آنچه در مورد آنها می دانیم و برای جلوگیری از آنها چه کاری می توانیم انجام دهیم

[ad_1]

صبح روز 30 نوامبر 2021، یک جوان 15 ساله در دبیرستان خود در شهرستان اوکلند، میشیگان، چهار دانش آموز را به ضرب گلوله کشت و هفت نفر دیگر را زخمی کرد. این تنها یکی از آخرین تراژدی ها از یک سری طولانی تیراندازی های وحشتناک در مدرسه K-12 است که اکنون در خاطرات ما به عنوان آمریکایی ها حک شده است.

و دیدیم که تهدید تیراندازی در مدارس به تنهایی برای ایجاد اختلال جدی در مدارس کافی است. در ماه دسامبر، چالش TikTok، معروف به “روز ملی مدرسه خود را شلیک کنید”، شهرت پیدا کرد. اگرچه نامشخص و منشأ روشنی ندارد، اما این چالش در مورد اعمال خشونت آمیز احتمالی در مدارس K-12 هشدار می دهد. در پاسخ، برخی از مدارس در سراسر کشور کلاس ها را لغو کردند و برخی دیگر تدابیر امنیتی را تشدید کردند. بسیاری از دانش آموزان آن روز از مدرسه در خانه ماندند. (شایان ذکر است که در نهایت هیچ مورد خشونت جمعی رخ نداده است.)

به نظر می رسد ریشه تیراندازی در مدرسه چه مشکلاتی است؟ چگونه می توانیم پاسخگوی بهتری به دانش آموزان نیازمند باشیم؟ اگر دانش آموز یک تهدید است و ابزاری برای اجرای آن دارد، اعضای جامعه مدرسه چگونه می توانند برای جلوگیری از آن اقدام کنند؟ به دست آوردن درک بهتر از تیراندازی در مدرسه، صرف نظر از اینکه چقدر چالش برانگیز است، یک اولویت واضح در جلوگیری از آسیب و اختلال به کودکان، کارکنان و خانواده ها است. این پست به آنچه در مورد تیراندازی های مدرسه K-12 می دانیم و کارهایی که می توانیم در آینده برای کاهش آسیب آنها انجام دهیم، می پردازد.

چه کسی در مدرسه تیراندازی می کند؟

به گفته انجمن ملی روانشناسان مدرسه، “هیچ مشخصات دانش آموزی وجود ندارد که بتواند آسیب برساند.” در واقع، هر گونه تلاش برای ایجاد پروفایل تیراندازان مدرسه یک استراتژی اشتباه و بالقوه خطرناک است. نمایه سازی به اشتباه شامل بسیاری از کودکان می شود که هرگز به ارتکاب عمل خشونت آمیز فکر نمی کنند و به اشتباه برخی از کودکان را حذف می کنند. با این حال، اگرچه تاکید بیش از حد بر علائم هشدار دهنده شخصی مشکل ساز است، اما هنوز هم ممکن است شناسایی برخی از ویژگی های رایج در پشت تیراندازی در مدرسه مفید باشد. آنها مشکلاتی را که می توان برای به حداقل رساندن وقوع تیراندازی در مدرسه حل کرد، برجسته می کند و می تواند نقشی کلیدی در کمک به جامعه مدرسه ایفا کند که بداند چه زمانی باید ثبت نام کند – مستقیماً با یک شخص یا شخصی نزدیک به آنها (مانند والدین یا مشاور راهنمایی). ادغام دقیق این رویکرد در یک استراتژی گسترده‌تر پیشگیری به کارکنان مدرسه کمک می‌کند تا ریشه‌های حوادث خشونت‌آمیز در مدرسه را درک کنند و خطرات را به گونه‌ای ارزیابی کنند که از بی‌احتیاطی نمایه‌سازی اجتناب شود.

در این چارچوب ارزیابی تهدید، بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های تیراندازی در مدارس – اگر مسئولانه انجام شود – می‌تواند برای تلاش‌های پیشگیری مفید باشد. به همین منظور، اخیراً مطالعه‌ای را با همکارانم منتشر کردم که در آن میزان مشخصه‌های تیراندازی در مدارس قبل از سال 2003 هنوز هم امروزه مرتبط است. ما پیشینیان تیراندازی K-12، تیراندازی در کالج/دانشگاه و سایر تیراندازی های دسته جمعی را مقایسه کردیم.

ما دریافتیم که اکثر تیراندازان مدرسه مردان (95٪) و سفیدپوستان (61٪) هستند – اما بسیاری از این افراد احساس می کنند در حاشیه هستند. در واقع، نزدیک به نیمی از کسانی که K-12 را شلیک کردند، سابقه طرد شدن را گزارش کردند که بسیاری از آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. یک تیرانداز 16 ساله نوشت: «احساس می‌کنم طرد شده‌ام، طرد شده‌ام، نه چندان تنها، بلکه طرد شده‌ام. من این احساس را دارم زیرا درمان روزانه ای که دریافت می کنم معمولا مثبت است، اما منفی مانند بریدگی است، خیلی سریع از بین نمی رود. قبل از تیراندازی در پارکلند، عامل جنایت گفت: “برای من کافی بود – به من بگویند که من یک احمق و احمق هستم.” یک تیرانداز 14 ساله در دادگاه گفت: احساس می کردم هیچکس به خصوص مادرم او را نمی خواهد. این افراد احساس طردشدگی و بی اهمیتی می کردند.

مطالعه ما همچنین نشان داد که بیش از نیمی از تیراندازان K-12 سابقه مشکلات روانی (مانند افسردگی، افکار خودکشی، اختلال دوقطبی، و دوره های روان پریشی) دارند. افراد پشت تیراندازی در سندی هوک و کلمباین، از جمله، با طیفی از شرایط روانی تشخیص داده شده اند. (البته اکثر کودکانی که بیماری های روانی آنها تشخیص داده شده است، مرتکب خشونت دسته جمعی نمی شوند. در واقع، روانشناسان و روانپزشکان هشدار می دهند که صرفاً مقصر دانستن بیماری های روانی برای تیراندازی های دسته جمعی به طور غیرمنصفانه به افراد تشخیص داده شده انگ می شود و عوامل بالقوه مهم تر را نادیده می گیرد. برای برخی، طرد طولانی‌مدت با طرد شدیدتر پیچیده‌تر می‌شود که بلافاصله قبل از تیراندازی انجام می‌شود. در حالی که تیراندازان مدرسه K-12 نسبت به سایر تیراندازان دسته جمعی کمتر احتمال داشت که یک رویداد تیز و آسیب زا را کمی قبل از تیراندازی تجربه کنند، این رویدادها غیر معمول نیستند.

بسیاری از تیراندازان نیز اشتیاق به اسلحه و/یا نگرانی برای خشونت نشان می دهند. آنها بازی های ویدیویی خشن انجام می دهند، فیلم های خشونت آمیز تماشا می کنند و کتاب هایی می خوانند که خشونت و قتل را تمجید می کند. تعدادی از کمانداران شیفتگی خاصی به کلمب، هیتلر و/یا شیطان پرستی نشان دادند. آنها یادداشت های روزانه می نوشتند یا تصاویری نقاشی می کردند که خشونت و خون را به تصویر می کشید. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض خشونت می تواند حساسیت افراد به خشونت را کاهش دهد و ایده هایی را ارائه دهد که سپس در تیراندازی های مدرسه کپی می شود.

با این حال، برای تکرار، هیچ مشخصات واقعی از یک تیرانداز مدرسه وجود ندارد. بسیاری از افراد در دبیرستان و دبیرستان بدون اینکه به فکر تیراندازی به همکلاسی هایشان سرگرم شوند، مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. به همین ترتیب، ایجاد و گسستن پیوندها با فرهنگ دبیرستانی همراه است، اما بیشتر افرادی که جدایی را تجربه می کنند، به صدمه زدن به دیگران فکر نمی کنند. اضطراب و افسردگی به ویژه در دوره نوجوانی رایج است و تعداد بیشماری از نوجوانان بدون انجام اعمال خشونت آمیز در زندگی واقعی بازی های ویدیویی خشونت آمیز انجام می دهند. حتی اگر برخی از ویژگی های مشترک آشکار باشد، باید محدودیت های آنها را بشناسیم.

چه می توانیم بکنیم؟

درک تجربه تیراندازان مدرسه می تواند بینش های مهمی را در شناخت نحوه جلوگیری از تیراندازی در مدرسه نشان دهد. پس چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟

اول، مشکلاتی که به نظر می‌رسد زمینه ساز برخی تیراندازی‌های مدرسه هستند، مانند قلدری و چالش‌های سلامت روان، نیاز به توجه دارند – و ما می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. مدیران و معلمان مدارس باید برنامه های پیشگیری از قلدری را اجرا کنند و به نیازهای سلامت روان دانش آموزان خود رسیدگی کنند. یکی از راه های انجام این کار، تسهیل «اهمیت روانی» مدارس است. دانش‌آموزانی که احساس می‌کنند برای دیگران مهم هستند یا مهم هستند، کمتر احساس انزوا، طرد شدن و تنهایی می‌کنند. آنها احساس اطمینان می کنند که افرادی هستند که می توانند برای حمایت به آنها مراجعه کنند. از آنجایی که اهمیت در مدارس تشویق می شود، قلدری باید کاهش یابد. ما معمولاً افرادی را که برایمان مهم یا مهم هستند مورد آزار و اذیت قرار نمی دهیم.

ثانیاً، به دلیل اینکه اکثر عاملان تیراندازی K-12 زیر 18 سال سن دارند، نمی توانند به طور قانونی سلاح تهیه کنند. در مطالعه ما، در بیش از 91 درصد از تیراندازی‌های K-12 از تپانچه استفاده شد و تقریباً نیمی از تیراندازان تپانچه را از یکی از اعضای خانواده سرقت کردند. تیراندازی در مدرسه بدون اسلحه ممکن نیست. بدیهی است که باید کارهای بیشتری انجام شود تا اسلحه از دست جوانان در آمریکا دور بماند.

سوم، دانش آموزان، کارکنان و والدین باید به سیگنال های صریح تهدید قریب الوقوع توجه کنند. بسیاری از تیراندازان اطلاعات مربوط به برنامه های خود را مدت ها قبل از تیراندازی از دست می دهند. آنها می توانند یک ویدیو بسازند، یک دفتر خاطرات بنویسند، به همکلاسی های خاصی هشدار دهند که در یک روز خاص به مدرسه نروند، درباره برنامه های خود لاف بزنند، یا سعی کنند از دیگران در توطئه خود کمک بگیرند. رسانه های اجتماعی مکانی را برای کودکان فراهم کردند تا نیت خود را آشکار کنند. با این حال، دانش آموزان، والدین و معلمان اغلب علائم هشدار دهنده تهدید قریب الوقوع را نادیده می گیرند یا آن را کم اهمیت می دانند. دانش‌آموزان اغلب احساس می‌کنند که همسالانشان به‌عنوان راهی برای جلب توجه، به سادگی تهدید می‌کنند. حتی اگر تهدیدها جدی گرفته شوند، یک کد سکوت نانوشته به بسیاری از دانش آموزان اجازه نمی دهد آنچه را که می بینند یا می شنوند گزارش دهند. آن‌ها نمی‌خواهند مطلع باشند یا خطر هدف قرار گرفتن توسط خشم تیرانداز آینده را تهدید کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، معلمان و مدیران باید گزارش دادن دانش آموزان را – حتی به صورت ناشناس – تشویق کنند و باید این گزارش ها را بسیار جدی بگیرند. اطلاعات مفید برای معلمان، مدیران و والدین را می توان در SchoolSafety.gov یافت. علاوه بر این، Sandy Hook Promise اطلاعاتی در مورد خشونت در مدرسه و ویدیوهای مفید برای جوانان در مورد توجه به علائم هشدار دهنده که اغلب با تیراندازی در مدرسه همراه است، ارائه می دهد.

چهارم، مدیران مدارس باید بدانند که هر اقدام آشکار پیشگیری ارزش هزینه کردن را ندارد. برخی افراد معتقدند که انسداد مته ها، فلزیاب ها، کارکنان مدرسه و مواردی از این دست، عوامل بازدارنده مفیدی برای تیراندازی در مدرسه و به طور کلی خشونت مدرسه هستند. با این حال، محققان همچنین نشان داده اند که می توانند اضطراب و ترس را در بین دانش آموزان افزایش دهند. دانش‌آموزان همچنین ممکن است به تمرین‌ها عادت کنند و در صورت بروز تهدید واقعی، جدیت آن را تشخیص ندهند. علاوه بر این، اکثر تیراندازان K-12 دانش آموزان خود مدرسه هستند. این دانش آموزان به خوبی از اقدامات امنیتی مدرسه برای جلوگیری از اعمال خشونت آمیز توسط افرادی مانند خودشان آگاه هستند. در حالی که تعداد کمی پیشنهاد می کنند که از آموزش انسداد و سایر اقدامات امنیتی خلاص شوند، مربیان و مدیران باید هنگام انتخاب اقدامات ایمنی، پاداش هزینه را در نظر داشته باشند.

در نهایت، هدف ما باید ایجاد فضایی باشد که در آن تیراندازی در مدارس هرگز اتفاق نیفتد. این یک هدف بلندپروازانه است و یک کار چالش برانگیز خواهد بود. اما پرداختن به برخی مسائل کلیدی، مانند سلامت روان، کمک زیادی به پیشگیری از تراژدی های آینده در مدارس ما خواهد کرد. همانطور که تد تاک به درستی نشان می دهد، “من تقریباً یک تیرانداز مدرسه بودم” اثر آرون استارک، ایجاد احساس ارزشمندی و مهم بودن به کسی می تواند در تغییر زندگی آن فرد و در نتیجه زندگی او کمک زیادی کند.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter kusadasi escortkusadasi escortbahis siteleri