بازخورد در مورد ارزیابی معلم حذف شده است

[ad_1]

جذب، حفظ و توسعه معلمان با استعداد بخش مهمی از تلاش ها برای بهبود عملکرد دانش آموزان است. در دهه گذشته، سیاستمداران در بیش از 45 ایالت و ناحیه کلمبیا در طراحی و اجرای سیستم‌های ارزیابی معلمان نسل بعدی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که شامل اصلاح دستورات، استفاده گسترده از سرفصل‌های عملکرد معلمان مبتنی بر استاندارد، و مکرر و بیشتر است. فرآیندهای نظارت ساختاری

یکی از مؤلفه‌های کلیدی این سیستم‌های ارزشیابی معلمان نسل بعدی، بازخورد عملکرد پس از مشاهده است. برخلاف دیگر جنبه‌های سیستم‌های ارزیابی، بازخورد از یک رویکرد آشکارا در حال تکامل برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده می‌کند: معلمان به‌عنوان حرفه‌ای رشد می‌کنند و مهارت‌های خود را در پاسخ به بازخورد مستقیم در مورد عملکرد خود بهبود می‌بخشند. اگرچه این باید در تئوری اتفاق بیفتد، اما تقریباً هیچ مطالعه ای وجود ندارد که نوع بازخوردی را که معلمان دریافت می کنند و اینکه آیا این بازخورد معطوف به معلمان خاصی است یا با نتایج بهبود یافته مرتبط است، بررسی شود. با توجه به اینکه اکثر ایالت ها به حداقل یک مشاهده رسمی در کلاس درس در هر سال تحصیلی نیاز دارند، و معلمان اولیه شغل اغلب بیشتر دریافت می کنند، درک محدود ما از کیفیت و ارزش بازخورد برای بهبود عملکرد معلم یک ضعف عمده در سیستم های ارزشیابی تجدید نظر شده جدید است.

مطالعه جدید ما که در ارزیابی آموزشی و تحلیل خط مشی منتشر شده است، با استفاده از یک استراتژی جدید برای بررسی رابطه بین بازخورد معلم و عملکرد معلم آینده در تنسی به دنبال روشن کردن این موضوعات است. یافته‌های ما نشان می‌دهد که در حالی که معلمان ابتدایی کارآمدتر دوزهای بالاتری از بازخورد با کیفیت‌های افزایش عملکرد مبتنی بر تحقیق دریافت می‌کنند، فرآیندهای بازخورد در سیستم ارزشیابی معلمان تنسی معمولاً به خوبی کار نمی‌کنند. سیاستمداران پیش‌بینی کرده‌اند.

یادگیری

برای درک بهتر نوع بازخورد ارائه شده در سیستم های ارزشیابی معلمان، ما مطالعه ای کاملاً متفاوت از کار قبلی در این زمینه انجام دادیم. ابتدا، ویژگی‌های بازخورد خاصی را شناسایی کردیم که تحقیقات آموزشی، روان‌شناختی و مدیریتی با بهبود بهره‌وری مرتبط است. این مرحله چهار ویژگی مرتبط با بهبود عملکرد کارکنان را ارائه می‌کند: آیا بازخورد الف) با حوزه بهبود مطابقت دارد، ب) پایه شواهد بازخورد را مورد بحث قرار می‌دهد، ج) اهداف خاصی را برای بهبود تعیین می‌کند و د) شامل مراحل بعدی می‌شود. ، که می توان گرفت. ما این چهار کیفیت را ویژگی های بازخورد بحرانی (CFCs) می نامیم.

جدول 1: ویژگی های بحرانی بازخورد

مشخصه تعریف نمونه هایی از بازخورد کتبی به معلمان
هم ترازی بازخورد به زبان ضعیف ترین شاخص اشاره دارد. «بازخورد شفاهی در طول درس به صورت آکادمیک متمرکز بود. برای درس‌های آینده، دانش‌آموزان در بازخورد مؤثر شرکت خواهند کرد.»
اثبات بازخورد به رفتار معلم / دانش‌آموز اشاره می‌کند، اگرچه ممکن است توصیف نامشخص باشد. “سوالات معلم متنوع و با کیفیت بود و عمدتاً به داوطلبان متکی بود.”
تعیین هدف بازخورد مستقیماً به معلم می گوید که رفتار یا دستورالعمل ها را تغییر دهد. “تا پایان نه هفته سوم، معلم معیارهای اندازه گیری روشنی را برای همه پایه ها درج خواهد کرد.”
فعال بازخورد متضمن مکانیسمی است که به وسیله آن معلم می تواند رفتار یا دستورالعمل ها را تغییر دهد. به استفاده از استراتژی‌هایی برای افزایش تعامل و کنجکاوی دانش‌آموز ادامه دهید، مانند «چه چیزی می‌توانیم به پاسخ اضافه کنیم تا به دقیق‌تر شدن آن کمک کنیم؟» قبل از ارائه کمک یا توصیه، حدود نه ثانیه صبر کنید. این باید مشارکت و پاسخ های ناخواسته را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.”

سپس چارچوب CFC خود را برای بازخورد ارائه شده به معلمان اعمال کردیم. برای انجام این کار، ما به بازخورد کتبی دسترسی پیدا کردیم که ناظران آموزش دیده در ابتدای سال تحصیلی به 1200 معلم تنسی در طی کنفرانس های رسمی بعدی ارائه کردند. ما نزدیک به 5000 قسمت مکتوب را با بازخورد درباره این معلمان، که اکثر آنها سالی چهار قسمت دریافت می‌کنند، مرور کردیم و این داده‌های متنی را با دقت به معیارهای کمی برای CFC تبدیل کردیم.

به عنوان آخرین مرحله، ما سهم کنفرانس‌های هر معلم را که شامل هر CFC می‌شد، محاسبه کردیم، که منجر به کسب چهار امتیاز برای هر معلم در ابتدای کار شد. این به ما امکان داد تا رابطه بین هر CFC و ویژگی‌های معلم، از جمله سال‌ها تجربه تدریس، بالاترین سطح و معیارهای نمایندگی معلم را بررسی کنیم.

عدم وجود CFC در بازخورد کتبی ناظران

علی‌رغم اهداف توسعه سیستم‌های بازخورد نمایندگی معلم، متوجه شدیم که تعداد کمی از کنفرانس‌های معلمان اولیه شامل CFC می‌شوند. در یک سال تحصیلی، تقریباً نیمی از معلمان نمونه ما در تمام قسمت‌های خود بازخوردی درباره اقدام یا تعیین هدف دریافت نکردند و تقریباً یک سوم شواهدی از بازخورد دریافت نکردند.

در اکثر کنفرانس‌های معلمان، تنها CFC حاضر، بازخوردی بود که برای یک حوزه بهبود مشخص شده بود. با توجه به اینکه سیستم مدیریت اطلاعات تنسی که برای ثبت بازخورد از ناظر استفاده می‌شود، ناظر را مجبور می‌کند بعد از هر مشاهده، زمینه‌های قدرت و بهبود را شناسایی کند، این پایین‌ترین سطح بازخوردی است که یک معلم می‌تواند دریافت کند. یعنی ممکن است بیشتر نشان دهنده یک پاسخ کلی باشد تا مجموعه ای از نظرات فردی در حمایت از رشد معلم. با این حال، حتی در آن زمان، تنها 66 درصد از کنفرانس‌های معمول معلمان اولیه شامل بازخورد انتقادی متناسب با حوزه توسعه معلم است.

ما همچنین دریافتیم که ارزیابان بازخورد یک بعدی ارائه می دهند. معلمانی که دوزهای بالایی از یک CFC دریافت می کنند (مثلاً شواهد ارسال بازخورد) تمایل به دریافت دوزهای بالای سایر CFC ها ندارند. این مدل ممکن است به این معنا باشد که ارزیاب‌ها CFC‌ها را به‌عنوان قابل تعویض می‌بینند یا اینکه به خوبی برای ارائه چندین CFC در هر قسمت از مشاهده مجهز نیستند. این مایه تاسف است، زیرا بررسی ما از ادبیات نشان می دهد که به دست آوردن چندین CFC برای معلمان مفید است.

ناظران برای معلمانی که بیشتر به آنها نیاز دارند CFC صادر می کنند

علیرغم غلظت کم CFCهای دریافتی توسط معلمان، داده‌های ما نشان می‌دهد که ناظران می‌توانند CFC را برای معلمانی که در ابتدای کارشان بیشتر به آنها نیاز دارند، صادر کنند. احتمال بیشتری وجود دارد که ارزیابان غلظت‌های بالاتری از CFCها را برای معلمان ابتدایی که در تنسی کمترین تأثیر را داشتند، ارائه دهند. عملا معیاری برای اثربخشی معلم این یک بینش بالقوه مهم است، زیرا نشان می‌دهد که اگرچه بازخورد دریافتی آنطور که انتظار می‌رود با کیفیت یا چندوجهی نیست، ارائه بازخورد ارائه‌شده از نظر استراتژیک به کسانی که بیشتر به بهبود نیاز دارند اختصاص داده می‌شود. این امیدوار کننده است که معلمانی که نتایج کمتری دارند کنفرانس هایی با بازخورد نظری دریافت کنند که عملکرد را بهبود می بخشد.

CFC و عملکرد بهتر معلم

به طور متوسط، دریافت سهم بالاتری از بازخورد انتقادی در کنفرانس ها به ارائه بعدی معلمان ارتباطی ندارد. با این حال، دریافت بازخورد در مورد تعیین هدف با نتایج ارزش افزوده بهتر برای معلمان با مدرک تحصیلی کمتر از کارشناسی ارشد و حداقل سال‌ها کار همراه بود. بازخورد تعیین هدف ممکن است برای این معلمان مهم باشد، زیرا ممکن است به اندازه کافی در معرض انتظارات عملکرد معلم در اولین مرحله شغلی خود قرار نگرفته باشند.

نتیجه گیری و پیامدها

نتایج ما هم وعده بالقوه و هم محدودیت های فعلی سیستم های بازخورد پس از نظارت را تایید می کند. علی‌رغم اهداف توسعه این سیستم‌ها، نتایج ما نشان می‌دهد که تعداد کمی از معلمان بازخوردهای شخصی و اساسی مورد نیاز برای بهبود عملکرد خود را دریافت کرده‌اند. در واقع، بخش قابل توجهی بازخوردی مطابق با بهترین شیوه‌های مبتنی بر تحقیق دریافت نکردند. کسانی که این کار را انجام داده اند، علیرغم پیچیدگی قابل توجه تمرین تدریس، تمایل دارند آن را در یک بعد دریافت کنند. حتی دلسرد کننده تر، بازخوردها نشان داد که ارتباط ضعیفی با نتایج بهبود یافته دانش آموزان وجود دارد.

ما تصدیق می کنیم که یافته های ما با برخی از تحقیقات قبلی در تضاد است. به عنوان مثال، نتایج یک نظرسنجی از معلمان نشان می دهد که معلمان CFC دریافت می کنند. یافته های ما ممکن است متفاوت باشد زیرا ما فقط بر بازخورد کتبی تمرکز کرده ایم، در حالی که نتایج نظرسنجی معلمان ممکن است شامل بازخورد کتبی و شفاهی باشد. با این حال، یک مطالعه ملی اخیر گزارش داد که اصلاحات ارزشیابی معلمان میانگین پیشرفت دانش‌آموز یا عملکرد غیر تحصیلی را بهبود نمی‌بخشد، در حالی که برخی از نظرسنجی‌های ناحیه و ایالت اثرات مثبت بیشتری بر عملکرد دانش‌آموز و معلم نشان می‌دهند، از جمله مطالعه میسوری که اثرات مثبتی بر عملکرد نشان می‌دهد. دانش آموزان محروم مدارس روستایی

علیرغم نتایج ناامیدکننده بر کیفیت و تأثیر بازخوردهایی که در حال حاضر توسط معلمان دریافت می شود، هنوز دلیلی برای خوش بین بودن در مورد پتانسیل آینده سیستم های بازخورد وجود دارد. مانند تمام اصلاحات آموزش و پرورش، اجرا کلیدی است و یافته های ما نشان می دهد که این تفاوتی ندارد. مطالعه ما نشان می دهد که در حالی که ناظران آموزش دیده در توزیع بازخورد بین معلمانی که بیشتر به آن نیاز دارند موثر هستند، بازخورد خود هنوز آنقدر که می تواند غنی نیست. ارائه دهندگان پشتیبانی ممکن است به دنبال توسعه بازخورد چند بعدی باشند، احتمالاً یک استراتژی با اهرم بالاتر برای بهبود عملکرد معلم در مقایسه با بازخورد یک بعدی مشاهده شده در مطالعه ما. توسعه هدفمند مهارت‌های بازخورد در برنامه‌های آموزشی ضمن خدمت و ضمن خدمت، با توجه به اینکه شواهد ما به‌ویژه، ارزش بازخورد را برای معلمان هدف‌گذار در ابتدای حرفه‌شان نشان می‌دهد، به‌ویژه موجه به نظر می‌رسد. آموزش اصلی و برنامه های کاری مستمر باید ارزیابان و رهبران مدرسه را تشویق کند تا بازخورد تعیین هدف را در سیستم های ارزیابی خود لحاظ کنند.

سیاستمداران و محققان مدت‌هاست متوجه شده‌اند که بهبود نیروی کار آموزشی ما نه تنها مستلزم جذب معلمان خوب است، بلکه به معلمان فعلی کمک می‌کند تا به عنوان حرفه‌ای پیشرفت کنند. با توجه به سرمایه گذاری قابل توجهی که کشورها در سراسر کشور در سیستم های بازخوردی که برای کمک به معلمان برای بهبود عملکردشان طراحی شده اند، انجام شده است، بسیار مهم است که ما به ارزیابی و بهبود عملکرد این سیستم ها ادامه دهیم. تحقیقات ما نشان می‌دهد که اگرچه کشورها در ایجاد زیرساخت‌های اولیه برای حمایت از بازخورد پس از نظارت موفق شده‌اند، ما همچنان در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این بازخورد کیفیت بالایی دارد و منجر به یادگیری بهتر می‌شود.


می‌توانید مقاله کامل ژورنال را در ارزیابی آموزشی و تحلیل خط‌مشی: «ویژگی‌های بازخورد انتقادی، سرمایه انسانی معلم و عملکرد معلمان اولیه شغلی: تحلیل روش‌های ترکیبی» بخوانید.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleri