[ad_1]
دوره های آنلاین به طور فزاینده ای بخش مهمی از تجربیات دانشجویان است، اما این چگونه بر آموخته های دانشجویان از تجربیات دانشگاهی خود تأثیر می گذارد؟ روند یادگیری آنلاین حتی قبل از شیوع COVID-19 مشهود بود. به عنوان مثال، بیش از 30 درصد از کل دانشجویان ثبت نام شده در آموزش عالی حداقل یک دوره آنلاین را در پاییز 2016 گذرانده اند.
حامیان آموزش آنلاین پیشنهاد میکنند که بخشهایی که دورههای آنلاین را ارائه میدهند، میتوانند از طریق دسترسی آسان به دورههای آموزشی از دانشآموزان خود حمایت کنند. برای مثال، یادگیری مبتنی بر اینترنت میتواند به دانشآموزان کمک کند تا از تعارضات برنامهریزی اجتناب کنند و به دانشآموزان انعطافپذیری بیشتری برای انجام فعالیتهای بیرونی، مانند کار پاره وقت، ارائه دهد. علاوه بر این، دوره های آنلاین روشی مقرون به صرفه برای ارائه آموزش در سطح کالج به اکثر دانشگاه ها هستند. با این حال، تحقیقات قبلی نشان داده است که دانشآموزان در مقایسه با درسهای مستقیم سنتی، کمی بدتر عمل میکنند و دروس را در یادگیری آنلاین حفظ میکنند.
جالب توجه است، کار کمی نتایج غیرمستقیم را که هنوز هم می تواند برای موفقیت دانشجویان حیاتی باشد، از جمله فارغ التحصیلی و فارغ التحصیلی بررسی کرده است. این موضوع به موقع است: اگر دورههای آنلاین روشی بالقوه مؤثر برای آموزش برای افزایش پیشرفت دانشآموزان باشد، بخشها ممکن است بخواهند برخی از دورههای آنلاین خود را که در اصل برای مبارزه با نیاز به آموزش از راه دور در طول همهگیری کووید طراحی شده بود، نگه دارند.
در مطالعه ما، که به تازگی در ارزیابی آموزشی و تحلیل سیاست (EEPA) منتشر شده است، ما شش سال داده های سازمانی (همه قبل از شروع همه گیری COVID-19) را برای سه گروه از دانش آموزان (N = 10572) تجزیه و تحلیل کردیم. این دانشجویان یکی از 13 رشته محبوب دانشگاه تحقیقاتی ایالت کالیفرنیای جنوبی را داشتند. ما بررسی کردیم که دوره های آنلاین چگونه با نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان برای چهار و شش سال، و همچنین زمان تکمیل مدرک برای دانشجویانی که در طی شش سال از کالج فارغ التحصیل می شوند، مرتبط است. در طول دوره تحصیل، دپارتمان های این دانشگاه حدود 3 درصد از دروس اصلی اجباری خود را به صورت آنلاین ارائه می کردند و حدود 8 درصد از دانشجویان در مقطعی از حرفه علمی خود در کلاس آنلاین ثبت نام کردند.
این مطالعه از دادههای اداری در مورد دورههای دانشجویی و نمرات و شاخصهای اجتماعی-جمعیتشناختی ارائهشده توسط ثبتنام دانشگاه، همراه با دادههای فهرست دروس برای الزامات اولیه استفاده میکند. ما می دانیم که کسانی که داوطلبانه برای شرکت در یک دوره آنلاین انتخاب می کنند ممکن است با کسانی که این کار را نمی کنند متفاوت باشند، و یک استراتژی شناسایی تجربی را دنبال می کنیم که به دنبال آن است تا از نسبت دادن تفاوت های موجود بین افراد به کسانی که کلاس های آنلاین را بازدید می کنند اجتناب کنیم. به طور خاص، ما از یک رویکرد متغیر ابزاری استفاده می کنیم، دوره های آنلاین را با استفاده از پیشنهادات دوره آنلاین ابزارسازی می کنیم. هدف این روش ارائه ارزیابیهای علّی معقولتر از رابطه بین ثبتنام در دورههای آنلاین و نتایج دانشآموز است (بهجای اینکه مستقیماً به رفتار دورهگیری نگاه کنیم).
به طور کلی، مطالعه ما نشان داد که دوره های آنلاین با فارغ التحصیلی موثرتر از دانشگاه همراه است. دانشآموزانی که به آنها فرصت داده میشود دروس آنلاین را بگذرانند، سریعتر از دانشآموزان دپارتمانهایی که دورههای آنلاین کمتری ارائه میدهند، فارغالتحصیل میشوند. ما همچنین دریافتیم که دوره های آنلاین با احتمال بالاتری برای تکمیل موفقیت آمیز کالج در طی چهار سال مرتبط است. نکته مهم این است که یافتههای ما برای دانشجویانی که عموماً در یک محیط دانشگاهی در معرض خطر قرار میگیرند پایدار به نظر میرسد. تحلیلهای متمرکز بر تجربه دورههای آنلاین برای دانشآموزان نسل اول، دانشآموزان کمدرآمد، و دانشآموزانی با پیشزمینههای تحصیلی پایینتر، مزایای کوچکتر اما همچنان مثبت ثبتنام در دورههای آنلاین را از نظر تکمیل در چهار سال و کل زمان آن نشان میدهد. آنها را برای دریافت آموزش عالی می برد.
اگرچه این یافتهها در ابتدا ممکن است غیرقابل درک به نظر برسند، زیرا دورههای آنلاین معمولاً به اندازه دورههای حضوری مؤثر نیستند، روش دوره آنلاین ممکن است مزایای دیگری برای کمک به دانشآموزان برای دستیابی به موفقیت تحصیلی بلندمدت ارائه دهد. به عنوان مثال، دانشآموزان ممکن است در دورههایی ثبتنام کنند که به دلیل محدودیتهای برنامه زمانی در دسترس آنها نیست یا ممکن است دورههای حضوری مشابهی که شرایط اولیه مشابه را برآورده میکنند در یک بازه زمانی ارائه نشوند. اگرچه پیشرفت قابل توجهی در تحقیق در مورد دوره های آنلاین در آموزش عالی صورت گرفته است، اما مطمئناً تحقیقات بیشتری برای درک بهتر (الف) چگونگی طراحی محیط های با کیفیت بالا برای دوره های آنلاین در زمینه های مختلف موضوعی و (ب) نحوه ترکیب چهره بهینه مورد نیاز است. پیشنهاداتی برای دوره های مستقیم و آنلاین در طول دوران حرفه ای دانشجو در کالج.
همانطور که در مقاله خود بحث می کنیم، معتقدیم که این یافته ها در مورد بسیاری از موسسات، از جمله دپارتمان های دانشگاه های مقیم، که دوره های آنلاین کمی را قبل از همه گیری کووید-19 ارائه می کردند، اعمال می شود. آنها با گنجاندن دوره های آنلاین در کارنامه آموزشی خود، می توانند به دانش آموزان بیشتری کمک کنند تا الزامات دوره را تکمیل کرده و آنها را تکمیل کنند.
می توانید مقاله کامل را در مجله ارزیابی آموزشی و تجزیه و تحلیل خط مشی: “افزایش موفقیت در آموزش عالی: رابطه بین گذراندن دوره های آنلاین با فارغ التحصیلی دانشگاه و زمان برای کسب مدرک” مطالعه کنید.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir