معرفی انواع ایسیو خودرو های ایرانی – زانکو

نسبتاً همین سیستم در اختیار گرفتن در همگی بخش های الکترونیکی دستگاه های متفاوت و حتی غیر الکترونیکی وجود دارااست و ایسیو ECU اتومبیل نیز بر همین شالوده عمل کنترل تمام تجهیزات و بخشهای موتور را انجام می دهد. از آنجایی که آی سی کنترلر ایسیو توان واجب به جهت به حرکت درآوردن عملگرها را ندارد و تنها می تواند امر دهنده باشد ، درایورها به امداد کنترلر آمده و فرمان های الکترونیکی را اهمیت قدرت الکتریکی و اقتدار ضروری به بخشهای مختلف اعمال مینمایند به عنوان مثال دریچه گاز اتومبیل یک بخش مکانیکیست که در قبلی کلیدی یک سیم از طرف پدال گاز کشیده شده و گشوده و بسته میشد البته در تمامی اتومبیلهای امروزی یک موتور الکتریکی فعالیت تغییر موقعیت روزنه گاز را بر عهده دارد ، ایسیو ECU آن‌گاه از آنکه میزان فشرده شدن پدال گاز را با اعتنا به سنسور تعبیه شده در آن اهمیت حالت فعلی روزنه گاز که از طرز سنسورهای دریچه گاز مخابره شده مقایسه کرد ، تصمیم می گیرد که درایور یا به عبارتی آی سی عملگر موتور الکتریکی ( آی سی موتور دریچه گاز) ، روزنه را بازتر یا بسته تر کند.اکثر قدرت و برق مصرفی در ایسیو بوسیله بخش درایورها صرف به حرکت درآوردن شیرهای برقی ، موتورها ، رله ها ، هیترها و… تمام اطلاعات ورودی از سنسورها و پارامترها بوسیله نصیب قبل به بخش پردازش یا میکروپروسسور یا میکروکنترلر ایسیو ECU رسیده و در همین بخش که معمولا از یک یا دو آی سی میکرو تشکیل شده ، برای این دیتا ها و مقادیر تصمیم گیری می شود. بخشهای تشکیل دهنده یک ایسیو چیست؟ ایسیو ECU ای سی یو تستر ایسیو 6000 چیست؟ ماژول كنترل سرویسهای درون اتومبیل از پاراگراف ارتباطات ماهواره ای ، اتصال اینترنت و تلفن وسیله نقلیه را آماده مي كند. در دست گرفتن می شد. همین موتورهای قدیمی بضاعت و توان تغییر و تحول در موقعیت مختلف محیطی نظیر دما و فشار هوای مختلف و یا این که وضعیت گوناگون خودروها ، مانند شتاب گیری ، سرازیری و سربالایی ها را نداشته یا این که خیلی قلیل داشته و به این علت منجر تغییر راندمان ، احتراق ناقص ، درست عمل نکردن موتور و مشکلاتی از این دست می شدند . در مقابل، یک نحوه سوخت رسانی یا این که خطایی که باعث به تزریق کمتر از حد معمول سوخت شود، باعث به تولید “مخلوط ایسیو پارس سال رقیق” می شود. ECU وظیفه در اختیار گرفتن تزریق سوخت، احتراق و اثاثیه جانبی موتور را اهمیت استعمال از معادلات و جداول عددی ذخیره شده به شکل دیجیتالی و غیر آنالوگ دارد. در گذشته ای نیکی چندان به دور و حدودا سه یا این که چهار ده سال قبل هنوز دانش الکترونیک انقدر توسعه پیدا نکرده بود تا شرکت های خودرو سازی دست به استفاده از کنترل کننده های الکترونیکی در کارکرد موتور خودروها بزنند. یعنی آی سی ها یا به عبارتی مدارات مجتمع در ایسیو ECU صرفا قابلیت و امکان ادراک اختلاف پتانسیل (بر واحد ولتاژ v) و شدت جریان (بر واحد آمپر I ) را دارند.مثلا برای اینکه ایسیو ECU متوجه دمای هوا و یا این که آب رادیاتور موتور شود می بایست سنسورهایی در همین دو بخش وجود داشته باشند تا میزان دما را به ولتاژ و جریان تبدیل کرده و به ایسیو تحویل دهد.در ایسیو هم مدارتی تعبیه شده تا ولتاژهای دریافتی از سنسورها را دریافت کرده و آنگاه از حفاظت های واجب و رنج سازی به مرکز پردازش و تصمیم گیری منتقل نمایید. غالبا تمام میکروپروسسورهای ایسیو ها ECU از چند شرکت معروف مثل Infineon ، Motorola Semiconductor ، NXP ، Texas Instruments ، ST Microelectronics ، Renesas Electronics به کارگیری می کنند.در بعضا از ایسیوها علاوه بر در اختیار گرفتن موتور عمل کنترل گیربکس نیز انجام می گیرد و در واقع TCM کامپیوتر کنترل گیربکس کلیدی بخش ایسیو موتور ترکیب شده است.در تصویر تحت می توانید دیاگرام کنترلی داخلی یک ایسیو اهمیت آی سی پروسسور تولید شرکت Infineon را تماشا کنید.مستطیل قرمز رنگ رنگ کنترلر و در سمت چپ سیگنال ها و دیتا های ورودی مثل سنسور پدال گاز ، سنسور دریچه گاز ، سنسور میزان سطح سوخت ، سنسور فشار هوا ، سنسور ناک ، سنسور دمای آب موتور و…

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMariobetNakitbahisBetebetPragmatic slotlarıMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaNovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma hipercasino bedava bonus