آیا FAA در 5G گرگ گریه کرد؟

[ad_1]

در قرن ششم قبل از میلاد، ازوپ، داستان‌نویس یونانی، داستان پسری را تعریف کرد که وظیفه داشت گله گوسفندان روستای خود را تماشا کند و با فریاد زدن هشداری دروغین مبنی بر اینکه یک گرگ گله را تهدید می‌کند، توجه را جلب کرد. برخی پرسیده‌اند که آیا اداره هوانوردی فدرال (FAA) در مورد استفاده از طیف بی‌سیم جدید 5G که ایمنی هواپیما را تهدید می‌کند، گریه کرده است یا خیر. پشتیبانی از این پرسش سردرگمی در مورد اینکه چرا FAA این موضوع را در زمانی که امواج هوایی جدید 5G قرار بود به خدمت گرفته شود به دولت بایدن انداخت.

درست قبل از هالووین 2021، FAA اعلام کرد که به خطوط هوایی در مورد تداخل احتمالی هشدار می دهد. اواخر دسامبر 2021، در حالی که شرکت‌های ارتباطات سیار قصد داشتند سوئیچ را برای عرضه سرویس 5G خود باز کنند، FAA این خبر را با هشدارهایی پر کرد که سیگنال‌های بی‌سیم جدید می‌توانند باعث از کار افتادن ارتفاع سنج‌های رادیویی شوند و در نتیجه جان مسافران را تهدید کنند. شرکت های بی سیم با تاخیر در راه اندازی سرویس جدید پاسخ دادند.

کاخ سفید بایدن – همانطور که ظاهراً کاخ سفید ترامپ انجام نداد – بلافاصله به عنوان داور بین مواضع مختلف FAA و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) وارد عمل شد. در 18 ژانویه، یک روز قبل از راه اندازی مجدد 5G به تعویق افتاده، رئیس جمهور بایدن از توافق شرکت های بی سیم برای به تاخیر انداختن بیشتر استقرار طیف جدید در اطراف فرودگاه ها خبر داد.

این یک شبه اتفاق نیفتاد

استاندارد بین المللی 5G در سال 2017 منتشر شد و از آن زمان تاکنون به طور مداوم اصلاح شده است. اولین بار در سال 2019 در ایالات متحده نصب شد، اما نه در امواج رادیویی مورد مناقشه. طیف جدیدی که علت نگرانی FAA است (به اصطلاح باند C) سالهاست که در FCC مورد بررسی قرار گرفته است. در سال 2018 FCC به طور رسمی استفاده از باند C را برای 5G پیشنهاد کرد. در مارس 2020، FCC قوانین استفاده از طیف برای 5G را منتشر کرد.

در این قوانین گنجانده شده بود، گسترش پیشنهادی توسط بوئینگ که برای جلوگیری از مشکلاتی که FAA نگران آن بود، طراحی شده بود. FCC پیشنهاد بوئینگ را برای ایجاد یک “بند نگهبانی” پذیرفت که 5G را از ارتفاع سنج ها دور نگه می دارد و اندازه آن را نسبت به آنچه بوئینگ توصیه می کرد دو برابر می کند. بافر حاصل 220 مگاهرتز بود، مقدار قابل توجهی از طیف، معادل چیزی که در فرکانس‌های دیگر می‌توانست 36 ایستگاه تلویزیونی آنالوگ سنتی یا تقریباً 150 سیگنال تلویزیون دیجیتال جدید را در خود جای دهد.

از نظر فنی، این یک مشکل مدیریت امواج هوایی است. چنین چالش‌هایی پیش از این، زمانی که امواج رادیویی قدیمی به اهداف جدیدی تبدیل شدند – و مشکلات حل شدند، به وجود آمدند.

از نظر سیاسی، این یک مشکل مدیریت دولتی است. FAA غافلگیر نشد. به هر حال، یک فرآیند مشورتی طولانی در FCC وجود داشت. این وضعیتی نبود که FAA تا آخرین لحظه – و یک دولت جدید – منتظر بماند تا نگرانی های خود را مطرح کند. در سال 2018، این مسائل به طور رسمی با FCC توسط افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته بودند مطرح شده بود.

