اقداماتی که وزارت بازرگانی برای دستیابی به اهداف لایحه زیرساخت پهنای باند باید انجام دهد

[ad_1]

قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل (IIJA) که اخیراً امضا شده است، بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در پهنای باند جهانی در تاریخ است. با انجام این کار، کنگره تا حد زیادی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دور زد – آژانس فدرال که از لحاظ تاریخی وظیفه ارائه دسترسی پهنای باند جهانی را بر عهده داشت – و در عوض این مسئولیت را به ایالت هایی مانند اداره ملی ارتباطات و اطلاعات (NTIA) سپرد. نظارت. .

این مقاله به تشریح هشت مرحله ای می پردازد که NTIA باید برای بهبود شانس موفقیت خود در دستیابی به هدف کنگره برای اتصال جهانی بردارد.

از خود در برابر تصمیمات مخاطره آمیز استقرار محافظت کنید در حالی که از ایالت ها با سایر آژانس های فدرال دفاع می کنید

در حالی که کنگره بیشترین حمایت مالی را برای مقابله با شکاف دیجیتالی دسترسی به شبکه به NTIA داده است، تصمیم گیرندگان واقعی در کنگره ایالات متحده هستند، نه NTIA. این به هر کشوری بستگی دارد که برنامه خاص خود را در مورد چگونگی پایان دادن به این تقسیم بندی ایجاد کند و تصمیم بگیرد که کدام نهادها برای انجام این کار کمک هزینه دریافت خواهند کرد. وظیفه NTIA نظارت بر برنامه ها در 58 ایالت و منطقه مربوط به استقرار پهنای باند است.

برنامه های دولتی اغلب برای موفقیت به دو گروه از شرکت کنندگان نیاز دارند. یکی تبدیل به “قهرمان” می شود – کسی که چشم اندازی را تدوین می کند و سهامداران را گرد هم می آورد تا راهی برای رسیدگی به نگرانی های چالش برانگیز جامعه ایجاد کند. دیگری باید “حسابدار” را بازی کند – کسی که مطمئن می شود ریاضی کار می کند، گوشه ها بریده نمی شوند و جوامع به نتیجه مطلوب می رسند. در اینجا، کنگره نقش حسابدار را به NTIA اختصاص داد. باید برای این نقش سازماندهی شود، با تمرکز بر چگونگی کمک به کشورها در اجتناب از خطرات اثرات منفی و در عین حال به حداکثر رساندن فرصت های صعودی.

در عین حال، NTIA تنها آژانس فدرالی خواهد بود که می‌تواند با سایر آژانس‌های فدرال، مانند بخش‌های حمل‌ونقل و انرژی، تعامل داشته باشد و از ایالت‌ها دفاع کند، که برنامه‌های خود ممکن است بر نحوه استقرار پهنای باند ایالت‌ها تأثیر بگذارد. NTIA باید مطمئن شود که نیازهای تلاش های ایالتی برای پهنای باند در بحث های فدرال گسترده تر منعکس می شود.

توانمندسازی و ترویج آموزش بین ایالتی برای گسترش سریع عملیات

هر ایالت دارای یک بخش حمل و نقل با تجربه در استفاده از دلار فدرال برای ساخت و ساز و نگهداری راه است. اما هیچ ایالتی وزارتخانه ای با این تجربه در پهنای باند ندارد، زیرا دولت فدرال هرگز این میزان بودجه را برای پیاده سازی پهنای باند اختصاص نداده است.

اکثر ایالت ها در حال حاضر دارای دفاتر یا شوراهای پهنای باند نسبتاً کوچکی هستند – که بسیاری از آنها باید به سرعت ظرفیت خود را برای رویارویی با مقیاس چالش جدید بهبود بخشند. NTIA می تواند به هر کشور کمک کند تا منحنی آموزشی خود را با فراهم کردن منابع برای ایجاد یک پلت فرم اطلاعاتی مشترک و توسعه مهارت های مورد نیاز از طریق تمرین کارمندان دولتی برای برنامه ریزی موفق و اعطای کمک های مالی کمک کند.

