[ad_1]
در پس زمینه یک سری مذاکرات زیرساختی بزرگ در سال 2021، کنگره تصمیم بزرگی گرفت. قانونگذاران برنامه بهره وری برق پاک (CEPP) – نوعی سیستم هویج و چوب برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از نیروگاه ها – را از قانون ایجاد بازیابی بهتر برای اعتبارات مالیاتی حذف کرده اند. قانونگذاران و ذینفعان خصوصی کافی این رویکرد را برای حرکت رو به جلو انتخاب کردهاند، اگرچه بسیاری هشدار دادهاند که کاهش انتشار گازهای گلخانهای (GHG) احتمالا کمتر خواهد بود.
علیرغم آینده نامشخص قانون ساختمان بهتر، مذاکرات CEPP یک دنیای کوچک برای محیط ارتباطی پیچیده ای است که کارمندان دولت با آن روبرو هستند. حل بحران آب و هوا مستلزم سطحی از اقدام جمعی است که حتی قوی ترین دموکراسی ها را آزمایش کند. مداخلات پرهزینه خواهد بود و هرکسی چیزی می پردازد، اما هزینه انفعال حتی بیشتر خواهد بود. مقامات دولتی برای اتخاذ سیاست های مناسب چندساله و با قیمت بالا برای مقابله با تغییرات آب و هوایی در مقیاس بزرگ به حمایت عمومی نیاز دارند.
این کشور به شاخصهای استاندارد و در دسترس نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که قانونگذاران و عموم مردم درک روشنی از مبادلات آب و هوایی دارند – مانند بحث CEPP در برابر اعتبارات مالیاتی – که در قوانین و سایر اصلاحات سیاستگذاری تصریح شده است. این امر به ویژه در سطح فدرال، جایی که انتخاب های سیاست بر اکثر افراد و مکان ها تأثیر می گذارد، صادق است.
زمان آن فرا رسیده است که دولت فدرال در ارزیابی قوانین مربوط به تأثیرات آب و هوایی، نه فقط تأثیرات بودجه ای، رهبری کند. ارزیابی قوانین با یک شاخص استاندارد و قابل دسترس (“GHG برای دلار”) روشی ثابت برای ردیابی پیشرفت به سمت اهداف آب و هوایی، اطلاع رسانی به مذاکره کنندگان سیاست آب و هوا و گزارش رای دهندگان به اثرات اقلیمی نامرئی قوانین را در اختیار دولت فدرال قرار می دهد.
گزارش تاثیر آب و هوا با مدلسازی آغاز میشود و ما خوشحالیم که مدلسازی انتشار گازهای گلخانهای یک زمینه سختگیرانه و رو به رشد است. آژانس حفاظت از محیط زیست از دهه 1990 برآوردهای موجودی از انتشار و جریان گازهای گلخانه ای کشور را انجام داده است. فعالیتهای نظارتی نیز در سطح منطقهای، محلی و حتی تسهیلات انجام میشود، که به سهامداران اجازه میدهد تا از خط پایه فعلی فعالیتهای اقلیمی استفاده کنند. وقتی بازیگران محلی و منطقهای پروژههای زیرساختی جدید را در نظر میگیرند، میتوانند به بهترین شیوهها برای اندازهگیری هزینهها و مزایای مرتبط با آب و هوا مراجعه کنند.
مدل سازی انتشار نشان داده است که به اندازه کافی چابک است تا بتواند با مذاکرات کنگره در سال گذشته همگام شود. کارشناسان تأثیر انتشار گازهای گلخانهای را از لایحه زیرساخت و قانون بهبود بهتر مدلسازی کردهاند. این مدلها تفاوتهای مهم بین مقررات آب و هوایی بالقوه را برجسته میکنند و راههای جایگزین برای دستیابی به اهداف کاهش انتشار را شناسایی میکنند. به خصوص:
- محققان پروژه ارزیابی و تحلیل سیاست انرژی سریع (REPEAT) تأثیر گازهای گلخانه ای را تحت قانون بازیابی با و بدون CEPP مدلسازی کرده اند. بدون CEPP، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از 1.506 میلیون تن (mmt) به 1.159 میلی متر تن کاهش یافت – که کمتر از معیار کاهش 50 درصدی (1500 میلی متر تن) است که کشور بر اساس توافقنامه پاریس در نظر دارد.
- منابع برای آینده (RFF) تولید گازهای گلخانهای از بخش برق را در سناریوی پایه و هشت ترکیب جایگزین CEPP، تمدید اعتبار مالیاتی قانون انرژی پاک (CEAA) و دو نسخه از مالیات کربن را مدلسازی میکند. آنها یک سناریوی پایه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 43 درصد پیدا کردند که تهاجمی ترین ترکیب سیاست (CEPP، اعتبارات مالیاتی و مالیات مرکزی کربن) انتشارات در بخش برق را تا 94 درصد تا سال 2030 کاهش می دهد.
- نوآوری انرژی با ارائه لایحه زیرساخت و قانون بازیابی بهتر، اثرات قانونی بر انتشار گازهای گلخانه ای را مدل می کند. آنها تأثیر هر ماده را در چهار سناریو کلیدی ارزیابی میکنند: کارایی کم، متوسط و بالا، و پایه. آنها همچنین سناریوی بخش انرژی معتدل را با و بدون CEPP مدلسازی کردند و دریافتند که انرژی پاک میتواند 61 تا 69 درصد از کل تولید را در سال 2030 بدون CEPP، اما تا 80 درصد با آن تشکیل دهد.
طیف وسیعی از مدل ها می تواند چالش هایی را برای ارتباط و سازگاری ایجاد کند. برخی از توسعه دهندگان مدل یافته های کلیدی خود را در مجموع آلاینده ها و برخی دیگر در کاهش در مقایسه با معیارها فرموله می کنند. مدلها میتوانند تأثیر انتشار گازهای گلخانهای را در سراسر اقتصاد یا فقط در بخشهای منتخب نشان دهند. و همانطور که هیچ مجموعه کاملاً صحیحی از مفروضات اقتصادی برای گنجاندن در برآوردهای بودجه وجود ندارد، مدلسازی انتشار میتواند تا حدودی ذهنی باشد. مفروضات و روشهای اساسی مختلف نتایج نهایی مدل را شکل میدهند و فضایی را برای «شستشوی سبز» قانونی باقی میگذارند..”
توسعه دهندگان مدلی که استفاده از مفروضات و روش های بیش از حد سخاوتمندانه را انتخاب می کنند، می توانند به طور قابل توجهی مزایای آب و هوایی قوانین را دست بالا گرفته و تصمیم گیرندگان را گمراه کنند. برای مثال، تأثیرات روی انتشار گازهای گلخانهای ناشی از سرمایهگذاریهای حملونقل بسته به فرضیات استفاده و رفتاری میتواند به طور قابلتوجهی متفاوت باشد – یک خط ترانزیت که هیچکس آن را جابجا نمیکند، انتشار گازهای گلخانهای را کاهش نمیدهد، در حالی که یک خط ترانزیت که تعداد مسافران خودرو را کاهش میدهد، میتواند تأثیری دگرگونکننده داشته باشد. از آنجایی که پنجره فرصت برای کاهش و به حداقل رساندن تأثیر تغییرات آب و هوایی در حال کاهش است، کشور ما نمی تواند در قوانین سبز سرمایه گذاری کند.
اینجاست که استانداردسازی و اعتماد مطرح می شود. قانونگذاران و مردم به یک سیستم اندازهگیری شفاف، سازگار و باکیفیت نیاز دارند تا به راحتی روابط بین مداخلات جوی مختلف را درک کنند.
خوشبختانه، این نوع رویکرد اندازهگیری قبلاً توسط دفتر بودجه کنگره (CBO) استفاده میشود که کارکنان آن مجموعهای از قوانین فنی را برای ارزیابی تأثیر بودجه حسابها تنظیم میکنند و به آن پایبند هستند. به عنوان یک بازیگر غیرحزبی انتظار می رود از بهترین تکنیک ها و روش های شفاف استفاده کند. نتایج CBO ارزیابی تأثیر بودجه قوانین را ارائه می دهد، اما از آنجایی که نتایج هر CBO از قوانین یکسانی پیروی می کند، اعتماد ایجاد می کند. قانونگذاران، روزنامهنگاران و دیگران به طور منظم از ارزیابیهای CBO برای مقایسه پیشنهادهای قانونی مختلف استفاده میکنند، که به مردم این امکان را میدهد تا نه تنها تأثیر یک لایحه را ارزیابی کنند، بلکه تأثیر بودجه قیاسی لوایح مختلف را نیز ارزیابی کنند.
فرآیند ارزیابی آب و هوای فدرال، که از فرآیند ارزیابی بودجه CBO الگوبرداری شده است، می تواند سنگ روزتا مشابهی را برای ارزیابی مبادلات قانونی در زمینه آب و هوا ارائه دهد. تنها با یک سیستم ارزیابی استاندارد و شفاف میتوانیم در قبال وعدههایی که در رابطه با تغییرات آب و هوایی دادهایم پاسخگو باشیم.
این سیستم ارزیابی باید حداقل دو اصل اساسی را رعایت کند:
اول، نهاد فدرال مسئول توسعه و مدیریت طرح ارزیابی باید غیر حزبی و تا حد امکان مستقل باشد. مسائل اقلیمی از نقطه نظر فرهنگی بسیار حساس هستند – و مداخلات بسیار مهم هستند – که اجازه دخالت سیاست را نمی دهند. رویکرد اندازهگیری باید بسیار شفاف باشد، از جمله توضیحاتی در مورد اینکه کجا تکنیکها به تکنیکهای علمی پیشرو میپیوندند یا از آنها فاصله دارند. CBO یک سایت فرود منطقی است و می تواند با آژانس های علمی فدرال که در حال حاضر شرایط آب و هوایی را مدل می کنند کار کند.
دوم اینکه سیستم ارزشیابی باید بر عموم مردم تأثیر بگذارد. درک مبادلات کلیدی بین ایده های سیاسی رقیب برای کارشناسان آب و هوا به تنهایی کافی نیست. مردم – از جمله خانوارهای خصوصی و مشاغل – بار عمده تأثیرات آب و هوایی کنترل نشده را متحمل خواهند شد و هزینه مداخلات سیاسی برای کاهش آنها را پرداخت خواهند کرد. مردم باید انتخاب خود را درک کنند. اندازه گیری انتشار گازهای گلخانه ای برای یک دلار ایده جذابی است، زیرا عموم مردم به مقایسه دلار با نتایج متفاوت عادت دارند.
زمان آن فرا رسیده است که در مورد سیاست فدرال آب و هوا عمل گرا باشیم. مردم می خواهند ردپای کربن ما را کاهش دهند – و ما می خواهیم قوانینی برای دستیابی به این اهداف کمک کند. کارشناسان همچنین ابزارهایی برای اندازهگیری معاوضههای قانونی دارند، آنها را در برابر اهداف ما ترسیم میکنند، و ما را از تصمیمهای دشواری که رویکرد فدرال ما را در قبال آب و هوا شکل میدهند، آگاه میکنند. سیاستمداران و رأی دهندگان می توانند با یک نهاد قابل اعتماد و غیر حزبی و پیروی از بهترین استانداردهای ارزیابی آب و هوا، تصمیمات آگاهانه بگیرند و مسیرهای واقعی را برای آینده ای پایدارتر ترسیم کنند.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir