دادستان خلیل‌آباد بر لزوم حل مشکلات مخابراتی این شهرستان تاکید کرد

[ad_1]

حمید سلطانی روز شنبه در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان خلیل‌آباد افزود: شهرستانی در مواقع بحرانی عملکرد مثبت دارد که پیش از بروز مشکل پیشگیری لازم را انجام داده باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس نباید منتظر ماند و هنگام بحران به فکر چاره شد لذا عیار مدیریت در مواقع بحران سنجیده می‌شود. 

دادستان خلیل‌آباد گفت: نباید در شرایط کنونی به مردم خسارت زد و آنها را ناامید نمود. همه مدیران شهرستان باید در خصوص حوزه کاری خود فکر کرده و وظایف را به نحو احسن انجام دهند. 

وی افزود: وقتی یک شهرستان در مواقع بحرانی عملکرد مثبتی دارد که قبل از بروز یک اتفاق پیشگیری های لازم را اتخاذ کرده باشد نه اینکه در موقع بحران به فکر چاره اندیشی باشد.

سلطانی بر لزوم برپایی منظم و مستمر نشست‌های شهرستانی مدیریت بحران تاکید و بیان کرد: نشست‌های مدیریت بحران باید به طور منظم تا زمان آمادگی کامل در هر بحران ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مواقع عدم اجرای صحیح قوانین منجر به خسارت می‌شود لذا هر اداره مکلف است برای مقابله با بحران به وظایف قانونی خود به خوبی و بهنگام عمل کند.

دادستان خلیل‌آباد گفت” تعلل در وظایف کاری مساوی با مطالبه پاسخگویی مناسب از مدیر مربوطه است.

وی شهروندان خلیل‌آبادی را مردمانی نجیب توصیف و بیان کرد: مدیران شهرستان باید در قبال این مردم وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند.

 رییس اداره مخابرات خلیل آباد نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در حوزه فعالیت‌های مخابرات شهرستان مشکلی نداریم و مشکل مطرح شده از سوی دادستان در زمینه اختلال شماره‌های سه رقمی و مربوط به اپراتورهای ایرنسل و رایتل است که اپراتورهای جداگانه در مرکز استان دارند و باید نسبت به بهبود سرویس خدماتی خود اقدام کنند. 

حسین علیزاده افزود: مدیران بخش‌های خدماتی این اپراتورها باید پیگیر رفع مشکل باشند و با تماس با مدیر عامل و کارشناسان نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مخابرات خلیل آباد هر هفته طی جلسه‌ای با کارگزاران و کارشناسان ذیربط مسایل حوزه خود را رصد نموده و مشکلات موجود را برطرف می‌کند و اگر قرار باشد طرحی در شهرستان اجرا شود باید به دست‌اندرکاران در استان اطلاع دهیم تا کارشناسان استان نسبت به رفع آن اقدام نمایند ولی در حال حاضر مشکل مطرح شده از سوی دادستان مربوط به مخابرات نیست. 

رییس اداره مخابرات خلیل آباد گفت: امروز طی نامه‌ای به فرماندار که رونوشت آن را به دادستان ارسال کردیم موضوع را واکاوی نمودیم.

وی افزود: از مسولانی همچون دادستان انتظار می‌رود با مطالعه و تحقیق نسبت به مشکلات مطرح شده در شهرستان اظهار نظر نمایند. 

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر در خلیل آباد ۲۱ هزار مشترک تلفن ثابت منصوبه و ۱۷ هزار تلفن مشغول به کار، سه هزار و ۲۰۰ نفر مشترک تلفن همراه دائمی و ۳۵ هزار مشترک تلفن همراه اعتباری داریم. 

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری خلیل‌آباد در ۲۴۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. خلیل‌آباد که یکی از بخش‌های شهرستان کاشمر بود سال ۱۳۸۲ به شهرستان ارتقا یافت.

[ad_2]

Source link