حتی مشاوره سئو اگر موقعیت شما بهتر نشود ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری با همان رتبه جذب کنید. تصور کنید که هر روز 1000 نفر عبارت شما را جستجو می کنند و 10٪ آنها شما را انتخاب می کنند. اکنون ، اگر نرخ کلیک یا CTR شما به 20٪ افزایش یابد ، بازدید کنندگان شما در واقع دو برابر می شوند.

افزایش تعداد بازدیدکنندگان و بهبود رتبه بندی در نتایج Google ، افزایش CTR سایت را به یکی از مفیدترین و با ارزش ترین تکنیک های جستجوگرها تبدیل می کند.

CTR سایت را با کمک ربات ها افزایش دهید
یکی از اولین مواردی که به ذهن متخصصان سئو می رسد ، ایجاد کلیک های غیر واقعی برای سایت است. اگر میزان کلیک کردن واقعاً می تواند در رتبه بندی Google تأثیر بگذارد ، ما می توانیم ربات هایی را جستجو کنیم که عبارت مورد نظر مشاوره آنلاین سئو خود را جستجو می کنند ، با آدرس های IP مختلف ، و روی سایت خود کلیک کنیم. این CTR ما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

خوشبختانه (یا شاید متأسفانه) ، این روش نه تنها هیچ تاثیری در بهبود مشاوره سعو موقعیت شما ندارد ، بلکه می تواند منجر به از دست دادن موقعیت فعلی شما شود و توسط گوگل جریمه شود. گوگل الگوریتم های پیچیده و قدرتمندی برای تشخیص ربات از کاربر دارد که به وی امکان می دهد این رفتار را به راحتی تشخیص دهد. اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی ، سابقه حساب Google ، جستجوهای قبلی و غیره که برای یک ربات قابل تعریف نیست.

علاوه بر این ، ما همیشه در مقالات آموزش سئو تأکید کرده ایم که تکنیک های متقلبانه هزینه مشاوره سئو یا سئو با کلاه سیاه در کوتاه مدت می تواند تأثیر مثبتی در روند کار شما داشته باشد ، اما در طولانی مدت به سایت سئو شما آسیب جدی می رساند.

ممکن است فکر کنید که این رفتار را می توان با کمک یک نیروی کار واقعی و حساب های Google شبیه سازی کرد. بله ، اگر کاربران واقعی این کار را انجام دهند ، می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد ، اما این تعداد کاربر را از کجا می آورید؟

برخی از کلمات ارزشمند را می توان هزاران بار در روز جستجو کرد و جمع آوری این تعداد نیروی انسانی برای تأثیر بر نتایج منطقی به نظر نمی رسد. بهتر است این زمان و انرژی را صرف تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود کنید.

اگر سعی دارید با افزایش CTR یا حتی از دست دادن موقعیت خود به دلیل پایین بودن مشاور رایگان سئو میزان کلیک مشاوره حرفه ای سئو، موقعیت خود را بهبود ببخشید. مشاوران وب سیما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول
مخفف CTR چیست؟

مفهوم CTR به معنای سرعت کلیک است که به معنی درصد کلیک روی مشاوره سئو چیست؟ صفحه شما نسبت به تعداد نمایش در نتایج جستجو است. بهترین جایگزین برای این عبارت در زبان فارسی میزان کلیک کاربر است.

چه عواملی در افزایش CTR تأثیرگذار است؟

وقتی در صفحه نتایج جستجو هستیم و از نظر کاربران ، فرصتی مختصر خواهیم داشت تا توجه آنها را جلب کرده و آنها را متقاعد به کلیک کنیم. نحوه نمایش ما در این مرحله به شرح صفحه و البته به استفاده از Rich Snippets توسط علامت گذاری استاندارد بستگی خواهد داشت.

آیا CTR در رتبه بندی ما در نتایج تأثیر دارد؟

و بله ، و نه! افزایش درصد CTR مستقیماً بر آمار ترافیک سایت ما تأثیر می گذارد و باعث جذب بیشتر کاربران سایت ما خواهد شد.

افزایش این تعداد برای گوگل نشان می دهد که صفحه ما برای کاربران جذاب است و هدف اصلی گوگل مشاور حرفه ای سئو جلب رضایت کاربران است. در نتیجه ، با گذشت زمان ، ارزش ما برای الگوریتم های Google مشخص می شود و شانس بیشتری برای تاسیس خود خواهیم داشت.

آیا استفاده از ربات برای افزایش میزان کلیک خود مثر است؟

قطعا نه. الگوریتم های Google رفتار کاربر را براساس اطلاعاتی که مشاوره سئو تهران جمع آوری می کنند ، تجزیه و تحلیل می کنند. ربات ها از اطلاعات مهمی مانند IP ، موقعیت جغرافیایی ، سن ، جنسیت و سابقه جستجوی اینترنتی برخوردار نیستند ، بنابراین شناسایی آنها برای گوگل کار سختی نیست.

به خاطر داشته باشید که اگر این روش م effectiveثر بود ، تولیدکنندگان ربات هرگز خدمات خود را با قیمت بسیار پایین ارائه نمی دهند!

پیوند داخلی بهترین و مطمئن ترین راه برای بهبود صفحه سایت و بهبود موقعیت مشاور پروژه سئو آن در نتایج جستجو است.

بسیاری از وب سایت ها به دلیل سطح رقابت و دشواری کلمات کلیدی مورد نظر ، نیازی به پیوند خارجی ندارند و با رعایت استانداردهای فنی سئو ، ارائه محتوای با کیفیت و توجه به پیوند داخلی ، می توانند در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کنند.

ربات های گوگل برای پی بردن به موضوع موضوعی صفحات و تعیین اهمیت و اعتبار صفحات از پیوندها استفاده می کنند. وقتی ربات ها وارد یکی از صفحات سایت شما می شوند ، تمام پیوندهای موجود در آن صفحه را بررسی مشاوره تلفنی سئو می کنند و ارزش و اعتبار آنها را با توجه به متن مرتبط (Anchor Text) افزایش می دهند.

معمولاً ، وقتی محتوای جدیدی را به سایتی اضافه می کنیم ، سعی می کنیم با پیوند دادن مشاور محتوا به مقالات قدیمی تر یا صفحات ارزشمند در سایت ، به آنها کمک کنیم موقعیت خود را افزایش دهند ، اما این مقالات جدید باید پیوند و اعتماد را نیز افزایش دهند. راه حل آنها چیست؟

مقالات جدید چه پیوندهایی را دریافت می کنند؟
با انتشار هرگونه محتوای جدید در سایت ، بخشی از مراحل پیوند داخلی عملاً مشاوره تخصصی سئو به صورت خودکار انجام می شود. مهمترین فضاهایی که مقالات جدید در آنها نمایش داده می شود و ارتباطات داخلی برقرار می شود:

1- صفحه اصلی سایت
معمولاً صفحه اصلی هر سایت از نظر قابلیت اطمینان پیوندهای داخلی مهمترین و با ارزش ترین صفحه است. بسیاری از سایت ها محلی برای نمایش آخرین مقالات در صفحه اصلی دارند و هر محتوای جدید به محض انتشار پیوند داخلی از آن صفحه دریافت می کند.

پیوند داخلی برای مقالات جدید در صفحه اصلی سایت
پیوند داخلی برای مقالات جدید در صفحه اصلی سایت

مشکل اصلی زمانی بوجود می آید که این بخش با انتشار مقالات جدید عملاً به روز شود و مشاور سئو کیست؟ دیگر پیوند داخلی با این مقاله وجود نداشته باشد. در نتیجه ، نمی توان آن را یک راه حل دائمی دانست.

2- صفحات دارای دسته یا برچسب
هر محتوای جدید احتمالاً در یک یا چند دسته و برچسب متفاوت قرار می گیرد. این صفحات توضیح کار مشاور سئو معمولاً به دلیل پیوندهای داخلی و خارجی دارای اهمیت و اهمیت زیادی هستند و تأثیر مستقیمی بر سرعت نمایه سازی خواهند داشت و باعث افزایش اعتبار مقالات جدید می شوند.