از نظر عملیاتی، آگاهی اولیه FAA از این موضوع این سوال را ایجاد می کند: چرا آژانس فوراً همکاری با خطوط هوایی را برای کاهش مشکل ارتفاع سنج هایی که بدون فیلترهای کافی برای سیگنال های رادیویی اشتباه ساخته شده بودند، آغاز نکرد؟

از نظر قانونی، سوال این است که چرا پس از تصمیم FCC در سال 2020، FAA (یا یکی از خطوط هوایی) برای اعتراض به تصمیم FCC به دادگاه مراجعه نکرد. به سختی تصمیم مهمی از FCC وجود دارد که به دادگاه ختم نشود. به طور معمول، شاکیان برای حفظ منافع اقتصادی خود اقدام می کنند. اگر این یک خطر ایمنی بود، و FAA نادیده گرفته شد، چرا این شکایت را به دادگاه صالحه ارائه نکرد؟

حکمرانی در مورد تصمیم گیری است

به نظر می رسد FAA این مسائل را به روند کاخ سفید در دوران دولت ترامپ افزایش داده بود. در دسامبر 2020، نه ماه پس از تصمیم FCC و یک هفته قبل از شروع مزایده FCC برای استفاده از امواج رادیویی، FAA در مورد نگرانی های خود به اداره ملی مخابرات و اطلاعات (NTIA)، شاخه ای از وزارت بازرگانی نامه نوشت. . NTIA “مشاور اصلی رئیس جمهور در زمینه ارتباطات و سیاست اطلاعاتی” است. به این ترتیب، این مجرای رسمی بین کاخ سفید و آن سازمان‌هایی است که از جمله موارد دیگر، سیاست طیف را بر عهده دارند.

دسامبر 2020، البته، آخرین ماه کامل ریاست جمهوری ترامپ بود. از بیرون، به نظر می رسد تمرکز در داخل کاخ سفید در این دوره تحت سلطه وسواس رئیس جمهور “سرقت دزدی” بود. نامه «هیچ وقت به ان منتقل نشد [FCC] و به شرکت های بی سیم، مجله نیویورک تایمز گزارش شده است.

وظیفه کسانی که برای حکومت انتخاب می شوند، واقعاً حکومت می کنند. فراتر از آشفتگی در کاخ سفید، شکست آشکار «مشاور اصلی رئیس جمهور» در تعامل با کاخ سفید در مورد این موضوع تعجب آور نیست. رئیس NTIA در ماه می 2019 به دلیل اختلاف بر سر این طیف از کار برکنار شده بود. در 20 ماه گذشته دولت ترامپ، چهار رهبر موقت از طریق NTIA چرخش کردند.

اختلاف بین FAA و FCC غیرعادی نبود. آژانس های فدرال اغلب بر اساس اینکه چگونه یک اقدام می تواند بر منافع محلی آنها تأثیر بگذارد با یکدیگر اختلاف نظر دارند. به عنوان رئیس دولت، این نقش رئیس جمهور و مشاوران او در کاخ سفید است که در میان آن منافع داوری کنند تا مشخص کنند چه چیزی منافع ملی دارد.

وقتی صحبت از طیف به میان می‌آید، تفاوت‌ها در مواضع به طور سنتی از طریق یک طرح طیف ملی که توسط کاخ سفید ایجاد شده بود، بررسی می‌شود، که دولت ترامپ وعده داده بود اما هرگز به آن عمل نکرد. در اکتبر 2019 (پنج ماه پس از اینکه NTIA بدون مدیر بود)، رئیس جمهور ترامپ به NTIA دستور داد تا ظرف شش ماه یک خط مشی طیف ملی ایجاد کند. هرگز اتفاق نیفتاد. تعارضات بین FAA و FCC باید با آن فرآیند حل می شد – اما این روند هرگز از بین نرفت. ناکامی کاخ سفید ترامپ در اقدام موثر به FAA این فرصت را داد تا به مسائل مربوطه رسیدگی کند.

عملکرد در مقابل خط مشی

به جای مدیریت معنادار سیاست طیف، دولت ترامپ شعارهایی تولید کرد. خط مشی Airwave تماماً در مورد “مسابقه برای 5G” بود که ایالات متحده باید در برابر چین برنده می شد. اگر 5G یک «مسابقه» است، صاحبان قدرت باید میدان مسابقه را بشناسند و مسیر را باز کنند. ناکامی در دستیابی به آن اهداف اساسی نشان دهنده یک شکست چشمگیر در حکومت است.

FCC ترامپ همچنین تصمیم باند C را یکی از موفقیت های بزرگ خود اعلام کرد. پس از اینکه FCC مجدداً باند C را برای استفاده از تلفن همراه اختصاص داد، مجوز استفاده از امواج رادیویی را به مبلغ 81 میلیارد دلار فروخت و اعلام پیروزی کرد. یک جستجوی گوگل یک را نشان می دهد توییت از رئیس FCC دولت ترامپ که اقدامات باند C آژانس را “یک داستان موفقیت آمیز” اعلام کرد.

زمانی که شکست دولت قبلی در حل و فصل مناقشه بین سازمانی منجر به به خطر افتادن 81 میلیارد دلار شرکت های بی سیم و تهدید رشد اقتصادی وعده داده شده توسط 5G شد، رئیس جمهور بایدن و دستیارانش اقدامات خود را افزایش دادند. پرزیدنت بایدن توضیح داد: «کاری که من انجام داده‌ام تا جایی که می‌توانم تحت فشار قرار می‌دهم تا مردم 5G از خواسته‌های خطوط هوایی حمایت کنند و به آن‌چه که از سوی خطوط هوایی درخواست شده بود پایبند باشند تا زمانی که بتوانند در طول سال‌ها مدرن‌تر شوند، بنابراین 5G تداخلی نخواهد داشت». کنفرانس مطبوعاتی او در 19 ژانویه. تصمیم را دوست داریم یا نه، این رهبری است.

