[ad_1]
هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش بهترین آموزش را ببیند تا بتواند اعضای مولد جامعه شود. با این حال، برای دانشآموزان سیاهپوست، این هدف دشوار اغلب دست یافتنی نیست. این تجربه بزرگ شدن من به عنوان یک مرد سیاهپوست در حومه ای کوچک و ثروتمند در نزدیکی دیترویت و شهر سیاه پوستی بود که قبلاً در آن زندگی می کردم. احساس انزوا و طرد شدن، مانند بسیاری از دانشجویان سیاه پوست دیگر، بسیار رایج بود. و در حالی که زندگی در یک حومه آرام و مرفه یک امتیاز بود، سکوت آن کر کننده بود زیرا یک مرد جوان 12 ساله سیاه پوست وارد فضایی عمدتاً سفیدپوست شد – سعی می کرد جامعه ای شبیه به جامعه ای را که من به تازگی ترک کرده بودم بیابد.
این تفاوت طولانی مدت در دستیابی به حق بیمه ای که بر آموزش گذاشته شده است: به عنوان تعریف شده است“میانگین حقوق یک فرد با تحصیلات عالی در مقایسه با یک فرد بدون دانشگاه”، به طور گسترده در خطوط نژادی ظاهر می شود. تحقیقات به خوبی مزایایی را که حضور در کالج و دانشگاه برای درآمد شغلی و عملکرد مالی فراهم میکند، ثبت کرده است، و برای جوامعی که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شدهاند، همانطور که در گزارش سال 2018 مرکز ملی آمار آموزش مشاهده شد، مزایای نرخ ثبتنام در دانشگاه مشخص است. این بیشتر توسط خانوادههای سیاهپوست آمریکایی نشان داده میشود که فرزندان خود را از مناطق مدارس شهری به مدارس خصوصی با بودجه بهتر و با بودجه بهتر و حومهها منتقل میکنند. گزارش بلومبرگ در سال 2019 نشان داد که مناطق مدارس شهری که عمدتاً به دانشآموزان رنگین پوست خدمات ارائه میدهند، به طور قابلتوجهی پول کمتری نسبت به مناطق سفیدپوست در حومه شهر و مناطق مدارس روستایی دریافت میکنند. والدین رنگین پوست که امکاناتی برای فراهم کردن فرصت های بهتر برای فرزندان خود دارند، خانواده های خود را به این مدارس و محله های حومه شهر با اکثریت سفیدپوستان منتقل می کنند.
شوک فرهنگی، نژادپرستی و تهاجم خرد
با این حال، در حالی که دانش آموزان رنگین پوست به طور بالقوه می توانند فرصت های بهتری را در این فضاها به دست آورند، پیامدهای آموزشی و اجتماعی وجود دارد که می تواند تأثیر نامطلوبی بر رشد اجتماعی-عاطفی و رشد تحصیلی آن کودک داشته باشد. و در حالی که این دانشآموزان گاهی اوقات میتوانند در این فضاها پیشرفت کنند، اما هنوز ممکن است احساس انزوا و شوک فرهنگی در هنگام سازگاری با محیطهای جدید و مبارزه با چالشهایی مانند تهاجم خرد و نژادپرستی ایجاد شود.
من شخصا شاهد این بودم که پرزیدنت اوباما انتخاب شد و در دوران دبیرستان، جایی که بسیاری از همسالان من به مدرسه آمدند، سخنان والدین خود و خودشان را تکرار کردند، حق مادری رئیس جمهور را زیر سوال بردند و آرزو کردند نه تنها ریاست جمهوری او را زودتر از موعد مقرر پایان دهد. به زندگی اش قرار گرفتن در گوش این مکالمات، در کنار سایر مکالمات مربوط به تهاجم خرد و نژادپرستی آشکار، وضعیت غیرعادی نبود. وقتی در گروس پوینت بزرگ شدم، احساس می کردم نامرئی نیستم، و دو و میدانی تنها زمانی بود که دیده شدم. من همیشه تنها سیاهپوست بودم و معمولاً تنها سیاهپوست کلاس پنجم تا دوازدهم بودم که افکار مختلف را در مورد اینکه مردم در مورد من چه فکر میکنند متعادل میکردم و سعی میکردم طوری رفتار کنم که سفیدپوستان احساس راحتی کنند. از آنجایی که بچههای دیگر بر رفتن به تعطیلات و گفتگو در مورد اینکه چه کسی چه کسی را دوست دارد متمرکز شده بودند، من روی تکههای موهای خاکستری که در حال رشد بودند متمرکز شدم، زیرا به عنوان یک نوجوان 12 تا 14 ساله به شدت استرس داشتم که سعی میکردم در مواجهه با اینها کامل باشم. نژادپرستی، شوک فرهنگی و احساس انزوا. گزارشی در Democrat & Chronicle تجربه مشابهی را برای دانشآموزان سیاه پوستی که در مدارس حومه شهر هدایت میکنند، پیدا میکند.
- ایجاد فضا و رسیدن به موفقیت
با این حال، اگرچه چنین تجربیاتی برای تربیت من ضروری بود، اما اینکه بگویم مدرسهام در حومه شهر و محله باعث شد، شایستگی بیش از حد است. با این حال، به شیوه ای نسبتاً سوزاننده، می توانم به صراحت بگویم که تجارب من از زندگی در گروس پوینت لایه ای از انعطاف پذیری را نشان داده است که هرگز فکر نمی کردم داشته باشم. از ایجاد یک سازمان مربیگری در تحصیلاتم در مقطع کارشناسی به نام مردان سیاهپوست برخاسته، تا ادامه تحصیل در مقطع دکتری در آموزش عالی، این جرقه اولیه را ایجاد کرد که من را به مسیری که در حال حاضر در آن هستم هدایت کرد. من همچنین ارزش گروه های خویشاوندی را یاد گرفتم، زیرا آنها به دانش آموزانی که هویت مشترک دارند، به ویژه هویت های حاشیه ای، اجازه می دهند تا برای مشارکت در گفتگو، اجتماع و حمایت گرد هم آیند. همانطور که در یک گزارش یادگیری برای عدالت در سال 2015 اشاره شد، «آنها به دانشآموزانی که هویت مشترک دارند – معمولاً یک هویت به حاشیه رانده شده – اجازه میدهند دور هم جمع شوند، در یک فضای امن در مورد مسائل مربوط به آن هویت صحبت کنند، و آن بحث را در عملی که منجر به یک تجربه مدرسه عادلانه تر.” این فضاها، همراه با شیوههای منصفانهتر که در زیر توضیح داده میشود، برای ایجاد فضاهای آموزشی فراگیرتر و غنیتر مهم هستند.
- رسیدگی به نابرابری های نژادی و مالی در ناحیه مدرسه K-12
هر چند تلاش ها و ابتکاراتی برای برجسته سازی صورت گرفته است فواید از مناطق مختلف مدرسه هنوز تفاوت های مالی قابل توجه و نابرابری های نژادی در بسیاری از مدارس K-12 در سراسر کشور وجود دارد..
گزارش هفته آموزش 2019 نتیجه می گیرد که اکثر دانش آموزان K-12 در مدارس دولتی در حال حاضر در مدارس حومه شهر تحصیل می کنند. علاوه بر این، یکی دیگر از گزارشهای اخیر هفته آموزش در سال 2021 بیان میکند که از 25 کلان شهر بزرگ بین سالهای 2006 تا 2018، اکثر دانشآموزان در مدارس باز حومه شهر اکثرا غیر سفیدپوست هستند. با این حال، برای مدارس حومه شهر در حومه های سفید با محله های سرپوشیده مانند محله من، درجه تنوع به طور نامتناسبی در رنگ سفید تحریف شده است. علاوه بر این، گزارش اخیر مرکز ملی آمار آموزش (NCES) در سال 2017 نشان می دهد که از 7.7 میلیون دانش آموز سیاه پوستی که در مدارس دولتی ابتدایی و متوسطه ثبت نام کرده اند، تنها 7 درصد از این دانش آموزان در مدارس کم فقر تحصیل می کنند.
اگر چه باید گفتوگوی طولانی و صریح در مورد تفاوتهای مهم بین مدارس باز و بسته وجود داشته باشد، اما باید توجه داشت که حتی مناطق بسته نیز کمتر و کمتر همگن میشوند. دلیل این امر عواملی مانند مهاجرت خانوادههای مختلف به این محلههای بسته و ایجاد تنوع بیشتر در محلههای مدرسهای مانند محله من از نظر نژاد، قومیت و جنسیت است.
- ایجاد تغییر عادلانه و پایدار در مدارس حومه شهر
نواحی مدرسه باید به استخدام معلمانی که منعکس کننده ویژگی های جمعیت شناختی دانش آموزانی هستند که به آنها آموزش می دهند، اهمیت دهند..
همانطور که در گزارش سال 2019 در یک روز گزارش شده است، نه تنها احساس تعلق بیشتر، بلکه احساس توسعه هویت قویتر برای معلمانی که یک یا چند هویت را با دانشآموزانی که تدریس میکنند به اشتراک میگذارند نیز وجود دارد. برای معلمانی که تغییر جمعیت شناسی دانش آموزانی را که تدریس می کنند منعکس نمی کنند، مهم است که کاربردهای همدلی خودشان را مشاهده کنند که می تواند در ارتباط با دانش آموزان ارزشمند باشد. گزارشی در سال 2015 توسط بنیاد آموزشی جورج لوکاس نشان داد که برخی از مزایای همدلی در آموزش عبارتند از: “… ایجاد فرهنگ کلاس درس مثبت، تقویت جامعه و آماده کردن دانش آموزان برای رهبری در جوامع خود.”
مناطق مدارس حومه شهر همچنین باید میزان اعمال انضباطی نامتناسب دانشآموزان رنگین پوست خود را در مقایسه با همتایان سفیدپوست خود در نظر بگیرند، همانطور که در گزارش قبلی بروکینگز با عنوان: عدم تناسب در رشته دانشجویی: پیوند سیاست با تحقیق. سیاستهایی که از نظر نژادی بیشتر آگاه هستند و در رویکرد خود بر عدالت ترمیمی متمرکز هستند، میتوانند در ایجاد فرهنگ علمی و اجتماعی جذابتر برای دانشآموزان رنگین پوستی که احساس میکنند ناعادلانه توسط مدیریت مدرسه هدف قرار گرفتهاند، مفید باشد.
در مورد مدیریت و حتی هیئت مدیره مدارس در این مناطق، باید نمایندگان رنگین پوستی که آرایش دانش آموزان را منعکس می کنند، بیشتر باشد، همانطور که از نظر نیروی کار آموزشی باید وجود داشته باشد.. در منطقه من، پدرم اخیراً رئیس هیئت مدیره مدرسه شد و او را اولین سیاه پوست هیئت مدیره مدرسه و اکنون اولین رئیس سیاهپوست کرد. در حالی که این گام مهمی است، این نقشها نباید صرفاً به عنوان یک ژست نمادین باشند، بلکه باید پیامدهای واقعی از طریق سیاست و فرهنگ برای فضاهای فراگیرتر و عادلانهتر داشته باشند. فرهنگی که میتواند از طریق برنامههای بعد از مدرسه و فضاهای صمیمی ایجاد شود که هویتهای متعدد دانشآموزان رنگین پوست را تأیید میکند، همچنین میتواند به مبارزه با احساس انزوا، فرهنگ و توسعه هویت کمک کند.
علاوه بر این، باید توجه داشت که اگرچه این راهبردها به طور کامل پاسخگوی تمام چالشهای پیش روی دانشآموزان رنگین پوست، بهویژه دانشآموزان سیاهپوست در حومه شهر نیستند، اما مهم هستند و باید در خط مقدم گفتگوی ملی قرار گیرند، زیرا ما به K- 12 آموزش عادلانه تر.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir