فراموش Goitrogenic مواد غذایی تاثیر منفی تیروئید سلامت ؟

[ad_1]

Goitrogens ترکیبات به طور طبیعی در گیاهان خاص. مطالعات حیوانی نشان می دهد این غذاها ممکن است تداخل با جذب ید ضروری برای عملکرد تیروئید.

بدون کافی ید هیپوفیز انتشار هورمون تحریک کننده تیروئید (TSH) و ترویج رشد بافت غده تیروئید که در نهایت منجر به بزرگ شدن غده یا گواتر. اگر گواتر رشد می کند و بزرگ می تواند تداخل با نای و مری و باعث سرفه و یا بلع و مشکلات تنفسی است. اما هر ماده ای که تداخل با عملکرد تیروئید یک نگرانی برای بیماران مبتلا به بیماری های خود ایمنی تیروئید مانند تیروئیدیت هاشیموتو و قبرهای بیماری که در حال حاضر مبارزه با تولید هورمون تیروئید است.

که گیاهان در حال Goitrogenic?

چند مطالعات حیوانی نشان می دهد زیر خام سبزیجات چلیپاءی تحت تاثیر قرار ید مصرف و تیروئید سوخت و ساز بدن:

· شاخه های بامبو

· Bok Choy

· Brassicae دانه

· کلم بروکلی

· کلم بروکسل

· کلم

· کاساوا

· گل کلم

· کلم پیچ

· کلم قمری

· خردل و خردل سبز

· هلو

· تربچه

· Rutabagas

· سویا و محصولات سویا

· اسفناج

· توت فرنگی

· شلغم

این به چه معنی برای بیماران مبتلا به تيروئيد?

شما احتمالا خواندن این لیست و فکر کردم: “چرا نمی توانم خوردن این مواد غذایی زمانی که آنها قرار بود برای من خوب است ؟” و به حق ، بسیاری از این غذاها سرشار از مواد مغذی حیاتی و ضروری برای سلامتی خوب است.

محدود تحقیقات انجام شده تا کنون نمی کند نشان می دهد خوردن مقدار مناسب از این مواد غذایی مانع فعالیت تیروئید. اما یک رژیم غذایی است که به شدت متکی بر goitrogenic مواد غذایی ممکن است تاثیر منفی بیماران مبتلا به تیروئید اختلالات خود ایمنی.

یک رژیم غذایی مناسب برای بهینه عملکرد تیروئید باعث می شود احساس بیشتر به جای گسترده بین بردن تمام این مواد غذایی است. در این مرحله نه یک انسان مطالعه تایید سبزیجات چلیپاءی علت عملکرد تیروئید کمبود.

دکتر Joel Fuhrman پژوهش پوشا پنجاه سال نشان می دهد آن نیست که این “بد” مواد غذایی. آنها ممکن است غذاهای مناسب برای افراد خاص. او می گوید “سبزیجات چلیپاءی تنها می تواند مخل به عملکرد تیروئید در موارد کمبود ید و یا ناکافی ید مصرف” و ممکن است باعث مشکلات در همه اگر مصرف معقول مقدار.

چقدر می توانم بخورم ؟

متاسفانه هیچ پاسخ ساده به این پرسش از آنجا که هر بیمار متفاوت است. اما در کاربردی مدل مراقبت ممکن است به کار با پزشک خود را برای کشف آنچه با این نسخهها کار بهترین برای شما.

به طور کلی بسیاری از بیماران با شرایط تیروئید می تواند تحمل یک یا دو نفر از خام goitrogenic هر روز از مواد غذایی بدون هیچ گونه مشکلات. دیگران ممکن است نیاز به بخار سبزیجات خود را برای کاهش goitrogenic فعالیت است.

اگر بیمار می خواهد که شامل سویا در رژیم غذایی خود را تخمیر سویا بهتر است با این حال برخی از شواهد نشان می دهد سویا و محصولات سویا ممکن است تداخل با جذب داروهای تیروئید در بیماران مبتلا به هیپوتیروئید. بیماران باید تکیه به شدت در سویا در رژیم غذایی خود را به عنوان آن است که goitrogenic.

*****

خوردن چند وعده از این مواد غذایی روزانه باید یک مشکل نیست حتی اگر شما تیروئیدیت هاشیموتو و یا قبرهای بیماری است. آنها را تحت تاثیر قرار ید سوخت و ساز بدن و اگر شما در حال حاضر کمبود ید آن را افزایش خطر است.

حتی اگر این غذاها پخت و پز ممکن است کاهش goitrogenic فعالیت اجتناب از خوردن بیش از حد بسیاری از این مواد غذایی است. بحث در مورد نگرانی های خود را با پزشک خود و کار با آنها را برای ایجاد یک برنامه رژیم غذایی است که با این نسخهها کار بهترین برای شما.

[ad_2]