مخاطبان بیزینس کوچینگ چه کسانی هستند؟

مخاطبان بیزینس کوچینگ چه کسانی هستند؟

افرادی که می‌دانند در آینده کسب‌وکار خود به دنبال چه چیزی هستند و از هرگونه تغییر در راه موفقیت کسب‌وکار خود استقبال می‌کنند مخاطبان اصلی بیزینس کوچینگ هستند.

در این صورت بیزینس کوچ به آن‌ها در تعریف اهدافی بهتر و عالی‌تر کمک می‌کند.

به‌این‌ترتیب آن‌ها می‌توانند برای عملکرد سازمان خود بهتر تصمیم بگیرند و روابط کاری‌شان را بهبود بخشند. بیزینس کوچینگ برای؛

مدیران عامل

مدیران ارشد

صاحبان کسب‌وکار

کارآفرینان

و همه‌کسانی که قصد توسعه سازمانشان را دارند مناسب است.

چه کسانی از بیزینس کوچینگ استفاده می‌کنند؟

به بیان ساده، مخاطبان بیزینس کوچینگ شامل مشاغلی در هراندازه و صنعت، صاحبان کسب‌وکار و کارمندان آن‌ها، اپراتورها و هرکسی است که می‌خواهد در حرفه خود پیشرفت بیشتری داشته باشد.

کسانی که از بیزینس کوچینگ استفاده می‌کنند از اقشار مختلف جامعه هستند و دلایل مختلفی دارند که چرا به دنبال مربی کسب ‌و کار هستند.

برای اینکه شما یک بیزینس کوچ کارآمد شوید، باید بدانید که چه کسی احتمالاً شمارا برای خدمات شما فراخوانی می‌کند و چرا.

شرکت‌های بزرگ:

شرکت‌های بزرگ به دنبال مربیان کسب‌وکار برای بخش‌های خاص از کسب‌وکار خود هستند.

بخش‌های خاصی که به نظر می‌رسد به کمک نیاز دارند، ممکن است از یک بیزینس کوچ که دارای دانش و تخصص مربوط به آن کارمندان است، بهره‌مند شوند.

آن‌ها همچنین می‌توانند یک بیزینس کوچ را برای ایجاد پیشرفت در یکی از مکان‌های خرده‌فروشی خود استخدام کنند.

کسب‌وکارهای کوچک:

یک کسب‌وکار کوچک ممکن است به دنبال مربی کسب ‌و کار باشد.

ممکن است نشانه‌هایی وجود داشته باشد که کاری که یک تجارت انجام می‌دهد به آن آسیب می‌رساند، اما ممکن است هیچ دلیل مشخصی در مورد علت واقعی یا چگونگی رفع آن وجود نداشته باشد.

مشاغل کوچک که بیزینس کوچ استخدام می‌کنند معمولاً شخصی محلی را انتخاب می‌کنند که تجربه مربیگری در مشاغل کوچک و مستقل را دارد.

آن‌ها همچنین ممکن است به دنبال شخصی باشند که با صنعت آن‌ها آشنا باشد.

صاحبان مشاغل:

صاحبان مشاغلی که به دنبال بیزینس کوچ می‌گردند اغلب این کار را با هدف تبدیل‌شدن به رهبران بهتر انجام می‌دهند.

این می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها می‌خواهند در تجارت خود، بازار فردی یا به‌طورکلی صنعت خود را بهبود بخشند.

در برخی موارد، یک صاحب کسب‌وکار ممکن است وقتی برای اولین بار کسب‌وکار خود را ایجاد می‌کند و می‌خواهد ارزش‌افزوده ایجاد کند، به دنبال بیزینس کوچ یا مربی کسب و کار باشد.

مشتریان فردی:

اکثر مواردی که مشتری فردی بیزینس کوچ استخدام کرده است به خاطر شغل خود است. اغلب به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند خود را از نظر حرفه‌ای بهتر کنند.

این مشتریان غالباً هدف مشخصی دارند که می‌خواهند با کمک مربی آن‌ها را محقق کنند.

این اهداف ممکن است مواردی مانند ارتقا در شرکت فعلی آن‌ها یا واجد شرایط بودن برای شغل رؤیایی آن‌ها باشد.

درنتیجه، آن‌ها ممکن است به دنبال بیزینس کوچ باشند که دانش و مهارت مربوط به آن اهداف و حرفه خود را دارند.

برخی از مشتری‌های منفرد ممکن است از قبل در موقعیت رهبری باشند و می‌خواهند مهارت‌های خود را تقویت کنند.

مدیران عامل، مدیران اجرایی و سایر مناصب ممکن است با افزایش مسئولیت‌هایشان به دنبال یک بیزینس کوچ باشند.

آن‌ها همچنین ممکن است بخواهند از خدمات مربی استفاده کنند تا از رقبای خود جلوتر باشند.

با گذشت زمان، آن‌ها ممکن است کار با بیزینس کوچ را نیز انتخاب کنند تا بتوانند مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در شکل عالی حفظ کنند.

شما به کدام‌یک نیاز دارید؟

 به بیزینس کوچ یا منتور یا معلم؟

قبل از استخدام کوچ، مهم است که تفاوت بین یک معلم، یک کوچ و یک منتور را بدانید.

معلم:

کسی است که موضوعی را به‌اندازه کافی مطالعه کرده است تا بتواند آموخته‌های خود را به دیگران بیاموزد.

منتور:

کسی است که درواقع در صنعت شما تجربه ایجاد موفقیت برای خود را دارد و می‌تواند راه را به شما نشان دهد.

کوچ: 

کسی است که می‌تواند در زمینه‌های داخلی کارآفرینی، رشد شخصی، تعیین اهداف و مواجهه با ترس و مقاومت به شما کمک کند.

اگر به یک معلم نیاز دارید تا در مهارتی مانند بازاریابی اینترنتی یا برندینگ به شما کمک کند، مطمئن شوید که شخصی که استخدام می‌کنید سابقه بیزینس دارد.

به مدارک آن‌ها نگاه کنید.

آیا آن‌ها واقعاً بیزینس را درک می‌کنند یا فقط در تبلیغات صفحات اجتماعی و اجرای قیف‌های کپی شده از بازاریابی اینترنتی دیگر تبحر دارند؟

طراحان گرافیک و وب وجود دارند که خود را متخصص برند می‌نامند، اما آن‌ها هیچ تجربه نمایندگی یا آموزش در زمینه برند ندارند.

 اگر به دنبال یک معلم هستید، یک بازاریاب عالی با تجربه کسب‌وکار در دنیای واقعی برای کسب بهترین نتیجه پیدا کنید.

اگر به منتور نیاز دارید، بسیاری از اوقات می‌توانید از طریق برنامه‌های مشاوره، یکی را در صنعت خود پیدا کنید و متفاوت از کوچینگ است.

آن‌ها برای مشاوره و ساختار تجاری و مذاکرات در آنجا حضور دارند و درواقع برای رفع استرس و ذهنیت شما کمکی نمی‌کنند.

توصیه می‌شود ترکیبی از راهنمایی برای رشد کسب‌وکار و توسعه مهارت‌های شخصی خود را کسب کنید.

برای یادگیری مهارت‌هایی که برای اجرای کار خود به کار می‌گیرید، بیزینس کوچ استخدام کنید.

برای سازگاری طولانی‌مدت، همیشه یک مربی زندگی کاملاً آموزش‌دیده، ترجیحاً با موفقیت اثبات‌شده و تجارب تجاری داشته باشید که در هنگام مواجه‌شدن

با چالش‌های داخلی اجرای برنامه‌ها و رشد تجارت، می‌تواند به شما در زمینه ذهنیت کمک کند.

تجارت شما در چه مرحله‌ای است؟

برخی از مربیان برای مبتدیان مناسب هستند و برخی دیگر بیشتر برای کمک به افراد در سطوح بالاتر مناسب هستند زیرا مراحل مختلف بیزینس به مهارت‌های مختلف نیاز دارند.

به این فکر کنید که در تجارت خود به چه پشتیبانی نیاز دارید.

آیا برای راه‌اندازی کسب‌وکارتان به رهبری و فروش نیاز دارید، یا می‌خواهید تیمی را پشتیبانی کنید.

هر مرحله از تجارت شما با چالش‌های منحصربه‌فردی روبرو است که باید خارج از فرمولی که در دانشگاه آموزش داده‌شده است، به آن پرداخته شود.

در مورد خود و موفقیت چه احساسی دارید؟

این مهم‌ترین سؤالی است که باید از خود بپرسید.

تجارت شما فقط به‌اندازه شما می‌تواند رشد کند. آیا در مورد بیشتر دیده شدن یا گرفتن قیمت‌های بالاتر تردید دارید؟

آیا هنگامی‌که با مقاومت درونی هنگام کار مواجه می‌شوید، به راهنمایی نیاز دارید؟

آیا شما احساس می‌کنید یک رهبر هستید؟

بیزینس کوچ ها به طرق مختلف به کارآفرینان، صاحبان مشاغل و حرفه‌ای‌ها کمک می‌کنند تا رشد کنند. آن‌ها مبلغی را دریافت می‌کنند و معمولاً بر اساس یک برنامه مشخص کار می‌کنند تا بازخورد

عملی، مشاوره شخصی و برنامه‌های رشد را برای مشتریان خود به‌منظور افزایش درآمد شرکت و تسریع و افزایش رشد مشاغل، به اشتراک بگذارند.

بیزینس کوچینگ برای مدیران عامل، بنیان‌گذاران و مدیران مناسب است.

رهبران به توسعه تیم‌ها و بیزینس کوچ ها به پیشرفت رهبران کمک می‌کنند.

در یک همکاری موفق با یک بیزینس کوچ، شما چه به دست می‌آورید:

• خودآگاهی و ذهنیت بیشتر
• افزایش عملکرد فردی، بهره‌وری و اعتمادبه‌نفس
• وضوح در مورد موفقیت و مراحل موردنیاز برای دستیابی به موفقیت
• توسعه مهارت‌های نرم انتقادی و تصمیم‌گیری
• پاسخگویی و رشد

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>