شما وجود ندارد. محتوای شما می تواند قدیمی شود. رتبه بندی شما می تواند نوسان داشته باشد.

این درست است ، اما اجتناب از آن ممکن است. این ناشی از نگهداری محتوا است ، بخشی که اغلب نادیده گرفته می شود ، و همچنین احمقانه آسان ، بخشی از ترکیب بازاریابی محتوا.

انتشار یک پست وبلاگ به این معنی نیست که شما از به روزرسانی مجدد آن دوباره منع خواهید شد.

در سال 2013 ، روند به روزرسانی جعلی زمان های پست شما برای ایجاد حس مصنوعی از طراوت وجود داشت که شما را در نتایج جستجو سود می برد. Google برای این کار فراخوانده شد.

به نظر می رسد کمی از آن کم شده است ، اما اثر هنوز هم وجود دارد. افراد اغلب بیشتر روی پستهای اخیر کلیک می کنند. همانطور که باید این به نوبه خود باعث می شود پست های جدیدتر از تعامل بهره مند شوند و به صورت فرضی به آنها در رتبه بالاتر کمک می کنند. SERP های سنگین در گردش با پست های تازه پوشانده می شوند.

چرخ می چرخد

با این حال ، این بدان معنا نیست که بین دستکاری و پست های واقعاً قدیمی تفاوت وجود دارد. می توانید زمان محرمانه خود را به روز کنید ، به کاربران بگویید که دیروز بیرون نیامده اند و یک دروغگو کامل نیستند.

این مثال را از برایان دین وارد کنید. برایان تعداد زیادی از پست های خود را به روز می کند ، اما این اشتباه نیست که پست ها در هفته گذشته منتشر شده اند. او شامل “آخرین به روزرسانی” است ، که به راه طولانی می رسد تا به این نتیجه برسید که قسمت های قدیمی تر این پست تغییر یافته است ، و شما می توانید به بقیه اعتماد کنید.

به این ترتیب ، اگر پستی را منتشر کنید که هفته گذشته منتشر شده باشد و از سال 2014 چیزی را ذکر کند ، شما به صورت جنجالی نخواهید شد. شما به Google خود گزاف گویی نمی کنید و هرگز به آن سایت اعتماد نکنید. تفاوت را خواهید دید ، و از برایان متنفر نیستید – مادامی که او واقعاً محتوای خود را به روز کند.

ما این را پذیرفته ایم. در سایت کوچک ما ، 79٪ ترافیک وب سایت را افزایش دادیم. در آزمایش آنتونی نلسون از آزمایش بسیار بزرگتری ، وی بالابر 66٪ وب را مشاهده کرد.

این پست دقیق مثال خوبی است. ما در ابتدا آن را در سال 2016 منتشر کردیم ، اما هر شش ماه یکبار آن را بروزرسانی می کنیم با توجه به اینکه روندی همیشه سبز است که برای هر مشتری دیگری که با او کار می کنیم به آن برگردیم.

اضافه کردن آخرین به روزرسانی به سایت شما آسان است. می توانید همین کار را در سایت وردپرس خود انجام دهید با جایگزینی یک قطعه کد تک در الگوی تم خود. اگر کد اصلاح ساده ای دارید ، این آموزش از WPBeginner به راحتی دنبال می شود.

مباحث خود را پیگیری کنید ، محتوای خود را با سرعتی که ایده برای آن معنی می دهد به روز کنید و با گذشت زمان رشد بزرگی خواهید دید. شاید حتی 250،000+ رشد ماهانه. پایدار

این آسان نیست. نوشتن عنوان این پست کار آسانی بود. این روند در طی 6 سال و بیشتر از 6 سال محاصره کاری بسیار سخت و دشوار بود. اما خوشحالم که سرانجام توانستم پستی را با عنوانی بنویسم که به نظر آسان رسید.

اما این به این معنا نیست که کار نمی کند. جهنم بله کار می کند اما سخت است این یک آسیاب است. و این یک فرایند فداکاری و اعدام است. شما به افراد با استعدادی در بسیاری از مناطق و همچنین نظارت استراتژیک برای چسباندن همه آنها به یکدیگر نیاز دارید.

و دوباره این کار را انجام دهید و دوباره. و دوباره.

شگفت آور نیست ، این چیزی است که نیاز به این نوع رشد دارد. اما این امکان پذیر است به نظر من ، استراتژی به خودی خود چندان پیچیده نیست. این اعدام و تکرار آن اعدام است که به شما امکان می دهد نتایج را بدست آورید.

اگر این همه احساس طاقت فرسا بود ، من یک نسخه ارائه از این پست ایجاد کردم که در زیر می توانید مشاهده کنید.

صوتی را ترجیح می دهید؟ من همچنین در مورد این روند عمیق در مورد MozPod ، پادکست یادداشت Moz صحبت کردم. بحث را به طور کامل در اینجا بازی کنید:

علاوه بر این ، من یک لیست چک رایگان نیز قرار داده ام که برای اجرای این فرایند درست هر زمان و یک بار شما را به شما ارائه می دهد. یک نسخه دوستانه پادکست از فیلم قبلی ما در اینجا موجود است.

با کلیک بر روی دکمه بارگیری در زیر ، آن را دریافت کنید ، و یک نسخه PDF زیبا از این پست. و اگر این فرآیند به دلخواه خود کمی پیچیده و سخت است ، می توانید از بازاریابی مطالب ما ، ایجاد لینک ، تولید فیلم و خدمات سئو استفاده کنید تا این کار برای شما انجام شود. من شما را در 250،000 بازدید مشاهده می کنم.

از طریق YouTube در وبلاگ ما مشترک شوید
راس هادگنز
راس بنیانگذار و مدیرعامل Siege Media است. او یک سخنران مکرر در کنفرانس های بازاریابی است و زمینه ای برای کمک به راه اندازی و ایجاد دید و بازدید از مشاغل از طریق بازاریابی محتوا دارد. Siege Media در سال 2017 و 2018 Inc 5000 را ساخت و همچنین به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای در حال رشد سن دیگو معرفی شد.

  
سئو ، محتوا و دسترسی همه به یک دوره. در مورد دوره ما بیشتر بدانید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>