رسیدن به یک راه حل

راه حل موقت 5G باند C را دو مایلی از فرودگاه های تحت تأثیر احتمالی دور نگه می دارد. این بدان معناست که تخمین زده می شود 90 درصد از شبکه جدید هنوز می تواند آنلاین باشد. خبر خوب این است که مشکلات تداخل 5G را می توان با ارتفاع سنج هواپیماهای جدید یا به روز شده حل کرد. خبر بد این است که این تعمیر دقیقاً در زمانی که خطوط هوایی تجاری با مشکل مواجه هستند هزینه بر خواهد داشت. این را نیز نباید نادیده گرفت که شرکت های بی سیم از آنچه میلیاردها برای آن پرداخت کرده اند سود کامل دریافت نخواهند کرد.

در مقطعی از زمان به زودی، باید انتظار داشت که خطوط هوایی به دنبال جبران خسارت باشند. در این مرحله، به نظر می‌رسد جت‌های کوچک‌تر منطقه‌ای محل نگرانی هستند. اینکه اینها شرکت‌های کوچک قراردادی هستند که زیر نظر خطوط هوایی بزرگ فعالیت می‌کنند، فقط فشار شخص ثالث را برای پرداخت صورتحساب افزایش می‌دهد. تنها سه طرف بالقوه برای بررسی وجود دارد: خطوط هوایی با مشکل مالی، شرکت های بی سیم که 82 میلیارد دلار برای آنچه به آنها گفته شد طیف قابل استفاده است پرداخت کردند، و دولت فدرال که درآمدهای فروش طیف را به جیب زد.

فراتر از اینکه چه کسی می پردازد، مسئله رفع مشکل است. جالب اینجاست که هیچ استاندارد رسمی برای ارتفاع سنج های رادیویی وجود ندارد. بنابراین، FAA مجبور است قضاوت خود را بر اساس بدترین مدل های نظری انجام دهد. مهندسان FCC، پس از بررسی یک مطالعه توسط مؤسسه وسایل نقلیه هوافضا، به این نتیجه رسیدند که “نشان می دهد که تداخل مضر احتمالاً تحت سناریوهای معقول” یا حتی “سناریوهای منطقی” قابل پیش بینی ایجاد می شود. مهندسان FCC مشاهده کردند که از آنجایی که استاندارد ارتفاع سنج وجود ندارد، “ممکن است تفاوت زیادی در عملکرد گیرنده ارتفاع سنج رادیویی بین سازندگان مختلف وجود داشته باشد” و صنعت هوانوردی را تشویق کردند تا RF را در نظر بگیرند. [radio frequency] محیطی که در حال تکامل است.»

دشواری های فعلی نباید اتفاق می افتاد. در حال حاضر استانداردهای ارتفاع سنج در راه است، اما آنها تا اکتبر 2022 در دسترس نخواهند بود. در این بین، FAA تقریبا 80 درصد از ناوگان هواپیماهای داخلی را برای استفاده در باند C پاکسازی کرده است. تلاش‌ها برای استانداردها و بازرسی‌های ارتفاع‌سنج ممکن بود چندین سال پیش، زمانی که باند C برای اولین بار برای تخصیص مجدد برای 5G برنامه‌ریزی شد، از بین رفت.

در مورد نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ارتفاع سنج، FCC ترامپ راه حلی را در اختیار داشت، اما نتوانست از آن استفاده کند. تخصیص مجدد باند C همچنین صنعت دیگری را ناراحت کرد: مجوزهای ماهواره ای که از این طیف استفاده می کردند. FCC از کسانی که مجوزهای جدید را خریداری کرده اند، ملزم به پرداخت هزینه به شرکت های ماهواره ای برای مقاوم سازی سیستم هایشان شد. چیزی مشابه را می‌توان به راحتی در تصمیم باند C FCC برای پرداخت هزینه به خطوط هوایی برای ارتقای ارتفاع سنج طراحی کرد.

آینده بی سیم 5G است. برای رشد مداوم اقتصاد، خدمات جدید برای مصرف کنندگان و انواع برنامه های کاربردی جدید برای شرکت های بزرگ و کوچک مهم خواهد بود. این که “مسابقه به 5G” که بسیار منعکس شده است باید به دلیل عدم هماهنگی مناسب سیاستی توسط مبتکران شعار “مسابقه” متوقف شود، غیرقابل توجیه است. خرابی 5G نشان می دهد که حکومت چیزی فراتر از شعار و برمیداست.



[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleriElektronik sigara