استخدام و استخدام کارکنان از آژانس های دیگر با تجربه در کمک هزینه های پهنای باند

NTIA اکنون مسئول نظارت بر اعطای ده ها میلیارد دلار برای استقرار پهنای باند است. نزدیکترین قیاس در کار مدیریت ارتباطات از راه دور کاری است که FCC با توجه به تخصیص بودجه به شرکت های ارتباطات روستایی از طریق مکانیسم های خدمات جهانی که نظارت کرده است انجام داده است. FCC دارای کارکنانی است که با تامین مالی تعهدات امکان پذیر برای ایجاد شبکه های ارتباطی آشنا هستند، همچنین وزارت کشاورزی، وزارت مسکن و شهرسازی، و سایرین که برنامه های مشابه – البته بسیار کوچکتر – دسترسی به پهنای باند را توسعه داده اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، NTIA باید از FCC و سایر آژانس‌های فدرال بخواهد که جزئیات کارکنان با تجربه در کمک‌های مالی پهن باند NTIA را برای بررسی برنامه‌های کمک هزینه رقابتی ایالتی ارائه دهند.

تشویق فرآیندهایی که منجر به ساختارهای هزینه کمتر برای شبکه های ارتباطی می شود

اگرچه کنگره این کار را الزامی نمی‌کند، NTIA باید ایالت‌ها و سایر آژانس‌های فدرال را تشویق کند تا به انواع شیوه‌هایی که منجر به ساختارهای هزینه کمتر برای استقرار شبکه می‌شود، متعهد شوند. یک مثال می تواند شیوه های “یک بار حفاری” باشد، که همانطور که شورای پهنای باند دوران اوباما اذعان کرد، “به دولت های محلی و ایالتی کمک می کند تا با هماهنگ کردن پروژه های زیرساختی هزینه های خود و شرکت های مخابراتی را کاهش دهند.”

تاکتیک دیگر این است که NTIA ایالت‌ها را تشویق کند تا دریافت‌کنندگان کمک هزینه فدرال را ملزم به ارائه اعلان‌ها برای هر حفاری کنند و از سایر ISPها و آژانس‌های عمومی برای نصب خط لوله در همان زمان دعوت کند، مشابه آنچه کالیفرنیا قبلاً حکم کرده است.

ایده “یک بار حفاری” نباید به پروژه های ارتباطی محدود شود. همانطور که طرح ملی پهنای باند یک دهه پیش به تفصیل نشان می‌دهد، «اگر ساخت فیبر با سایر پروژه‌های زیربنایی که در آن حق تقدم (مانند جاده، آب، فاضلاب، گاز، برق و غیره) به دست می‌آید، هماهنگ شود، می‌توان صرفه‌جویی قابل‌توجهی انجام داد. ) در حال حفاری است. بسیاری از پروژه های IIJA مانند حفر ترانشه برای شبکه های آب و فاضلاب یا بهبود شبکه وجود دارد که باید به روشی مشابه هماهنگ شوند تا ساختار هزینه برای همه کاهش یابد.

تعیین کنید که آیا الزامات پایه فراتر از موارد تعیین شده توسط کنگره وجود دارد یا خیر

کنگره صراحتاً ایجاب می کند که هر شبکه پهنای باندی که بودجه دریافت می کند حداقل آستانه را برای ارائه سرعت حداقل 100 مگابیت در ثانیه (Mbps) برای دانلود و 20 Mbps برای آپلود داشته باشد. NTIA باید ارزیابی کند که آیا حداقل استانداردهای فنی بیشتر مرتبط با موضوعاتی مانند تاخیر، امنیت، محرمانه بودن و موارد دیگر وجود دارد یا خیر. احتمالاً تمام شبکه هایی که استاندارد 100/20 مگابیت بر ثانیه را دارند، استانداردهای NTIA را نیز خواهند داشت. با این حال، بسیار بهتر است که این الزامات را از قبل ایجاد کنیم تا اینکه بعداً شبکه‌ها را برای برآورده کردن حداقل استانداردها ارتقا دهیم.

نوع دیگری از الزامات، آنهایی هستند که برای پشتیبانی از فرآیند کلی طراحی شده اند. به عنوان مثال، NTIA ممکن است کشورها را تشویق کند که الزامات متقاضیان کمک هزینه برای مشارکت در تلاش‌های نقشه‌برداری پهنای باند را بپذیرند، و عدم ارائه داده‌ها یا ارسال داده‌های نادرست ممکن است منجر به محرومیت از کمک هزینه شود.

ارائه تجربه به کشورها در به حداکثر رساندن پویایی رقابتی در فرآیند کمک مالی

دلیل اصلی تقسیم شبکه در کشور این است که ارائه دهندگان پهن باند خصوصی به دلیل محدودیت هزینه، بسیاری از مکان های صعب العبور را به هم متصل نکرده اند. از آنجایی که برنامه جدید سرمایه فدرال به دنبال اتصال این مکان ها است، ضروری است که دولت های فدرال از نیروهای رقابتی برای جلوگیری از پرداخت اضافی برای دارایی های جدید استفاده کنند.

به همین دلیل، طرح ملی پهنای باند 2010 “مناقصه معکوس” را پیشنهاد کرد که در آن شرکت های مخابراتی برای تعیین اینکه کدام نهاد مایل به ارائه خدمات در پایین ترین سطح یارانه است، با یکدیگر رقابت می کردند. حراج معکوس به هدف کاهش قیمت شبکه دست یافته است. متأسفانه، در آخرین حراج معکوس، FCC بر کارت های بد تکیه کرد و احتمالاً در ارزیابی پیشنهاد دهندگان بالقوه اشتباه محاسباتی قابل توجهی انجام داد که منجر به مشکلاتی شد که کنگره را متقاعد کرد که ایالت ها باید مسئول تخصیص بودجه جدید باشند. علاوه بر این، برخی معتقدند که روند مناقصه به اندازه کافی به نیازها و نگرانی های خاص ایالتی و محلی پاسخ نمی دهد.

بر اساس IIJA، کشورها باید سازوکارهای خود را توسعه دهند تا اطمینان حاصل شود که فرآیند رقابت یارانه های لازم را برای هر پروژه به همراه دارد و از طرفداری سیاسی یا سایر معیارهای مشکل ساز اجتناب می کند. NTIA که تجربه قابل توجهی در زمینه کمک های مالی رقابتی دارد، باید با کشورها همکاری کند تا بهترین شیوه هایی را ایجاد کند که همه بتوانند از آن الگوبرداری کنند.

حمایت از مکانیسم های اجرایی برای اطمینان از اینکه دریافت کنندگان کمک هزینه به وعده های خود عمل می کنند

NTIA تجربه قابل توجهی در چالش اجبار دریافت کنندگان کمک هزینه به دنبال دارد، زیرا مجری اصلی برنامه فرصت پهنای باند، بسته بزرگی از برنامه های پهن باند تحت قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد آمریکا در سال 2009 بود. بر اساس این و درس های نزدیک، NTIA باید بهترین شیوه هایی را ایجاد کند که کشورها بتوانند از آن پیروی کنند.

علاوه بر این، تعدادی از کشورها قبلاً اقدامات اجرایی سخت گیرانه تری نسبت به FCC اتخاذ کرده اند که NTIA ممکن است در هنگام مشاوره به همه کشورها به آن اشاره کند. اینها شامل برنامه‌های ساخت و ساز کوتاه‌تر، مجازات‌ها و مصادره‌های سخت‌تر برای عدم انطباق، گزارش‌های وضعیت سه‌ماهه و توافق‌نامه‌هایی است که باید در معرض ممیزی‌های مختلف قرار گیرند، از جمله تکنیک‌های دیگر.

بهبود هماهنگی برنامه های پهنای باند فدرال و ایالتی

طبق وب‌سایت NTIA، 13 آژانس فدرال وجود دارد که از تلاش‌ها برای پیاده‌سازی پهنای باند حمایت می‌کنند که اکثر آنها دارای برنامه‌های متعدد هستند. همانطور که ایالت ها برنامه های خود را توسعه می دهند، بهبود تلاش های هماهنگی فدرال مفید خواهد بود.

NTIA اخیراً وب سایت خود را با ارائه یک موتور جستجو بهبود بخشیده است که به ذینفعان اجازه می دهد برنامه ای را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. همچنین مفید خواهد بود که از سایر آژانس ها بخواهیم اطلاعات خود را به طور دوره ای به روز کنند. علاوه بر این، همانطور که توسط مفاد قانون تخصیص تلفیقی در دسامبر 2020 لازم است، NTIA باید یک درخواست مشترک ایجاد کند تا متقاضیان بتوانند یک فرم را برای درخواست چندین برنامه به طور همزمان تکمیل کنند. NTIA همچنین باید به کشورها امکان دهد برنامه های پهنای باند خود را به پایگاه داده اضافه کنند تا ارائه دهندگان بالقوه بتوانند منوی کامل پشتیبانی موجود را ارزیابی کنند.

در پایان، کشور ما بیش از دو دهه است که در مورد نیاز به پل زدن شکاف پهنای باند بحث کرده است. اکنون، به لطف IIJA، بودجه کافی برای دستیابی به هدف وجود دارد. در حالی که ایالات متحده نقشی کلیدی در توسعه برنامه‌ها و تخصیص پول دارد، NTIA در کمک به دولت‌ها در استفاده از این فرصت حیاتی خواهد بود، و مراحل ذکر شده در این بخش می‌تواند به آن کمک کند.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleri