بررسی آینده DAC فرصتی برای پیشبرد اهداف توسعه ایالات متحده است

[ad_1]

در سال 2022، همکاری های توسعه ای ایالات متحده توسط کمیته کمک به توسعه OECD (DAC)، حامل استاندارد همکاری های توسعه، که شامل بسیاری از بزرگترین ارائه دهندگان کمک های خارجی است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از زمان آخرین بررسی همتایان ایالات متحده که در سال 2016 منتشر شد، چیزهای زیادی در محافل سیاسی و سیاسی ایالات متحده اتفاق افتاده است. فرصت ارزشمندی برای دولت ایالات متحده و ذینفعان آن برای ارزیابی و اطلاع رسانی برای بازنگری استراتژیک در مورد اینکه چگونه ایالات متحده می تواند سرمایه گذاری جهانی خود را به حداکثر برساند و بهتر به اهداف و ماموریت توسعه خود دست یابد.

مصاحبه‌های اخیر ما با کارشناسان باتجربه توسعه و مقامات سابق دولت ایالات متحده، حوزه‌های کلیدی قدرت و قابلیت‌هایی را شناسایی کرده‌اند که بررسی می‌تواند روی آنها تمرکز کند – و ایالات متحده باید بر روی آنها تمرکز کند.

تجدید رهبری در توسعه ایالات متحده

پرزیدنت بایدن و سامانتا پاور، مدیر USAID، به دنبال تجدید رهبری ایالات متحده در توسعه از طریق اقدام در مورد چندین موضوع فوری و مرزی، مانند پایان دادن به همه گیری COVID-19 و بهبود امنیت بهداشت جهانی هستند. کمک به کشورهای در حال توسعه برای سازگاری با اثرات تغییرات آب و هوا؛ ترویج حکومت داری دموکراتیک و کاهش فساد؛ و کمک به استعمار زدایی از طریق برنامه محلی سازی. این انحرافات از سیاست خارجی دولت ترامپ “اول آمریکا” در یک استراتژی امنیت ملی که اواخر سال جاری انتظار می رود، مدون خواهد شد، که انتظار می رود “تعهد به توسعه جهانی و همکاری بین المللی” را نشان دهد.

اجماع دو حزبی در مورد توسعه جهانی، که از طریق چندین دولت به قوت خود باقی مانده است، باید به خوبی در خدمت ایالات متحده باشد که این اهداف را دنبال می کند. این اجماع با تمرکز قوی بر نتایج شرکت چالش هزاره (MCC) و USAID، که به طور سیستماتیک از شواهد میدانی برای اصلاح اندازه‌گیری، ارزیابی و یادگیری تطبیقی ​​استفاده می‌کنند، پشتیبانی می‌شود.

چالش‌های توسعه جهانی که توسط دولت شناسایی شده‌اند، نیازمند مقیاسی از بودجه است که فراتر از کمک‌های رسمی توسعه (ODA) است، و DAC باید تجربه ایالات متحده را در توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی، از جمله اختلاط کمک‌ها با شرکت بین‌المللی مالی برای توسعه، در نظر بگیرد. ایالات متحده (DFC) قدرت و سرمایه خود را برای بسیج سرمایه گذاری خصوصی برای توسعه گسترش داده است.

انسجام

با بیش از 20 سازمان دولتی ایالات متحده که در ارائه کمک های خارجی شرکت دارند و یک چارچوب قانونی پیچیده 60 ساله (قانون کمک های خارجی 1961)، انسجام سیاست ها و برنامه های کمک خارجی دولت ایالات متحده ناسازگار است.

دولت های متوالی برای ایجاد یک ساختار بوروکراتیک موثر برای هماهنگ کردن کمک ها به چالش کشیده شده اند. مدیر ارشد توسعه، سلامت جهانی و پاسخ بشردوستانه ستاد امنیت ملی (NSS) یک نقطه کانونی ارائه می دهد، اما دفتر شورای امنیت ملی (NSC) با ظرفیت ارائه اقدامات هماهنگ جامع و مداوم در طیف گسترده ای از موضوعات ندارد. و جاه طلبی ها. . هیچ استراتژی یا ساختار جامعی وجود ندارد که سیاست ها و بازیگران مختلف را برای پیگیری اهداف مشترک گرد هم آورد.

دولت اوباما به دنبال تقویت انسجام کل سیاست توسعه جهانی دولت با دستورالعمل سیاسی ریاست جمهوری (PPD) شماره 6 است که خواستار یک استراتژی جهانی برای توسعه ایالات متحده و یک شورای سیاسی بین بخشی دائمی است که هیچ کدام وجود ندارد. هیچ تلاش قابل مقایسه ای در دولت ترامپ وجود نداشته است.

دولت بایدن مدیر USAID را برای حضور در شورای امنیت ملی معرفی کرده است. صدور آتی یادداشت ریاست جمهوری در مورد سیاست همکاری توسعه فرصتی اضافی برای منطقی کردن مجموعه متنوع برنامه های کمک های خارجی فراهم می کند. نحوه علنی شدن و اجرای سازوکارهای مورد نیاز آن در ارائه چارچوبی برای ارتقای همکاری پایدارتر و مؤثرتر برای توسعه ایالات متحده و انجام مسئولیت های آن به عنوان یک رهبر جهانی بسیار مهم است.

یک پیشنهاد: مدیر USAID برای ریاست کمیته هماهنگی توسعه بین‌وزارتی، مانند کمیته هماهنگی توسعه، که توسط بخش 640B قانون کمک‌های خارجی مجاز شده است.

اهداف توسعه پایدار

اهداف توسعه پایدار (SDGs) که در سال 2015 مورد توافق همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد قرار گرفت، به زبان جامعه توسعه جهانی تبدیل شده است. ایالات متحده تنها کشور G-7، G20 یا OECD است که ارائه یا متعهد به ارائه یک بررسی ملی داوطلبانه از اهداف توسعه پایدار در سازمان ملل نشده است.

ذکر اهداف توسعه پایدار در دستورالعمل های موقت در مورد استراتژی های امنیت ملی وجود ندارد و به ندرت در سیاست های توسعه فعلی ذکر شده است. SDGs راه معنی‌داری را برای ایالات متحده ارائه می‌کند تا استراتژی‌های خود را در سطح ملی ادغام کند و با استفاده از زبان، معیارها و شاخص‌های مشترک SDG، امکان همسویی بیشتر با استراتژی‌های توسعه کشورهای شریک را فراهم می‌کند.

در مقیاس وسیع‌تر، مسائل نوظهور مانند تغییرات آب و هوایی و همه‌گیری کووید-19 بر نیاز به ساختاری برای هماهنگ کردن سیاست‌ها و اولویت‌های داخلی و بین‌المللی که در ایالات متحده وجود ندارد، تأکید می‌کند. سایر اهداکنندگان DAC از SDG ها برای اطمینان از انسجام سیاست ها و برنامه های همکاری توسعه خود و پیوند دادن اولویت های ملی و بین المللی استفاده کرده اند. بررسی همتا باید بررسی کند که چگونه راهبردهای ساخته شده حول SDG ها انسجام و ارتباط بین المللی بیشتری را برای سیاست های ایالات متحده به ارمغان می آورد.

بخش‌های دیگر جامعه آمریکا – شهرها، مشاغل، سرمایه‌گذاران، دانشگاه‌ها و جامعه مدنی- در پیشروی SDG در خط مقدم رهبری جهانی بوده‌اند. از آنجایی که دولت بایدن به دنبال دنبال کردن «سیاست خارجی برای طبقه متوسط» است، اهداف توسعه توسعه پایدار نقطه شروعی جهانی است که خود ایالات متحده باید از آنجا کارهای بیشتری انجام دهد.

بومی سازی

اموال ایالتی و محلی برای ایالات متحده در دست بررسی است. در میان سازمان‌های دولتی ایالات متحده، MCC دارای روش‌شناسی معتبر دولتی است، زیرا هر کشور شریک در تهیه یک تحلیل اقتصادی و اجتماعی که اولویت‌ها و طراحی برنامه‌های حاصل را برای قرارداد پنج ساله خود مشخص می‌کند، رهبری می‌کند.

با این حال، برای اکثر کمک‌های ایالات متحده، تنش ذاتی در رسیدن به کشور و – به‌ویژه – مالکیت محلی با یک برنامه کمک‌کننده که بر مبنای ابتکارات مدیریت مرکزی، دسته‌بندی‌های بودجه از پیش تعیین‌شده و بودجه و اهداف کنگره به جای اولویت‌ها، ساختار یافته است، وجود دارد. و برنامه نویسی . اگر ابتکارات مرکزی، استراتژی‌ها و اهداف و دستورالعمل‌های بخشی در سطح بالایی حفظ شوند و بر ارزش‌ها و مضامین متمرکز شوند، می‌توان بر این تناقض غلبه کرد، اما اغلب اوقات جزئیات اجرای برنامه از پیش تعیین شده است و انطباق با اولویت‌ها و روش‌های محلی را محدود و مانع می‌شود. .

Administrator Power و تیم آن در USAID بومی سازی و استعمار زدایی از کمک ها را در اولویت قرار داده اند، و تشخیص داده اند که بومی سازی واقعی بیش از انتقال صرف کمک به دولت و سازمان های محلی و از طریق آن است. جوهر مسئولیت محلی شامل قرار دادن ذینفعان محلی از نظر تصمیم گیری در مورد اولویت های سیاست، رویکردهای برنامه ای، روش های اجرا و ارزیابی نتایج است. بررسی همتا فرصتی برای نگاه دقیق‌تر به موانع موجود در مدل کسب‌وکار ایالات متحده، از جمله فرآیندهای تصمیم‌گیری زمان‌بر و چند مرحله‌ای (مانند دفتر F وزارت امور خارجه)، شناسایی عوامل و شاخص‌های موفقیت، و توصیه هایی برای تغییر که مشارکت ملی و محلی را تقویت می کند.

مقیاس بندی

چندین اولویت عمده جهانی ایالات متحده – توقف همه‌گیری کووید-19 و پیشگیری/مدیریت همه‌گیری‌های آینده، انجام اقدامات فوری در مورد تغییرات آب و هوا و پیشبرد ابتکار Build Back Better World (B3W) – نیاز به تغییر در مقیاس و روش‌های حمایت اهداکنندگان دارد. آنها نیاز به همکاری طولانی مدت، در مقیاس بزرگ، چند جانبه و مالکیت قوی دولتی دارند. آنها همچنین برای حجم و روش های تأمین مالی، از جمله مشارکت با و بین مؤسسات مالی توسعه و بخش خصوصی، مهم هستند.

مقیاس بندی یک عنصر حیاتی در دستیابی به نتایج معنادار و پایدار است. USAID در افزایش رویکردهای نوآورانه، به ویژه در زمینه های بهداشت، کشاورزی و امنیت غذایی، و همچنین استفاده از پول موبایل از طریق مرکز نوآوری، فناوری و تحقیقات (ITR) پیشرفت کرده است. به طور کلی تر، دولت ایالات متحده برنامه های عمودی مانند PEPFAR و Power Africa را با موفقیت گسترش داده است.

ایالات متحده رویکردی سیستماتیک برای افزایش و حفظ برنامه‌ها، اتخاذ سیاست‌های قاطعانه و پیگیری تلاش‌های مشترک در مقیاس بزرگی که برای دستیابی به جاه‌طلبی‌های عالی آن ضروری است، ندارد. مانند بسیاری از اهداکنندگان، بسیاری از کمک‌های ایالات متحده از پروژه‌های فردی حمایت می‌کند که تأثیر بلندمدت محدودی بر توسعه پایدار دارند. بین نتایج مطلوب و مقیاس منابع، افق زمانی و اراده سیاسی که برای دستیابی به این نتایج مورد نیاز است، ناهماهنگی وجود دارد.

نتیجه

چشم انداز پیچیده توسعه ایالات متحده – بسیاری از شرکت کنندگان در دولت ایالات متحده، بودجه و ابتکارات هدفمند. محدودیت های قانونی و نظارتی؛ و فرآیندها و الزامات اداری، همراه با موقعیت واقعی یا خود تعیین شده ایالات متحده به عنوان یک رهبر جهانی، محدودیت های قابل توجهی را بر توانایی ایالات متحده برای عملکرد به عنوان یک شریک واقعی با سایر اهداکنندگان ایجاد می کند. سیاستمداران ایالات متحده هنوز نقش ایالات متحده را در زمینه جهانی که در آن تصمیم گیری و نفوذ دائماً در میان پیکربندی دائمی در حال تغییر دولت ها، سازمان های بین المللی، شرکت ها، سازمان های جامعه مدنی و اتحادیه های غیررسمی چند حزبی در حال تغییر است، شناسایی نکرده اند.

حجم کمک های توسعه ای ایالات متحده آن را در خط مقدم تعیین سیاست ها و برنامه های جهانی قرار می دهد، اما هیچ برنامه ای برای بسیج سطح منابع – خود و / یا شرکای خود – برای مطابقت با جاه طلبی های سیاست هایش ندارد. اولویت های. تیز کردن تجزیه و تحلیل منابع مورد نیاز و ابزار بسیج آنها تأثیر بیشتری خواهد داشت. و برای دستیابی به این هدف، ایالات متحده از دنبال کردن یک “رژیم رهبری مشارکتی” سود می برد – تحکیم رهبری خود از طریق گوش دادن به شرکا، فراهم کردن مکانی برای رهبران مختلف، و تلاش برای ایجاد اجماع در مسیر آینده. بررسی همتا فرصتی را برای گامی مهم در این مسیر فراهم می کند.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleri