[ad_1]
قانون سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل (IIJA) که اخیراً امضا شده است، بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در توسعه پهنای باند در تاریخ این کشور است. برای دستیابی به اهداف قانون پهنای باند، کنگره تصمیم گیرندگان کلیدی را با نظارت اداره ملی مخابرات و اطلاعات (NTIA) منصوب کرده است.
این مقاله 9 اقدامی را که هر کشور باید در توسعه و اجرای طرح پهنای باند خود برای دستیابی به هدف کنگره اتصال جهانی انجام دهد، تشریح می کند.
به طور عمومی چشم اندازی برای استفاده از پهنای باند برای بهبود زندگی ساکنان ایجاد کنید
به عنوان اولین گام، رهبری سیاسی ایالت ها باید اهداف گسترده اما به وضوح قابل اندازه گیری و با زمان تعریف شده را برای هدایت روند گسترش دسترسی به پهنای باند و ایجاد حمایت از تلاش ها به طور عمومی تعیین کند. این با فرمول بندی مشکل و فرصت و همچنین افزایش انگیزه از پیشرفت فزاینده با بودجه های محدود به نتایج متحول کننده سرمایه گذاری بلندمدت فدرال آغاز می شود.
این چشم انداز باید روشن کند که هدف فقط کاهش شکاف در دسترسی پهنای باند به شبکه نیست، بلکه بسته کردن دائمی آن است. ایجاد رویکردهای بلندمدت برای مدیریت شکاف دیجیتالی کلی، از جمله بهبود جذب و استفاده از خدمات اساسی؛ ایجاد اثرات بلندمدت بر توسعه اقتصادی و سلامت عمومی؛ و مسئولیت هایی را به بازیگران مشخصی در بوروکراسی اداری دولتی محول می کند و آنها را برای نتایج واضح پاسخگو می داند. علاوه بر تعیین اهداف کلی، چشم انداز باید شامل اهداف خاص مرتبط با مناطق و گروه های جمعیتی کلیدی در کشور باشد.
بایجاد ظرفیت نهادی برای دستیابی به اهداف طرح
بیشتر دلارهای IIJA به سازمان های دولتی با سابقه ای طولانی در دریافت و خرج وجوه فدرال سرازیر خواهد شد. با این حال، بر خلاف کمک های مالی فدرال برای جاده ها، آب، فاضلاب، و سایر زیرساخت های سنتی، منابع اداری ایالتی محدود و سابقه تاریخی کمی برای توزیع وجوه باند پهن وجود دارد.
ظرفیت سازی برای این امر مستلزم هجوم منابع کوتاه مدت بدون تعهد بیش از حد به ظرفیت اداری بلندمدت است. باید مشخص شود که چه کسی تصمیم می گیرد، با مقامات فدرال تعامل می کند و ایالت را برای سایر ذینفعان نمایندگی می کند.
یک جنبه حیاتی یادگیری سریع از آنچه کشورهای دیگر انجام داده اند یا انجام می دهند خواهد بود. هیچ کشوری زمان یا منابع لازم برای کشف مجدد چرخ را نخواهد داشت. از نظر ظرفیت سازمانی، مطالعهای که ماه گذشته منتشر شد نشان داد که کمتر از 50 درصد از ایالتها میتوانند در حال حاضر کمک هزینههای پهنای باند فدرال را اداره کنند، حتی اگر بودجه در حال حاضر در حال اجرا باشد. با تعداد قابل توجهی از این وظایف، کشورها باید به طور مداوم در تلاش برای بهبود تلاش های خود و پیروی از بهترین شیوه های دیگران باشند.
برنامه ای جامع تهیه و منتشر کنید
برنامه پهنای باند NTIA ضرب الاجل های زیادی خواهد داشت که کشورها نمی توانند از دست بدهند. برنامه های فدرال دیگری نیز وجود دارد که بودجه ای را برای اجرای و پذیرش پهنای باند فراهم می کند. با توجه به مجموعه چند وجهی و پیچیده الزامات و گزینهها، کشورها باید یک جدول زمانی جامع ایجاد کنند تا همه ذینفعان از ضربالاجلهای حساس آگاه باشند، تجزیه و تحلیل را تکمیل کنند تا اطلاعات لازم را در اختیار تصمیمگیرندگان قرار دهند و درخواستها را بهموقع تکمیل کنند.
جوامع و ذینفعان را در توسعه طرح مشارکت دهید
دولت ها باید اطلاعاتی را از همه ذینفعان مربوطه جمع آوری کنند تا بتوانند تصمیم گیری فراگیر و مسئولانه را ممکن سازند و به حمایت سیاسی مطلوب از این طرح دست یابند. این شامل گردهمایی طیف وسیعی از علایق، از جمله مقامات محلی، ISP ها، مؤسسات آموزشی، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بخش غیرانتفاعی و غیره است.
این فقط ادب سیاسی نیست. کنگره قدرت برنامهریزی گسترش پهنای باند را از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) سلب کرد و تا حدی به ایالتها داد تا تصمیمات بهتر منعکس کننده نگرانیهای محلی باشند. در عین حال، IIJA صراحتاً از دولت ها می خواهد که با مقامات منطقه ای و محلی در توسعه طرح ایالتی همکاری کنند.
در تعامل با ذینفعان محلی، ایالت ها باید بیش از برآورده کردن الزامات 30 روزه اظهار نظر عمومی در لایحه انجام دهند. اجرای موفق مستلزم حمایت مقامات محلی است که خود مستلزم تعهد قبلی و بلند مدت است. همکاری با مقامات محلی نیز از تشویق شرکت های خصوصی برای جدی گرفتن نگرانی های محلی سود می برد.
تعامل با شرکت های خصوصی نیز مهم است، زیرا آنها می توانند راه های خلاقانه ای برای مقابله با اهداف طرح داشته باشند. دو مورد از مهمترین ابتکارات در طرح ملی پهنای باند 2010 – Google Fiber و Comcast Internet Essentials – شامل اقدامات دولت فدرال نمیشوند، بلکه منعکسکننده تلاشهای خصوصی هستند که به سمت اهداف عمومی پیش میروند.
درگیر شدن با جامعه بشردوستانه نیز بسیار مهم است، زیرا این سازمان ها می توانند طرح های حمایتی را که ممکن است خارج از محدوده بودجه فدرال باشد، تامین مالی کنند. حامیان سازمانهای غیرانتفاعی و جوامع باید در میز برنامهریزی جایگاهی داشته باشند و نماینده مردمی باشند که کنگره به دنبال تأمین مالی باند پهن است. بدون مشارکت آنها، هر طرح ملی احتمالاً نتیجه را از دست می دهد.
نقشهبرداری، جمعآوری دادهها و مدلسازی را بهبود ببخشید – و ابزار پرداخت برای آن را علامتگذاری کنید
یک کشور موفق نخواهد شد مگر اینکه تصمیمات هوشمندانه را آسانتر کند. این امر مستلزم آن است که هر کشوری اطلاعات مربوطه را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و برای سهامداران و تصمیم گیرندگان به موقع منتشر کند. این شامل دادههای ساختارهای کاربر نهایی است که به اتصال پهن باند نیاز دارند. نوع شبکه های موجود و ویژگی های کار؛ و داده های اجتماعی-اقتصادی، جمعیتی، پذیرش و استفاده. چنین نقشهبرداری باید بتواند مناطق جغرافیایی را بهعنوان مکانهای خدماتی، غیرخدماتی یا تحت سرویس تعریف کند.
در عین حال، جمعآوری دادههای ایالات متحده باید شامل اطلاعات مورد نیاز برای مقایسه اهداف با سایر کشورها و شناسایی سایر شاخصهای کلیدی، مانند تفاوت در دسترسی جمعیت در مناطق غیرخدماتی / کم خدمات و خدمات خوب باشد.
با استفاده از این نقشه ها و داده ها، ایالت ها باید مدل هایی را برای تصمیم گیرندگان ایجاد کنند تا تعیین کنند چگونه و کجا بودجه فدرال و ایالتی را خرج کنند. این ممکن است شامل تجزیه و تحلیل مهندسی و برآورد هزینه برای استقرار زیرساختهای پهنای باند در مناطق هدف، و همچنین مدلهای تجاری برای سرمایهگذاری در مناطق بدون خدمات و مناطق محروم باشد.
این بخش از فرآیند دشوار خواهد بود زیرا کشورها دسترسی محدودی به داده های لازم دارند. تاکتیکی که قبلاً در چندین ایالت مؤثر بوده است، مستلزم آن است که هر نهادی که به دنبال تأمین مالی است ملزم به ارائه داده های خود برای حمایت از تلاش های برنامه ریزی ایالتی باشد. این احتمالاً گران ترین بخش فرآیند خواهد بود. برای طرح ملی پهنای باند 2010، حدود نیمی از منابع صرف مشاوران خارجی برای ایجاد یک مدل هزینه جامع برای پر کردن شکاف در دسترس بودن پهنای باند شد. با توجه به تجربه مورد نیاز برای چنین مدل هایی، احتمالا این بار نیز چنین خواهد بود.
یک طرح جامع برای در دسترس بودن، پذیرش و استفاده ایجاد کنید
IIJA کشورها را ملزم میکند تا برنامههایی تهیه کنند که جزئیات نحوه استفاده از پهنای باند را برای بهبود بهرهوری در بخشهایی که به طور فزایندهای به آن وابسته هستند، مانند بهداشت، آموزش، توسعه نیروی کار، ایمنی عمومی، واکنش اضطراری و توسعه اقتصادی، توسعه دهند. این بدان معناست که برنامههای ملی نه تنها باید به هدف تضمین دسترسی همه به شبکههای باند پهن دست یابند، بلکه باید دسترسی به پهنای باند برای همه، از جمله از طریق برنامه اتصال قابل دسترسی، قابل دسترسی باشد.
لازم نیست این کار به یکباره انجام شود، اما برنامه ریزی باید با این درک آغاز شود که تلاش ها فقط برای اجرا نیست. علاوه بر این، فرآیند مشارکت ذینفعان که در بالا توضیح داده شد، برای ایجاد انواع مشارکتهای دولتی-خصوصی که کشورها از آن سود خواهند برد، حیاتی است تا به اهداف اتخاذ و استفاده مؤثرتر رسیدگی کنند.
هماهنگی اقدامات ایالتی و محلی برای کاهش هزینه های اجرا
هنگامی که دولت برنامه خود را دارد، باید فرآیندهایی را ایجاد کند که منجر به صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز شود. این ایده شبیه به مفهوم “یک بار حفاری” است – هماهنگی در حفاری حقوق جاده و ارتقاء سایر زیرساخت ها می تواند هزینه های ساخت و ساز و اختلالات را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
با توجه به پروژههای زیرساختی زیادی که میتوانند از هماهنگی ساختوساز سود ببرند – از جمله راهها، آب و فاضلاب، برق و پهنای باند – کشورها باید برنامههایی را برای تحریک هماهنگی توسعه دهند. آنها همچنین باید فرآیندهای حل و فصل را تحریک کنند که باعث تسریع تصمیم گیری و کاهش هزینه ها می شود.
ایجاد یک فرآیند کمک هزینه رقابتی
زمانی که دولت مشخص کرد که میخواهد شبکههای پهن باند جدید یا ارتقا یافته را در کجا مستقر کند، باید یک فرآیند سرمایهگذاری رقابتی ایجاد کند که به کسبوکارهایی که میتوانند با ارزشترین و مقرونبهصرفهترین راهحلها را ارائه دهند، پاداش دهد.
راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. ایالتها میتوانند از مناقصه معکوس استفاده کنند، مکانیزمی که بودجه را به ارائهدهندهای که مایل به استقرار شبکههایی هستند که استانداردهای عملکردی خاصی را در پایینترین سطح یارانه دارند، اختصاص میدهد. در حالی که این مکانیسم مزایای خود را دارد، متأسفانه، آخرین تلاشهای FCC که از آن استفاده میکنند، در اجرا اشتباه کرده، کنگره و احتمالاً بسیاری از ایالتها را در استفاده از این فرآیند بدتر کرده است. کشورها همچنین می توانند از یک فرآیند اعطای رقابتی سنتی تر استفاده کنند، که در آن امتیاز برای شاخص های خاصی (عملکرد شبکه، قیمت یارانه، سرعت تحویل، عمر زیرساخت کل و غیره) اعطا می شود.
مکانیسم هرچه که باشد، این فرآیند برای همه نامزدهای بالقوه یک موضوع بحث برانگیز خواهد بود. به عنوان بخشی از فرآیند مشارکت ذینفعان که در بالا ذکر شد، کشورها باید به دنبال اطلاعات در مورد شاخص های ارزیابی پیشنهادات باشند. دولت ها باید به موقع تلاش کنند تا همه نگرانی های خود را در نظر بگیرند و تا آنجا که ممکن است، فرآیندی را اتخاذ کنند که مناقصه گران بالقوه آن را منصفانه در نظر بگیرند، به طوری که تا حد امکان مشارکت کنند.
فرآیندی برای انجام تعهدات ایجاد کنید
متأسفانه قولی که داده شد به وعده خود عمل نکرد. وقتی کشورها برای استقرار شبکههای پهنای باند به نهادهای خصوصی کمک مالی میکنند، باید این کار را مطابق با مفاد قراردادی انجام دهند که برندگان را تشویق میکند به تعهدات خود عمل کنند. کشورها باید اقداماتی را برای نظارت، ممیزی و تأیید انجام این تعهدات انجام دهند. این یک مشکل منحصر به فرد نیست، اما عوارض قابل توجهی ایجاد می کند که احتمالاً در بسیاری از کشورها مشابه است.
با اهداف پهنای باند IIJA، کنگره یک فرصت عالی و همچنین یک چالش بزرگ به ایالت ها داده است. با انجام مراحل ذکر شده در بالا، همراه با اقدامات FCC و NTIA که در نشریات قبلی بیان شد، ایالت ها می توانند به کشور کمک کنند تا به گسترش پهنای باند و دسترسی برای همه آمریکایی ها نزدیک تر شود.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir